Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko päässeet yli parisuhteen kuivista kausista?

Help
10.11.2022 |

Olen seurustellut kumppanini kanssa kolmisen vuotta, joista nyt yksi vuosi ollut täysin ilman seksiä.
Tämä on todella kurjaa, en koe olevani haluttava ja omat seksihalut ovat lähes täysin kadonneet. Hoidan omaa jaksamistani käymällä salilla ja pitämällä itsestäni huolta. Mies siis haluttomana osapuolena. Olen ottanut asian esille monta kertaa, mies on siis todella väsynyt koko ajan, olen monta kertaa pyytänyt että hän lähtisi tohtorin puheille, mutta ei. Aamustondikset myös poissa, vieteri ei vaan värähdä.
Läheisyyttä löytyy ja parisuhde on muuten ihana, mutta kyllähän tämä seksittömyys kaihertaa. Olen itse 32-vuotias, mies 40-vuotias. Eikai se nyt nelikymppisenä miehenä vielä seksielämä vaan tyssähdä?
Onko täällä joku joka on saanut seksin parisuhteessa käyntiin pitkän tauon jälkeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronivajaus elimistössä. Mittauksella selviää. Jos mies on normaalipainoinen ja silti vajaus, kannattaa aloittaa korvaushoito. Testosteronilla monenlaisia terveysvaikutuksia miehen elimistössä.

Vierailija
2/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole jo merkki vakavammasta jos ei aamustondistakaan ole? Siis ettei pelkkä väsymys enää selitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronivajeelta kuulostaa. Ehdottomasti pitää mennä lääkäriin, koska liian alhainen testosteroni aiheuttaa terveysongelmia. Etsi tietoa netistä ja lätkäise miehelle ne niin luulisi ymmärtävän, että on pakko mennä lääkäriin.

Vierailija
4/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että käy labrassa ottamassa veriarvot plus testosteroniarvot lisäksi. Googlaa Puhti. Sitä kautta voi verkossa klikata haluamansa arvot ostoskoriin ja maksaa. Sitten vaan aika jostain Mehiläisen labrasta. Tulokset tulevat nettiin omille sivuille, jonne pääsee varmennuksella. Ei siis tartte mennä aluksi lääkäriin, jos vaikeaa. Jos arvot huonot, voi tilata lekurin joko etänä tai normisti.

Vierailija
5/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkän väsymyksenkin vuoksi miehen pitäisi mennä lääkäriin.

Vierailija
6/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monta kertaa. Ensimmäisellä kerralla suhde oli hirvittävässä kriisissä, josta yli pääsemisessä meni aikaa. Toisella kerralla puolisolla oli reilu vuoden ajan voimakas kipulääkitys, jonka takia ei seisonut kunnolla ja se alkoi sitten vaikuttaa pääkoppaankin. Kolmannella kerralla minulla oli synnytyksen jälkeinen kehokriisi, ja neljännellä kerralla sitten vain oli niin järkyttvät ruuhkavuodet, ettei yksinkertaisesti ehditty tai jaksettu.

Joka kerta tunnelma on ajoittain kiristynyt, mutta molemmat ovat olleet ymmärtäväisiä ja pitkäpinnaisia ja ennen muuta on päätetty päästä tästäkin yli (paitsi ehkä ensimmäisellä kerralla, kun molemmat vielä punnitsivat, onko suhteella tulevaisuutta).

Jos toisella ei ole kiinnostusta tehdä asialle mitään ja/tai toisella kärsivällisyyttä odottaa, ollaan ongelmissa.

Vierailija
7/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se parisuhdekin kuivui kokoon, kun kuiva kausi venähti vuosien mittaiseksi. Nelikymppisellä miehellä voi olla pahojakin erektio-ongelmia ja puuttua motivaatiota hoitaa terveyttään. Jos miestä itseään ei kiinnosta, niin eipä asialle voi mitään. Teillä ei taida olla lapsiakaan, joten ei sinulla ole minkään maailman velvollisuutta sitkutella tuon miehen kanssa.

Vierailija
8/8 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos todella asiallisista vastauksista!

Täytyy vaan nyt sitten ottaa asia uudestaan puheeksi. En ymmärrä itse miten mies arkea jaksaa, olisin itse mennyt jo kauan sitten tutkimuksiin jos olisin hänen asemassaan. Meillä ei tosiaan lapsia ole, eli ei eletä ruuhkavuosia.

-keskustelun aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän