Parhaat self help, filosofia tmv. kirjat
Listataan alle mistä kirjoista olette itse hyötyneet elämänne aikana ja miksi.
Aloitan itse, Tommy Hellsten - Saat sen mistä luovut
Kommentit (8)
Jordan Peterson: 12 Rules for Life
Jordan Peterson: Beyond Order
Sijoittajaksi 7 päivässä – Merja Mähkä, Unna Lehtipuu
James Clear - Atomic Habits
Vahva suositus. Kirja joka kaikkien pitäisi lukea.
Tirlittania lukemalla saa perseillä ihan luvan kanssa...
Iikka Kivi: Menisit ennemmin terapiaan
Ei mutta oikeasti, itse ahmin self helppiä, filosofiaa yms ikävuodet 20-35.
Jossain vaiheessa tuli mitta täyteen, ja tajusin, että sieltä oman pään sisältä, itsensä ylianalysoinnista, oman navan ympäriltä ja ELÄMÄÄN VALMISTAUTUMISESTA onkin kaikista parasta vaan alkaa elämään, suunnata katse ulos maailmaan. Tajusin että ongelmat oli pääasiassa itse yliajateltuna luotuja, ja tarve itseterapiointiin on loputon suo.
En ole lukenut enää 7 vuoteen ainuttakaan self help-kirjaa, onnellisuuden perässä juokseminen loppui, ja katso: olen tyytyväinen* elämääni.
(*Käyttäisin sanaa onnellinen, mutta siihen sanaan latautuu niin paljon tyhjän perässä juoksemista ja haihattelua, etten käytä sitä.)
Vierailija kirjoitti:
Iikka Kivi: Menisit ennemmin terapiaan
Ei mutta oikeasti, itse ahmin self helppiä, filosofiaa yms ikävuodet 20-35.
Jossain vaiheessa tuli mitta täyteen, ja tajusin, että sieltä oman pään sisältä, itsensä ylianalysoinnista, oman navan ympäriltä ja ELÄMÄÄN VALMISTAUTUMISESTA onkin kaikista parasta vaan alkaa elämään, suunnata katse ulos maailmaan. Tajusin että ongelmat oli pääasiassa itse yliajateltuna luotuja, ja tarve itseterapiointiin on loputon suo.En ole lukenut enää 7 vuoteen ainuttakaan self help-kirjaa, onnellisuuden perässä juokseminen loppui, ja katso: olen tyytyväinen* elämääni.
(*Käyttäisin sanaa onnellinen, mutta siihen sanaan latautuu niin paljon tyhjän perässä juoksemista ja haihattelua, etten käytä sitä.)
Ihmiset nauroivat, kun kerroin ryhtyväni koomikoksi.
Eivät naura enää.
- Iikkis
Thomas Erikson - Idiootit ympärilläni