Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaikenlaisia herkkuja ole liikaa kaupoissa. Valmistajat tekevät valtavia voittoja näillä. Onko tahallista koukuttamista?

Vierailija
09.11.2022 |

Kaupoissa on hirveästi kaikkea epäterveellisestä, oli se sitten sokerin tai suolan määrässä. Kaikenlaisia uusia karkkeja, sipsejä yms tulee jatkuvasti lisää. Nämä yritykset tekevät valtavia voittoja koukuttamalla ihmiset tuotteisiinsa. Näettekö näiden myynnissä ongelmaa vai onko ongelma ostajassa joka ostaa liikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole edelleenkään ilmaisia,eli itse ne pitää sieltä etsiä ja ostaa.

Eihän täällä ole kaikki päissään 24/7 vaikka kaljojaki myynnissä joka kaupassa varmaan 200 lajiketta.

Vierailija
2/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole edelleenkään ilmaisia,eli itse ne pitää sieltä etsiä ja ostaa.

Eihän täällä ole kaikki päissään 24/7 vaikka kaljojaki myynnissä joka kaupassa varmaan 200 lajiketta.

Just näin.

Ei minuun ainakaan väkisin tartu kaikenlaista "herkkua" ja epäterveellistä mössöä kaupassa käydessäni, ostan sen mitä olen tullut hakemaan, väkisin ne ei ostoskärryyn hypi.

Huvittavaa miten nykyään kaikki ulkoistetaan muitten tehtäväksi ja syy löytyy aina oman itsen ulkopuolelta. Itse ei olla vastuussa valinnostaan eikä ratkaisuistaan. Kummallista avuttomuutta, kuin lapsi jolle pitäisi koko ajan olla äiti sanomassa että nyt ei osteta ja sillä hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakoteta ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä