Oudoimmat paikat mihin koira on kakannut sisällä
Meillä on kaksi koiraa, jotka aiemmin saattoivat tehdä tarpeensa sisälle, keskelle olohuoneen mattoa usein. Muistaakseni kerran löytyi olohuoneen nurkasta (sohvan ja seinän välistä) pökäle. Se on oudoin paikka omalla kokemuksella.
Itse kyllä kuolisin nauruun, jos huomaisin koiranpaskaa vaikkapa pöydällä kotiin tullessani, sillä olenkin hieman lapsellinen.
Kertokaas omia kokemuksia
Kommentit (6)
Kerran kakkasi miehen suuhun, kun tämä nukkui selällään ja kuorsasi suu auki. Kyllä me molemmat naurettiin jälkeenpäin. Miestä ei naurattanut.
Miksi koirat muuten aina sontii matolle? Minulla on ollut kaksi koiraa ja useita koiria hoidossa, ja jokaikinen sonti matolle.
Meillä koira paskansi vaimon salaattiin. Nauroin kun vaimo söi.
Saako kertoa kissojen tempauksia vai pitääkö aloittaa oma ketju?
No kerron nyt kuitenkin: Katti kusaisi leivänpaahtimeen. Huomattiin valitettavasti vasta kun oli jo laitettu leipäviipaleet paahtumaan..... Aromit oli lievästi sanoen, no, sanoinkuvaamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koirat muuten aina sontii matolle? Minulla on ollut kaksi koiraa ja useita koiria hoidossa, ja jokaikinen sonti matolle.
Muistuttaa enemmän nurmikkoa plus jos joku aikaisempi hoidokki on ko.paikkaan tehnyt myös se on merkki että tähän saa tehdä. Haistavat sen vanhan läjän paikan vaikka olisit pessyt pesulassa mattosi.
Mulla tosin yksi sisäsiisti meni saunan pesuhuoneeseen jos ripuli yllätti ts. ei raukka voinut pidättää ja yritti selvästi etsiä ns. mahdollisimman kaukaisen nurkan asuintiloista.
Naamalleni. Koko naamani oli paskassa kun hieroin sitä.