Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla on krooninen vauvakuume =) ?

Vierailija
06.11.2006 |

Mulla on 7. vauva tässä sylissä ja edelleen on sellainen olo, että toivottavasti tää ei vaan jää viimeiseks.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiskan tahtoisin.

6xäippä

Vierailija
2/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä koitan ajatella että meidän kaikkien talous olisi paremmalla tolalla jos lapset olisi nyt tässä. Sitä kanssa olen miettinyt että entä jos kaikki ei menekkään hyvin ja vauvalla olisi joku hätä. Silti haluan vielä yhden lapsen lisää. Tunne on toisina päivinä voimakkaampi ja toisina vähempi voimakas, mutta luulempa että kolmen vuoden päästä en pysty enää vastustamaan tätä:) siis jos mies näyttää vihreetä valoa tietty. Voipi olla että miehen ylipuhuminen on se kaikista vaikein juttu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut vauvakuume jo 20 vuotiaasta lähtien. Ja jatkuu yhä:) Oon nyt 28v. Meillä 2 lasta 2v ja kohta 1v ja masussa uusi tulossa viikolla 6 :)

On tää niin ihanaa vaikka rankkaa onkin!

Vierailija
4/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä kuumeilen, vaan mies ei suostu. Olenkin ajatellut että otan lestadiolaismiehen itselleni!

Vierailija
5/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei meille enää tuu... kai...

t. neljän äiti

Vierailija
6/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei kyllä olla yritettykään, ikinä ei ole kuulemma sopiva aika.

Vierailija
7/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla kyseisen sairauden uhri, mutta uhmaikäiset ja murkut eivät todellakaan ole enää niin sööttejä, joten järkeilyllä vauvakuumeilu kuriin:)

Vierailija
8/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorimmat kaksoset vasta 10 kk vahoja ja poden jo kamalaa vauvakuumetta. Lapsia on yhteensä 5 tällähetkellä mutta lisää en voi enää omia saada:(

Vierailija
9/9 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot omalla tavallaan ja pienet omalla tavallaan. Joka kehitysvaiheeseen liittyy aina jotain hauskaa josta iloita... Ison lapsen hyvä koenumero tai hauska oivallus. Pienen hassut jutut yms yms.. Eli järkikään ei auta =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän