Miksi joku haluaa nuolla persettä?
Kommentit (52)
Mieluummin sitä pyllyä kuin pillua nuolee...
En myös ymmärrä tätä. Inhottavaa, ja kun miettii mitä kaikkia persebakteereja sieltä kulkeutuukaan suuhun... Hyi oksennus! Muutenkin koko perseeseen keskittyminen on minusta typerää, minulla on pillu josta löytyy aina uusia pisteitä joita kiihottaa joten miksi tuhlata aikaansa anaalin rassaamiseen?
Tietty kaikki saavat tehdä miten itse haluavat, joten tästä on turha peppukipeytyä :D Minä en halua persejuttuja ja sen pitäisi myös olla muille okei
Vierailija kirjoitti:
En myös ymmärrä tätä. Inhottavaa, ja kun miettii mitä kaikkia persebakteereja sieltä kulkeutuukaan suuhun... Hyi oksennus! Muutenkin koko perseeseen keskittyminen on minusta typerää, minulla on pillu josta löytyy aina uusia pisteitä joita kiihottaa joten miksi tuhlata aikaansa anaalin rassaamiseen?
Tietty kaikki saavat tehdä miten itse haluavat, joten tästä on turha peppukipeytyä :D Minä en halua persejuttuja ja sen pitäisi myös olla muille okei
Juuri näin! Eli kaikki jotka sitä haluaa kokeilla ovat vapaita sitä tekemään. Ja ne jotka eivät, kunnioittavat heidän päätöstään - kuten myös toisinpäin.
Ei ole vaikeaa. (Paitsi nykymaailmassa jossa muotia vastakkainasettelu)
Vierailija kirjoitti:
Kun kokee kokonaisvaltaisen himon ja rakkauden jotain ihmistä kohtaan, silloin mikään kohta tämän kehossa ei tunnu ällöttävältä. Jos en tunne valtavaa halua työntää kieltäni partnerini anaaliin, tiedän partnerin olevan minulle väärä. Tämä on itselleni sopiva mittari.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sitä pyllyä kuin pillua nuolee...
Eipäs liioitella. Pillu on edelleen ykkönen, erityisesti kun se on ihan kiimalimoista märkänä.
Vou nuolemisen jälkeen rehellisesti kerskua kavereille nuolleensa persereikää.
Vierailija kirjoitti:
Vou nuolemisen jälkeen rehellisesti kerskua kavereille nuolleensa persereikää.
Kerskua? Jonkun mielestä se on rehentelyn aihe?
Miksi joku haluaa nuolla persettä? No siksi, että tietää toisen haluavan sitä, kiihottuvan ja nauttivan siitä, jolloin itsekin voi nauttia ja kiihottua siitä. Olen mies, ja aika moni nainen joka ei ikinä ennen ollut nuollut kenenkään persettä on nuollut mun persettä, ja jälkikäteen kertonut, että se oli oikeastaan aika kiihottavaa.
Ekan kerran sain kieltä peppuuni kolmen kimpassa täysin yllättäen. Se tuntui ihan tanan villiltä ja kiihottavalta, ja jäin siihen enempi tai vähempi koukkuun.
Pyllyn nuoleminen on tosi seksikästä. Se on upeimpia tapoja antaa sen jälkeen orgasmi naiselle.
Vierailija kirjoitti:
komppaan edellistä, mun mies kiihottuu todella suuseksin antamisesta, ja etenkin kun hän nuolee minua pakaroiden välistä ja myönnän että tykkään itsekkin, ja en ole noin muuten anaaliseksin ystävä.
Minäkään en erityisemmin pidä varsinaisesta anaaliseksistä/yhdynnästä, mutta anaalialueen nuoleminen ja koskettelu on äärimmäisen kiihottavaa.
Persereiän nuolenta on homoseksin a ja o 💩
No en ole satusetä. En yleensäkään ymmärrä miksi kenenkään kannattaisi valehdella anonyymipalstalla, koska se pilaa koko paikan.
Voin myös kertoa, että henkilökohtaisista syistä ei ollut kaikkein helpoin asia myöskään miehenä tarjota pyhintään nuoltavaksi. Mutta puhuin epävarmuukistani ja se ei toisen päätä saanut kääntymään. Käytiin yhdessä ensin suihkussa, josta oli sitten luontevaa siirtyä makuuhuoneeseen. Erittäin intiimi ja hieno kokemus.