Miten sanoitat pettymyksesi mieheen?
Olemme erään miehen kanssa tunteneet muutaman viikon ajan. Mies on vaikuttanut tasokkaalta ja naisia arvostavalta. Hän pyysi minut viikko sitten sunnuntaiksi kotiinsa päivälliselle ja ajattelin, että nyt täytyy itsekin panostaa.
Kävin kampaajalla ja korjasin rakennekynnet ja muutenkin laitoin itseni tiptop kuntoon. Voin sanoa, että harvoin olen pettynyt ihmiseen niin pahasti kuin huomattuani, että hänen käsityksensä sunnuntaipäivällisestä on itsetehty makaroonilaatikko ja laatikkoviini. Jälkimmäinen olisi ollut ok jos pääruokaan olisi viitsinyt panostaa edes hieman enemmän, mutta viini makaroonilaatikon kanssa on vitsi.
Nielin kiukkuni tilanteessa ja sanoin kahvin jälkeen, että minun täytyy nyt lähteä. Oli hämmentyneen oloinen joka vain alleviivasi sitä, että olin erehtynyt hänen laatukäsityksensä suhteen ja pahasti. On nyt lähettänyt kohta kymmenen tekstiviestiä parin päivän sisään ja olen miettinyt mitä vastaan. Miten sinä sanottaisit pettymyksesi mieheen?
Kommentit (30)
Kakkonen jatka ei siis 3 kk mm. Siivonnut WC:tä. Keittiössä kaikki pinnat pyyhkimättä viikkoja ja lattioilla ei imuri käynyt kuin pakosta. Ymmärtäisin jos olisi tekemistä muutenkin mutta jos klo 16-nukkumaan meno olisi muuallakin kuin sohvalla ja kävisi 2x keittiössä. Laiska?
No, perusmiehillä on usein ajatus, että minimi vaivannäön saa anteeksi vain sillä, että on mies.
Voimia. Kyllä sinäkin AP löydät miehen joka on valmis tekemään työtä suhteen eteen samassa suhteessa kuin sinä. Älä tyydy vähempään.
Mahtava pissis olet. Ei siinä sanoja tarvita.
Näytä minulle mies.joka arvostaa rakennekynsiä, niin näytän sinulle miehen joka tunkee jotain limaista suuhusi, ostereita tarkoitan tietysti.
Sehän meni hienosti kun miehellä oli itsetehty makaroonilaatikko pöydässä ja viiniä tarjolla. Itse olisin ollut tyytyväinen.
En siis olisi ollut pettynyt, päinvastoin . jälkkärinä sitten olisimme suukotelleet sohvalla ja kuherrelleet toistemme sylissä.
No siis oliko punkkua vai valkkaria?
Vaikuttaa että mies on narsisti.
Maksullisen viitsii viedä ravintolaan tietää piparia olevan tuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Voimia. Kyllä sinäkin AP löydät miehen joka on valmis tekemään työtä suhteen eteen samassa suhteessa kuin sinä. Älä tyydy vähempään.
Jotain todellisuudentajua jo. Tavis mies on tavis. Sokerivosuja sokeroidaan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Parinkympin halpis punaviinilaatikko. Olisi mennyt mutta tuo makaroonilaatikko romutti uskon. Jos olisi ollut rehellisesti aluksi oma itsensä niin pettymys ei olisi ollut yhtä syvää, mutta antoi ymmärtää arvostavansa laatua ja kunnioittavansa naisia.
Av-mammoilla on av-mammojen ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parinkympin halpis punaviinilaatikko. Olisi mennyt mutta tuo makaroonilaatikko romutti uskon. Jos olisi ollut rehellisesti aluksi oma itsensä niin pettymys ei olisi ollut yhtä syvää, mutta antoi ymmärtää arvostavansa laatua ja kunnioittavansa naisia.
Koetko olevasi saman arvoinen itä-eurooppalaisten kanssasisarten rinnalla? Antavasi samaa? Ei? Et? Noni. Panos-tuotos.
No höh, makaronilaatikko on ihan jees jos on vaan ketsuppia. Ja lasi maitoa.
Oikeasti miehellä oli kaapissa jemmassa kaviaaria appelsiinikonjakkikastikkeessa. Ja soitosta limusiini tulossa hakemaan yksityiskoneelle, jotta jälkkärin olisitte voineet syödä tähtien loisteessa pilvien yläpuolella.
Mutta hän halusi testata sinua makaronilaatikolla, oletko vain gold Digger. Paljastuit.
Naiset pelaavat näitä pelejä jatkuvasti. Kerrankin saitte maistaa omaa lääkettä.
Tiedän, koska olen tuo APn mainitsema mies.
Suurin osamiehist valehtelee treffiprofiileissaan.
No olikos se laatikko minkä makuista, jos ihan jerseestä niin sympatiseeraan sinua. Jos oli ihan normaali tai hyvä niin eihän siinä sen kummempaa. Sinun pitäisi enemminkin olla otettu kun toinen vaivautui ruokaa tekemään ja Alkosta vielä juotavat hommasi.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Helpommaksi ja halvemmaksi tulee käydä huorissa kuin yrittää miellyttää ap:n kaltaista naista. Toivottavasti kyseinen mieskin on jo tämän huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osamiehist valehtelee treffiprofiileissaan.
On se kumma kun nykyään Turpea-Tuija kuvittelee olevansa sexy Svetlana ja ansaitsevansa vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava pissis olet. Ei siinä sanoja tarvita.
Hän pyysikin sanoitusta.
Nykyään ei sanota, pitää sanoittaa=typerää.
Ymmärrän sinua. Minun kohdallani mies lopetti täysin siivoamisen tavattuamme ja on vedonnut minuun kun kerroin että pidän siististä ympäristöstä. Hänen sanojen mukaan voin toteuttaa itseäni luonaan.