Olipa taasen omakannassa omilla terveystietosivuilla asiaankuulumatonta ja loukkaavaa tekstiä
Halveksin ammattitaidottomia sairaanhoitajia, osa heistä ovat täysin hölmöjä, siis kirjoittavat potilastaan aivan potaskaa tonne omaankantaan potilastietojen sivuille.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä voit tarkista tietosi oma kannasta ja pytä heti oikaisua. Itse tietoinen valinta en oma kannassa. Ninpä käytini harvaksen terveysasemalla. Käynistä menen viikon pästä pytä merkinät tulostettuna.Jos on jotain mistä olen eri mieltä.Pydän kirjalisenaa oikaisun ja tähän asti se on tehty.Tehdän siis kaikille sama ,jos on väärä tietoa?
Tein valituksen omakannassa olleesta väärästä kirjauksesta, mutta sitä ei voitu korjata, koska lääkäri ei myöntänyt virhettä.(Väitti tutkineensa minut vaikkei tutkinut ja satuili omakantaan sen, mitä oli "tutkimuksissaan" saanut selville).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä voit tarkista tietosi oma kannasta ja pytä heti oikaisua. Itse tietoinen valinta en oma kannassa. Ninpä käytini harvaksen terveysasemalla. Käynistä menen viikon pästä pytä merkinät tulostettuna.Jos on jotain mistä olen eri mieltä.Pydän kirjalisenaa oikaisun ja tähän asti se on tehty.Tehdän siis kaikille sama ,jos on väärä tietoa?
Tein valituksen omakannassa olleesta väärästä kirjauksesta, mutta sitä ei voitu korjata, koska lääkäri ei myöntänyt virhettä.(Väitti tutkineensa minut vaikkei tutkinut ja satuili omakantaan sen, mitä oli "tutkimuksissaan" saanut selville).
Siis sulla lukee siellä kertomus tutkimuksesta, jota ei ikinä edes tehty? 😯
Sit kun pyydät oikeuksia tai vaadit oikaisua, niin kirjaavat että "potilas on luulotautinen ja hoitovastainen".
Yleensä terveyskeskuksesta ei suoraan varata aikaa lääkärille. Vaan ensin sairaanhoitajalle, tai vastaanottovirkailijalle, joka pyrkii selvittämään minkälainen vaiva sinulla on, onko asia kiirellinen ja millaista hoitoa ehkä tarvitset.
Kirjaukset omakantaan tehdään, jotta sinua osataan hoitaa oikealla tavalla.
No ei tietenkään lääkärinaikaa saa, jos ei kerro vaivojaan. Muutenhan siellä olis jonossa kaikki mummelit joilla on käsivarressa näppylä, jota ne haluaa näyttää lääkärille ja vain lääkärille, koska hoitajat on ammattitaidottomia eikä ne mistään mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole töihin ajatellut mennä?
Matalan ferritiini aiheuttama psykosomaattinen anemia estää sen.
Ap
Villi veikkaus, mutta luulen, että sinulla ihan mikä vain asia estäisi työn tekemisen. Sinulla on jatkuvasti takataskussa joku selitys, jota käytät sitten sen mukaan mistä tulee paras fiilis.
Jos sinulla on tuollainen diagnoosi, mistä kirjoitit, niin tottakai saat siihen apua anelematta. Minulla on ollut ferritiiniarvo 6 aikoinaan ja se otettiin tosissaan. Lääkäri soitteli perään ja huolehti, että saan rautaa tarpeeksi jne. Ihan julkisella puolella Pääkaupunkiseudulla.
En ollut koskaan lääkärissä mitenkään ylimielinen, hölöttäjä tai inhottava, vaan sain aina todella hyvää apua. Tänään asioin viimeksi terveysasemalla ja taas kerran sain hoitajalta todella asiallista ystävällistä kohtelua, niin kuin aina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ap. Tajusitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Diagnoosi tässä, ala popsimaan rautaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Villi veikkaus, mutta luulen, että sinulla ihan mikä vain asia estäisi työn tekemisen. Sinulla on jatkuvasti takataskussa joku selitys, jota käytät sitten sen mukaan mistä tulee paras fiilis.
Jos sinulla on tuollainen diagnoosi, mistä kirjoitit, niin tottakai saat siihen apua anelematta. Minulla on ollut ferritiiniarvo 6 aikoinaan ja se otettiin tosissaan. Lääkäri soitteli perään ja huolehti, että saan rautaa tarpeeksi jne. Ihan julkisella puolella Pääkaupunkiseudulla.
En ollut koskaan lääkärissä mitenkään ylimielinen, hölöttäjä tai inhottava, vaan sain aina todella hyvää apua. Tänään asioin viimeksi terveysasemalla ja taas kerran sain hoitajalta todella asiallista ystävällistä kohtelua, niin kuin aina. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ap. Tajusitko?
Narsistista psykopaatin puhetta. Monella alalla hyvään työhön tarvitaan jokin toinen asenne kuin mitä peräänkuulutat. Valta-asemassa oleva ammattilainen ei voi odottaa samantasoista kohtelua muilta kuin vertaisiltaan. Inhottava ei tarvitse olla vaan ihan pelkästään henkilökunnan mielihalujen vastainen käytös riittää epänormaaliin kohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kukahan veikkiap. sinäkin olet, koska minä en ole ainakaan sinä?
terveisin "alkuperäinen ja aito ap."
Et ole näemmä ollut terveydenhuollon kanssa tekemisissä kun kerrot näin yksinkertaisen neuvon. Ne osaa olla ilkeitä kun vain haluavat. Ei sauraamuksia kun kollegat komppailevat.