Mistä voisi kotiäiti tienata vähän rahaa kotona? Vinkkejä?
Olen työtön yksinhuoltaja ja hoidan kotona iäkästä vanhempaani. Kokopäivätyöhön minulla ei tällä hetkellä olisi resursseja mutta kotona voisin tehdä jotain. Mitkä ovat vinkkisi siihen että voisi tienata vähän rahaa kotona? Sekä rahan että mielenterveyden vuoksi.
Kotoa poistuminenkaan muutamaksi tunniksi ei olisi mahdotonta mutta 7v. pikkukoululaisen vuoksi en voi poistua iltaisin tai viikonloppuisin.
Olen kielitaitoinen ja tradenomiksi opiskellut.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka linkkaa typeriä youtube-videoita?
Ei youtubella tienaa kuin vaan sellaiset, joilla on laaja kaveripiiri, on todella verkostoitunut, tai joka on jo valmiiksi kuuluisa.
Sama koskee Only Fansia. Ei niissä menesty tavikset.
Antakaa ap:lle konkreettisia neuvoja. Meitä on monta samassa junassa.
Jos tiedot ja taidot on luokkaa keskiverto suomalainen kotiäiti, niin ainoat todelliset ansaintamahdollisuudet ovat perseen myymisessä, oikeasti. Kaikilla muilla tavoilla voi tienata korkeintaan roposia jotka eivät todellakaan vastaa tehtyä työmäärää.
Olen kotiäiti, tulot kotiäiti-taitoja vaativasta ja kotona tehtävästä täysiaikaisesta työstä tällä hetkellä reilu 3000 netto.
En kerro alaa, mutta se ei ole tuota mitä itse ehdotat. Palkanmaksaja on kunta eikä epätoivoiset miehet.
Ajattelutapasi on melko yksipuolinen, jos ei mitään oikeita töitä tule mieleen.
Arvasin, että joku ehdottaa itsensä myymistä. Kuvottavaa.
Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi tietää, mitä teet työksesi.
Luulen, että muitakin, kuten minua. Olen myös kotiäiti. Mutta ei ole paljoakaan mielikuvitusta, joten vinkit kiinnostaisi.
Jos olet kotiäiti, niin voit mennä mihin tahansa osaamistasi ja koulutustasi vastaavaan oikeaan kokopäivätyöhön. Mol.fi on hyvä paikka aloittaa. Kotona makoilun ajat ovat ohi.
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa tukiperheeksi. Ei sillä tosiaan hyville tienesteille pääse, mutta pientä ekstraa varsinkin kun olet kotona työttömänä. Jos teille mahtuisi vaikka sisarukset yhdeksi viikonlopuksi kuukaudessa, kyllä siitä reilu satanen maksetaan.
Lastenhoitoammattilaisena sanoisin että ei kiitos! Erityislapsen kanssa tarvitsee erityisiä taitoja myös. Koulutuksen saaneena sanon että maallikolla saattaa konstit loppua kun erit.öapsi ns kilahtaa!
En viitsisi ottaa turpiini satasen takia, verot pois, ei jää edes käymisen iloa.
Kierrätyskeskuksista ja kirppareilta löytyy monesti melkein ilmaiseksi tavaraa, josta voi saada hyvän hinnan Torissa, Huuto.netissä tai eBayssä. On itsellä ollut joskus pakko ostaa tavaroita, joita sitten myynyt 10x hintaan ja kalliimmallakin eteenpäin. Pääsee kyllä tuntipalkoille, jos on aikaa tällaiseen.
Myös näistä nettikirppiksiltä voi tehdä tosi halpoja löytöjä, jota voi myydä eteenpäin kalliimmalla. Ostin esim. aivan uuden Fjällräven-takin 1 eurolla, kun satuin olemaan ainoa huutaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa tukiperheeksi. Ei sillä tosiaan hyville tienesteille pääse, mutta pientä ekstraa varsinkin kun olet kotona työttömänä. Jos teille mahtuisi vaikka sisarukset yhdeksi viikonlopuksi kuukaudessa, kyllä siitä reilu satanen maksetaan.
Lastenhoitoammattilaisena sanoisin että ei kiitos! Erityislapsen kanssa tarvitsee erityisiä taitoja myös. Koulutuksen saaneena sanon että maallikolla saattaa konstit loppua kun erit.öapsi ns kilahtaa!
En viitsisi ottaa turpiini satasen takia, verot pois, ei jää edes käymisen iloa.
Ei kaikki tukilapset ole erityislapsia. Mun lapset käy tukiperheessä, koska olen totaali-yh ja tukiverkot tosi vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KE
i.Jos olet kotiäiti, niin voit mennä mihin tahansa osaamistasi ja koulutustasi vastaavaan oikeaan kokopäivätyöhön. Mol.fi on hyvä paikka aloittaa. Kotona makoilun ajat ovat ohi.
Mites sä olet saanut töitä, et edes ymmärrä lukemaasi! Otappa nyt silimä näppiin ja lue aloitus uudelleen!
Hankkiudu töihin johonkin vuokrafirmaan keikkatyöhön, voit ottaa sellaisia vuoroja jotka sinulle sopii.
kirppismestari.fi . Saat kotiisi kirppistavaraa, jota lajittelet, kuvaat, laitat myyntitekstit ja lähetät takaisin. Posti tuo ja vie. Itse saa valita, kuinka paljon tekww. Ei sillä suurille rahoille pääse, mutta pientä lisätuloa. Olen tehnyt ja ollut ihan tyytyväinen. Juuri tällä hetkellä eivät tietääkseni ota lisää tekijöitä, mutta eiköhän taas jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka linkkaa typeriä youtube-videoita?
Ei youtubella tienaa kuin vaan sellaiset, joilla on laaja kaveripiiri, on todella verkostoitunut, tai joka on jo valmiiksi kuuluisa.
Sama koskee Only Fansia. Ei niissä menesty tavikset.
Antakaa ap:lle konkreettisia neuvoja. Meitä on monta samassa junassa.
Jos tiedot ja taidot on luokkaa keskiverto suomalainen kotiäiti, niin ainoat todelliset ansaintamahdollisuudet ovat perseen myymisessä, oikeasti. Kaikilla muilla tavoilla voi tienata korkeintaan roposia jotka eivät todellakaan vastaa tehtyä työmäärää.
Olen kotiäiti, tulot kotiäiti-taitoja vaativasta ja kotona tehtävästä täysiaikaisesta työstä tällä hetkellä reilu 3000 netto.
En kerro alaa, mutta se ei ole tuota mitä itse ehdotat. Palkanmaksaja on kunta eikä epätoivoiset miehet.
Ajattelutapasi on melko yksipuolinen, jos ei mitään oikeita töitä tule mieleen.
Arvasin, että joku ehdottaa itsensä myymistä. Kuvottavaa.
Aloittajaa varmaankin kiinnostaisi tietää, mitä teet työksesi.
Luulen, että muitakin, kuten minua. Olen myös kotiäiti. Mutta ei ole paljoakaan mielikuvitusta, joten vinkit kiinnostaisi.Jos olet kotiäiti, niin voit mennä mihin tahansa osaamistasi ja koulutustasi vastaavaan oikeaan kokopäivätyöhön. Mol.fi on hyvä paikka aloittaa. Kotona makoilun ajat ovat ohi.
Kotiäiti ei makaa kotona, vaan hoitaa niitä lapsia ja kodin..tarvitseeko ihmetellä miksi kukaan melkein ei halua olla kotiäiti, jos heitä halveksutaan tuolla tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan istuu pankin päällä, helppo homma.
Yhtälailla miehet istuu pankkinsa päällä, mutta heille ei tällaista ehdotella.
Tottakai saa. Nyt kun vastasit noin, niin saa kyllä kuvan ettei naisille ehdottaa. Sanoko ap edes sukupuoltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta raha on vähän väärä motivaattori tukiperheenä toimimiseen.
Summa ei ole niin iso, että kukaan sitä rahan takia jaksaisikaan. Perusviikonlopputyöstä vaikka kaupassa hyllyjä täyttämässä saa kyllä enemmän.
Eikä siihen noin vain mennä, vaan meidän paikkakunnalla täytyy käydä sijaisvanhempikoulutus. Kyllä se karsii ne jotka on yhden "helpon" satasten perässä, aika paljon saa tehdä töitä sen pienen rahan eteen, eli turha pelko "raha motivaattorista", sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tukilapset ole erityislapsia. Mun lapset käy tukiperheessä, koska olen totaali-yh ja tukiverkot tosi vähissä.
Niin, ei todellakaan ole. Ja koska tukiperheistä on huutava pula, niin tukiperhe saa valita millaisen lapsen hoitoon ottaa. Ikä, haasteet tai ei haasteita.
Ihan saa ja KUULUUKIN sanoa, ettei tule pärjäämään erityisen kanssa, jos tuntuu siltä ettei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan takia kukaan ei tähän lopulta päädy, niin paljon siitä ei makseta. Kuten edellä sanottiin niin tekemällä sunnuntaitunnit vaikka jossain kaupassa, saa enemmän ja helpommin.
Minusta ihan hyvä täälläkin tuoda esille että tukiperheeksi voi ryhtyä, niistä on niin kova pula. Ehkä joku lapsirakas saa kipinän.
Sanooko muuten kukaan muille lasten kanssa työskenteleville samaa? "Rahan takia sä et saa tota työtä tehdä. Ihan väärä motivaattori."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa ei ole niin iso, että kukaan sitä rahan takia jaksaisikaan. Perusviikonlopputyöstä vaikka kaupassa hyllyjä täyttämässä saa kyllä enemmän.
Eikä siihen noin vain mennä, vaan meidän paikkakunnalla täytyy käydä sijaisvanhempikoulutus. Kyllä se karsii ne jotka on yhden "helpon" satasten perässä, aika paljon saa tehdä töitä sen pienen rahan eteen, eli turha pelko "raha motivaattorista", sanoisin.
Eipä sinne kauppaankaan noin vain mennä. Viimeksi, kun meidän kauppaan haettiin uutta työntekijää, oli hakijoita yli sata.
Ala yleispuuhariksi.
Eli ilmoitusta "vanhustentaloihin" ja muihin. Lenkkiseuraa, kauppa-apua, siivousapua.
Lastenhoitoapu, kauppa-apu, siivousapu ihan perheille.
Koiralenkkejä ja mukaan vaikka lapsi rattaissa. Tarjoudu hoitajaksi lääkärin/hieronnan tmv. ajaksi.
Osaatko maalata? Tee lumitöitä, aja kesäisin nurmikkoa, haravoi. Ihan mitä vaan.
Jos mahdollista, voit ottaa lapsia myös hoitoon. Monet eivät halua lasta päiväkotiin, mutta tarvitsevat välillä 4-8h päivässä hoitopaikan.
Älä hinnoittele yli, äläkä ali. Ensin aloittelet, teet huolella ja hetken päästä olet suosittu. Juttu kulkee.
https://app.topcontent.com/signup?aff_id=E3jCmgis
Jos niin sanottu sisällöntuottajan työ kiinnostaa niin tuolla sivulla voi tehdä mm. kirjoittajan ja kääntäjän töitä, englanniksi ja suomeksi. Vaatimuksena toki hyvä kielitaito.
Käy siivoamassa, vaihda autonrenkaita, asunnon remontointi ja päiväkahviseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko pitäisi hoitaa? Kyllä ne tukilapsetkin syövät sinä viikonloppuna kun tulevat ja he ovat hoitajan vastuulla 24 h/ vrk.
Joku täällä sanoi että ap istuu pankin päällä. Kukaan itseään arvostava mies ei huoli yh:n löystynyttä looraa. N39
Anna seksiseuraa pllua. Istut pankin päällä. Kassa raksuttamaan.