Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin juuri, etten ole itkenyt pariin kuukauteen. Aloitin masennuslääkkeen pari kuukautta sitten

Vierailija
09.11.2022 |

Olin ennen lääkettä erittäin herkkä ja empaattinen ihminen, liikutuin jopa söpöistä eläimistä telkkarissa. Nyt tuntuu että olisin kylmä kuin kivi, toki masennusoireet myös poissa mutta olo on jotenkin todella tasainen. Onko sekään hyvä ettei enää koskaan itke? Meneeköhän tämä ajallaan ohi, siis tuo tunteettomuus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helpolla noitakin pillereitä nykyään määrätään, kun tuntuu, että kaikki vetää jotain mielialanappia. Määrätäänkö noita jokaiseen negatiiviseen elämäntilanteeseen, vai mikä vettu siinä on.

Vierailija
22/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö mun normaaliolotila on juuri tuollainen kun kuvailit. Ja ilman lääkkeitä. Elämä on hiton paljon helpompaa kun se on tasaista. Ei kokoajan tarvitse itkeä...

Oon aiemmin kuullut, että bi-po:t ei halua syödä lääkkeitä kun ne huippukokemusten fiilikset leikkautuu, mutta ekan kerran kuulen, että joku kaipaa itkuisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani itsestäni, jos noin helposti itkisin joidenkin söpöjen eläinten takia. 

Vierailija
24/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat nyt ihan normaalilta lääkityksen kanssa kuin ilman lääitystä. Ei kai tuollainen herkkäitkuisuus ole ihan normaalia?

Vierailija
25/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin lääkäriin, kun aloin masennuksessa itkeä pillittää ihan mistä vaan. Ei ollut enää normaalia se itkeminen 

Vierailija
26/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tuo ohi mene niin pitkään kun lääkettä syö.

Mulla on aina ssri vienyt kyvyn mm orgasmiin, on onneksi palautunut lopetuksen jälkeen.

Edellisen kerran lopetin lääkkeet kun veljelläni oli syntynyt esikoinen. Mä katsoin sitä pikkunyyttiä enkä tuntenut mitään, se oli vaan joku lapsi mihin ei mitään yhteyttä tai tunnetta.

Nykyään ihan normaalisti tunnen taas, leikin, riehun ja iloitsen tuosta pienestä ihmisestä, jonka elämä on täynnä ihmeitä vielä :)

Oletko koettanut annoksen pienentämistä?

Vierailija
27/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin lääkäriin, kun aloin masennuksessa itkeä pillittää ihan mistä vaan. Ei ollut enää normaalia se itkeminen 

Osalle lääkäreistä se on ihan normaalia.

Mulla ei masennuslääkkeet poista itkuja. Ymmärrän miksi sitä voi kaivata. Ei se silti autuaaksi tee kun ei helpota.

Vierailija
28/28 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Sepramia enkä itke nykyisin koskaan. Kerran itkin, kun oli surullinen tapaus. Tunnen iloa, mutta muuten on hyvin tasainen olo. Parempi kyllä näin kuin entinen masennus ja mielialan vaihtelut.