Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa tulevat linnan juhlat?

Vierailija
09.11.2022 |

??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ehkä 5 min jostain keskeltä. Lehdistä näkee sitten seur päivänä.

Vierailija
2/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut vuosiin. Äärettömän tylsä ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoisin eliittiä joka juo meidän rahoja ja juhlii ilman omaa kansaansa? lol

Vierailija
4/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä?En suunitele Tv katsominen etukäteen, vaikka olen yksin naisena.

Vierailija
5/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, en tiedä. Kerroin eilen opiskelijoilleni (opetan suomea ulkomaalaisille) linnan juhlista, ja se konsepti, että kättelyä katsotaan telkkarista, tuntui heistä hassulta. Ymmärrän. 

Vierailija
6/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön hinnan noustessa vastaanotto näyttää vain eliitin porsastelulta joka olisi pitänyt tältä vuodelta perua ja vetää kahden viime vuoden linjalla.

Vierailija
7/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aion kyllä. Tykkään traditioista ja itsenäisyyspäivän vastaanoton katsominen  on yksi juhlapäivän monista traditioistani. 

Vierailija
8/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Vierailija
9/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta katsoa eliitin mässäämistä veronmaksajien rahoilla. En ole muutenkaan katsonut Niinistön kaudella, johtuen epäsuhdasta pariskunnasta. 

Vierailija
10/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko katsoa kun Sanna vetää boolia kaksin käsin ja yrittää iskee kaikki miehet ja lopuksi konttaa lattialla.

Vierailija
11/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan jaksanut katsoa, joten tuskin tänä vuonnakaan. Uutisista katson sitten koosteen hienoimmista puvuista.

Vierailija
12/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Ennen olin aina nenä kiinni televisioruudussa, kun Linnan juhlat näytettiin. Nyt ei kiinnosta enää.

Vierailija
13/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut. Nimikin on huono. Linnanjuhlat ei sovi demokratiaan. 

Vierailija
14/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Sanni, mitä itsenäisyyspäivä teille merkitsee?

Vierailija
15/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina tuo sama kysymys jokaiselle.

Vierailija
16/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pukuja voi taivastella netistäkin.

Vierailija
17/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina tuo sama kysymys jokaiselle.

Paitsi että se kysymys kuuluu "mitä itsenäisyys teille merkitsee".

Vierailija
18/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson. Tykkään itsenäisyyspäivästä ja juhlavasta tunnelmasta. Kättelykin on hassu suomalainen ja omaleimainen perinne. On kivaa viettää päivää jotain parempaa ruokaa hissukseen laitellen, sytyttää kynttilöitä ja odotella juhlien alkua. Ei haittaa "katsoa eliitin juhlivan", kun en itse missään tapauksessa haluaisi osallistua, huh miten työläs ajatuskin. On myös kiva katsella juhlatyylejä ja asuvalintoja, miksei myös kömmähdyksiä ja hauskoja sattumuksia. Ei ole niin vakavaa minulle.

Vierailija
19/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson. Tykkään itsenäisyyspäivästä ja juhlavasta tunnelmasta. Kättelykin on hassu suomalainen ja omaleimainen perinne. On kivaa viettää päivää jotain parempaa ruokaa hissukseen laitellen, sytyttää kynttilöitä ja odotella juhlien alkua. Ei haittaa "katsoa eliitin juhlivan", kun en itse missään tapauksessa haluaisi osallistua, huh miten työläs ajatuskin. On myös kiva katsella juhlatyylejä ja asuvalintoja, miksei myös kömmähdyksiä ja hauskoja sattumuksia. Ei ole niin vakavaa minulle.

Näinpä. Lisäksi Niinistöjen linjaan on kuulunut kutsua juhliin maakuntamatkoilla tapaamiaan "taviksia", jotka ovat jollain tapaa vakuuttaneet heitä "tavallisella" tekemisellään. Harmi, että media ei ole tuonut enempi esiin näiden henkilöiden varmasti kiinnostavia tarinoita. 

Vierailija
20/24 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maa on energiakriisin vallassa (kiitos hallitus) ja inflaatio huutaa ja eliitti juhlii meidän verorahoilla oikein leveästi.. en aio katsoa, kuvottavaa tuollainen toiminta.