37 viikko ja mies mökillä lomalla yli 300km päässä
V******ja sitä rataa, kun hoidan viikon kaiken kotona ja mies ei edes soita, miten täällä voidaan. Oli sillä jokin pakollinen rakennushomma siellä, mutta ei se olisi vienyt kuin pari päivää.
Itkettää ja raivostuttaa hänen tunteettomuus. 01 ja 03 syntyneet kotona. Onneksi on ystäviä, jotka tulee kotiin, jos synnytys alkaisikin.
Tänään en jaksa itkeä, kun menee niin nenä tukkoon.
todella hylätty olo. Vaikea antaa anteeksi.
Kommentit (6)
itekin raskaana joten myötäelän kyllä kovasti..
toivottavasti äijä kotiutuu ajoissa kuitenkin.
kolmesti ollutkin. Yksi lapsista sitten syntyi ilman isän läsnäoloa, mutta hyvä tytär tuli ;o) Tietenkin pitää olla joku varma ihminen, joka hoitaa isommat, jos lähtö tulee äkkiä. Meillä se oli minun serkku, joka oli hälytysvalmiudessa 24/7 miehen ulkomaanmatkan ajan. Tuo tyttö syntyi siis vkolla 37+1 ja mies palasi reissultaan juuri samana päivänä, tuli lentokentältä sitten sairaalaan katsomaan 3t ikäistä pienokaistaan.
sitähän tässä just mietin, että kun/jos tulee yllätyslähtö, niin sitten yksin sairaalassa olisin. Kiitos, että ette alkaneet haukkua minua, kun olen noin tunteettoman sian kanssa.
sulla ei ole "liian" paha olla, jos et viitsi itkeä ettei mene nenä tukkoon, voi kun munkin pahamieli olis noin syvää sorttia, olisin nukkunut viime yönä ja ei olis nyt nenä ja silmät tukossa ja pää kipeänä itkemisestä.
Olen kotona 3-vuotiaan kanssa ja mies otti 2-vuotiaan mukaan. Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, käsiraudoillako pitäisi mies pitää ranteesta kiinni? Mun lapset on syntyny viikon etuajassa, mut enpä usko et tää syntyy tän viikon aikana.
synnytin itse aikoinaan viikolla 38+0 ja aivan yllättäen, miksi ihmeessä mies tuossa vaiheessa tekee noin?