Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla vihattu ja inhotti ihminen?

Vierailija
08.11.2022 |

Miltä se tuntuu?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Putinilta.

Vierailija
2/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis inhottu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pahalta, mutta sitten sitä vahvistu henkisesti kun ymmärtää että pärjää ilman muita kakkoja ihmisiä.

Vierailija
4/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu, eikä se vuosikymmenten jälkeen enää tunnu miltään.

Vierailija
5/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo palstan Igoritkin osannee vastata

Vierailija
6/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu, eikä se vuosikymmenten jälkeen enää tunnu miltään.

Tämä.

Vierailija
7/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahallehan se tuntuu. Tekisin mitä vaan että äiti ja sisarukset hyväksyisi minut. Mut aina mä sanon väärin josta ne suuttuu ja pahoittaa mieltänsä lisää. Tai teen väärin.

Jokapaikassa sanotaan ettei ilman lähipiiriä selviydy mut pakkohan se on kun en sovi joukkoon. Olen vaikea ihminen kuten he ovat monesti todenneet.

8/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo palstan Igoritkin osannee vastata

Mitä, häh?

Vierailija
9/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahallehan se tuntuu. Tekisin mitä vaan että äiti ja sisarukset hyväksyisi minut. Mut aina mä sanon väärin josta ne suuttuu ja pahoittaa mieltänsä lisää. Tai teen väärin.

Jokapaikassa sanotaan ettei ilman lähipiiriä selviydy mut pakkohan se on kun en sovi joukkoon. Olen vaikea ihminen kuten he ovat monesti todenneet.

Toi on varmaan surullista. Mulle on ihan sama mitä joku vieras minusta ajattelee, pääasia että läheisten kanssa on lämpimät välit. Jos on tilapäistä kränää läheisten kanssa, niin sitä murehtii ja murehtii kunnes asiat selviää. Onneksi on noin harvoin.

Vierailija
10/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinäiseltä. Ja pahalta. Eri tavalla pahalta tuntuu vuosia, vuosia myöhemmin, kun näkee aiemman itsensä etäämpää ja ymmärtää, miksi ihmiset silloin inhosivat ja hyljeksivät.

Vierailija
11/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinäiseltä. Ja pahalta. Eri tavalla pahalta tuntuu vuosia, vuosia myöhemmin, kun näkee aiemman itsensä etäämpää ja ymmärtää, miksi ihmiset silloin inhosivat ja hyljeksivät.

Sit tekee noin jos niitä ei elätä.     mutta joku ylpeys sentään.

ei kaikkia poliitikkoja voi tavalliset tallaajat elättää vaikka tosi suuret puolue tuet.

Vierailija
12/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juurikin on minulla.

Vierailija
13/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syitä sinulla on?

Vierailija
14/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiseltä ja kamalalta. Olin teininä kaikkien vihaama hylkiö. Kun sitten kiusaamisen seurauksena oirehdin, sain kuulla olevani kertakaikkisen huono ja paha ihminen, joka ei ansaitse olla edes olemassa. Tuntuu siltä, että lähtökohdat olivat alun alkaenkin huonot eikä minulle edes annettu mitään mahdollisuutta missään vaiheessa. Kaikki, mitä tein, oli väärin. Koko olemassaoloni oli väärin.

Edelleen koen noita tunteita päivittäin.

Vierailija
15/22 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta se tuntuu kunnes loputtaa oppii olemaan mahdollisimman hiljainen ja huomaamaton, että ei turhaa elätä ihmisissä huomiota kuin juuri sen verran kuin on pakko. Ainakin minä olen tottunut olemaan hyvin hiljainen, koska aina kun puhun niin saan vain turhaan paskaa niskaan sanoin minä mitä tahansa.

Huomaatteko että kysyjä haki juuri sitä että menisitte syrjään manipuloituaan ja lopetti ketjussa heti kun sai itselleen mitä halusi. Sen sijaan ilmiantaa tämä ap nettipoliisille aina kun kyselee tällaista. Hän on halpa kiusaaja.

Vierailija
16/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ftun kivalta kuule.

Vierailija
17/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä paljoa miltään tunnu ellei joku sitten tule sanomaan tai muistuttamaan jotenkin. Yleensä ihmiset välttelee ja sellainen ihminen on yksin.

Vierailija
18/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiseltä. Ihan kuin ei olisi oikeasti osa tätä maailmaa.

Vierailija
19/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä ja mukavan yksinäiseltä. Saa elää rauhassa pääsääntöisesti.

Vierailija
20/22 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu, että inhotaan pelkän naaman perusteella.

Erakkona elelen.

Pinnallisuus voitti, sielu ei.