Onko teistä ok, jos työkaveri jatkuvasti valittaa parisuhdettaan työkaverille?
Ja vastakkaista sukupuolta on tämä ihminen..
Mitä tästä ajattelisi?
Kommentit (14)
Miten sen voisi edes muotoilla? Vaimo kulta, haluan jatkaa sinun kanssasi mutta käyn nussimassa muitakin, niinkö? Tuo on ihan paskapuhetta, että muka auttaa työkaveria tämän parisuhdeongelmissa. Miten ne ongelmat siinä ratkeavat, että niitä vatvotaan siellä täällä? Ota itseäsi niskasta kiinni nainen ja muuta joksikin aikaa eri osoitteeseen miettimään jatkoa.
Voi hitsi, onkohantähän olemassa jokin muu selitys. Voiko mies vain olla liian kiltti ja ei tod. ymmärrä miten pahalta minusta tuntuu. Miten sen voisi paremmin kertoa? Poismuutto ei nyt kuullosta hyvälle kuitenkaan tässä tilanteessa (lapsen takia).
ap
Etkö voisi ottaa lapsia mukaasi ja lähteä vaikka vanhemmillesi muutamaksi päiväksi? Sanot miehelle ennen lähtöäsi, että sinusta tuntuu ettei hän ole aivan rehellinen ja lähdet miettimään asioita hetkeksi. Ehkä miehesi tajuaa jotain kun olet poissa.
Minulla on erittäin paljon hyviä ystäviä työpaikalta ja ollaan kyllä elämän kriisitilanteissa toistemme tukena niin töissä kuin vapaa-ajalla. Sukupuolella siinä ei ole merkitystä, eikä elämän kriisillä. Monta avioeroa, vakavaa sairastumista ja läheisen kuolemaa on osunut kohdalle ja tukevia olkapäitä on ollut. Välillä on autettu toisiamme oikein konkreetistikin, joku on majoittanut toista luokseen viikkoja, joskus jopa kuukausia tai toinen on antanut esimerkiksi erotilanteessa poismuuttavalle huonekaluja. Olen tuntenut nämä kollegani pitkään, paljon pidempään kuin mieheni ja ystävää autetaan hädässä silloin kun hätä on eikä silloin kun itselle tai miehelle parhaiten sopii.
Toisaalta minusta on varsin ymmärrettävää, että jos tämä apu kohdistuu vain yhteen ja ainoaan. Se mikä tuossa kuulostaa minun korvaani ihan " hyvältä" on se, että miehesi ei sitä salaile. Mikäli salailisi, niin siinä asiassa voisi olla jotain enemmän.
Oletko sinä nähnyt tämän naisen? Meillä mies on nähnyt kaikki ystäväni ja on ollut mm. meiltä roudaamassa huonekaluja miespuolisen kollegani luo eli hänkin on ollut täysin tukemassa näissä projekteissa.
Teepä ihan rohkea vastaveto ja pyydäpä et miehesi kutsuu naisen teille vaikka iltakahville joku ilta. Mikäli mies ei suostu, niin sitten on syytäkin varmaan haistaa palaneen käryä. Mä ainakin suostuisin kaikki miespuoliset kollegani kutsumaan meille milloin vain.
Oma miehenikin on sellainen että haluaa auttaa kaikkia jos suinkin pyydetään ja ihan hyvin voin kuvitella että auttaisi vaikken itse siitä pitäisikään. Nämä av-mammat nyt näkee suhteita ihan kaikkialla.
Ei tuossa muuta voi tehdä kuin yrittää muuttaa asioita selittämällä miehelle kuinka paljon sinua loukkaa asia. Tai sitten muuttaa omaa asennettaan ja miettiä että miksi se loukkaakaan, ja onko siihen syytä.
En ole tavannut naista haluni siihen olen ilmaissut kyllä, mies on ollut sen puolesta mutta naiselle ei ole koskaan käynyt.
Itse uskon, että mies on vain liian kiltti ja alkuun salasi koska ei halunnut minua loukata mutta sitten suhde vain " paisui" ja naisen onglemat mutkistui tai jotain.
En vain haluisi enää että mies on tämän naisen kanssa niin läheinen, pelkään että siitä syntyy jotain muuta kuin kaveruutta : (
Toivon niin hartaasti etät miehenikin pointtini ymmärtäisi. Tämä jäytää välejämme.
Kiitos teille kun jaksatte auttaa minua!
-ap
mutta koen tämän uhkana meidän suhteellemme, kun en tiedä tämän naisen tarkoitusperiä. Miten sinä toimisit tilanteessani?
Kiitti!
ap
silleinhän niistä asioista kotona keskustellaan...
Ja mykkäkoulua pari viikkooa siihen päälle
Ja pyydät häntä lopettamaan olkapäänä toimimisen ja sanomaan tälle työkaverille, että hakee ammattiapua. Jos suhde on vain työsuhde, tuo yhteydenotto vapaa-ajalla tuntuu omituiselta, jos sellaista ei ole aiemmin ollut.
on myös pyytänyt muita vapaa-ajan palveluksia puolisoltani jne.
Mieheni kuulemma vain haluaa auttaa. Minua tuo suhde kuitenkin loukkaa.
En ole edes tavannut tätä naista koskaan vaikka olen ilmoittanut haluni siihen. Tälle naiselle tulee aina este.. : (
ap
Tosiasia kuitenkin on, ettei hänen suhteensa parane vaikka hän sitä miehesi kanssa vatvoisi. Hänen pitäisi vatvoa asiaa oman miehensä kanssa.
Jos koet tämän hyvin loukkaavana, niin puolisosi tulee se lopettaa. Tuon hyysäämisen on loputtava, koska oma puoliso on kuitenkin se ykkönen. Jos ei ole, niin siitä voi sitten tehdä jo johtopäätöksiä puolisosi ja tämän työkaverin välisestä suhteesta. Puolisosi on tehtävä valinta, hän tai sinä. Ihan puhtaat jauhot ei ole pussissa työkaverilla, koska ei suostu sinua tapaamaan.
Vai voiko ihminen olla niin typerä ettei ymmärrä, että tuo heidän suhteensa minua loukkaa? Olen ihan poikki! Olen juuri muuttanut lapseni kanssa vieraalle paikkakunnalle (miehen kotipaikkakunnalle) ja samaan aikaan tälläistä sitten.
Saisinpa aikaa hieman takaisin.
ap
Minusta ei tuollaiseen olisi : (
Tuntuu tosi pahalta!
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?
-ap