Pääni hajoaa!!!! :´(
Tuntuu siltä, etten KESTÄ kun meillä ei tärppää. Itken kohta silmät päästäni tilannettamme.
Kun se vauvankaipuu on niin tukahduttava, että ihan oksettaa. :´(
Kommentit (14)
Mun pää hajoo taistellessa meidän murkun kanssa=(
Oletteko jo kauan yrittäneet? Oletteko hakeneet apua?
olen itsekin ihan itkuinen :´´(. Ja viime yönä näin taas unta vuosi sitten myöhään keskenmenneestä vauvelistamme.
Juuri nyt oloni pitäisi kuitenkin olla toiveikas. Olen viimeviikolla käynyt IVF_alkionsiirrossa ja nyt jännään, onnistuuko ja kääntyykö onni.
Oletteko pitkään yrittäneet?? Se ei tosin kerro kaipuun määrästä, tiedän. Mutta oletteko hakeneet lääkäriltä apua, jos jo pitkään yritystä?
halauksia
toiselta raastavan kaipuun kanssa elävältä
Vierailija:
olen itsekin ihan itkuinen :´´(. Ja viime yönä näin taas unta vuosi sitten myöhään keskenmenneestä vauvelistamme.
Juuri nyt oloni pitäisi kuitenkin olla toiveikas. Olen viimeviikolla käynyt IVF_alkionsiirrossa ja nyt jännään, onnistuuko ja kääntyykö onni.Oletteko pitkään yrittäneet?? Se ei tosin kerro kaipuun määrästä, tiedän. Mutta oletteko hakeneet lääkäriltä apua, jos jo pitkään yritystä?
halauksia
toiselta raastavan kaipuun kanssa elävältä
Me ollaan yritetty viime vuoden toukokuusta. Eli n. 19 kiertoa. Riipii sydäntä kun tutkimukset tuovat yhä huonompia ja huonompia ennusteita. :´(
-ap
äläkä jätä hetkeksikään yksin. Laita herätyskello soimaan yöllä tunnin välein. Ota se pussi mukaan vessaankin. Älä käy suihkussa (et voi, vauva itkee) ja mieti sitten uudestaan, että haluatko vauvan.
Meillä sama juttu, tosin 2 lasta on jo, mutta ei se kuitenkaan paljoa helpota.. Menkkojen alkaminen joka kerta masentaa koko päiväksi niin ettei saa mitään tehtyä, olemassa olevat lapsetkin vaan häiritsee sitä suremista sen päivän..
kun tullaan sanomaan, että " ei saa yrittää ja toivoa liikaa, muuten ei tärppää" !!!! Miten helvetissä sitä ei voi olla ajattelematta/stressaamatta/toivomatta kun yritys yrityksen perään saa pettyä uudelleen. Ne jotka sanoo noin on varmaan joko itse raskaana tai ovat tulleet raskaaksi helposti. Se, jolla on ollut vaikeuksia ko. asiassa, tietää että turha lässyttää ajattelematta olemisesta!
T. Pettynyt
meikä on sekunda, eli meillä on yksi lapsi. toista yritetty reilut kaksi vuotta.
mua raastaa kuulla muiden vauvauutisia. taas tänään sain kuulla taas yhdet uutiset, että vauva tulossa. pari viikkoa sitten yhdet toiset uutiset, jotka jostain syystä raastoi enemmän kuin nää tämän päiväiset. tämän päiväinen ei ole niin läheinen ystäväni kuin pari viikon takainen uutisten kertoja.
mulla nousee toive aina kun kierto lähestyy loppua. ja sit masentaa enemmän tai vähemmän, kun kuukautiset alkaakin. itse asiassa mulla juuri nyt kuukautiset ja ei masentanu niin pahasti, kun tällä kertaa olin menkkojen alkaessa taas aika lailla kipeä. kun on kivuliaat kuukautiset, niin vie ajatukset muualle.
toistaiseksi meillä ei ole ollut varsinaisia hoitoja, ja olemme miettineet, että aivan kovin raskaisiin hoitoihin emme ehkä ole valmiitakaan. tiedä häntä.
sitä vaan mietin, että jaksaako sitä toivoa loputtomiin, jos ei tulekaan raskaaksi. olen nyt kolmekymppinen. petynkö vielä 10 vuoden kuluttua nelikymppisenä, kun menkat alkaa?
Vierailija:
kun tullaan sanomaan, että " ei saa yrittää ja toivoa liikaa, muuten ei tärppää" !!!! Miten helvetissä sitä ei voi olla ajattelematta/stressaamatta/toivomatta kun yritys yrityksen perään saa pettyä uudelleen. Ne jotka sanoo noin on varmaan joko itse raskaana tai ovat tulleet raskaaksi helposti. Se, jolla on ollut vaikeuksia ko. asiassa, tietää että turha lässyttää ajattelematta olemisesta!T. Pettynyt
. . nyt vaan on niin, että on tosi vaikeaa vastata muuta, kun voi-voi kuulostaa tekopyhälle. Itse tunnen kaksi pariskuntaa, jotka ovat saaneet biologisen vauvan, kun ovat yrittämisen lopettaneet. Toinen pari adoptoi pojan Venäjältä ja vuoden kuluttua odotti kaksosia. Toinen pari jätti haaveet sikseen ja ryhtyivät pitämään perheyritystä ja sit tärppäsi.
Vierailija:
asioilla ei ole mitään yhteyttä.
yksi lapsi on, toista ollaan yritetty nyt puoli vuotta. Ihan samat tunteet mullakin, esim. kun paras ystävä on nyt raskaana. Aluksi oli tosi vaikea sulattaa vauvauutista. Voimia sulle!
etten usko asioilla olevan yhteyttä, vaan että raivostuttaa tuolla tavalla " lohduttaminen" ja neuvomaan tuleminen! Olisi mieluummin hiljaa kun sanoisi noin.
Yritystä takana tosin vain puoli vuotta mutta jo yksi keskenmeno koettu. Kuukautisten alkaminen on joka kerta shokki, syön nykyään muutaman päivän rauhoittavia lääkkeitä jos siltä tuntuu.
Tässä tilanteessa ei voi neuvoa tai lohduttaa, tiedän sen. Ainoa asia mikä minua on auttanut on ollut keskustelu ammattiauttajan kanssa ja lääkkeet.
Ap, toivon sydämestäni että teillä tärppää! Ja meillä myös!
Voimia!