Rakastatko vanhempiasi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai rakastan.
Miksi "tottakai"?
Ap
Kyllä pohjimmiltani... Mutta on vaikea olla ihmisen kanssa joka joi, hakkasi naisia, ja oli rasisti.
Ei oikein maailmankuvat törmää niin en vain pysty olla tekemisissä.
Kyllä.Yhteen on otettu mikä kulunut aikuistumiseen,me vaan rankasti. Mutta ikälisä omat kokemukset omien lasten kanssa ja vaikeudet.Ymmärrän vanhempia täysin.
En taida. Yritin 40 vuotta, kun se tuntuu kuuluvan asiaan, mutta he kuitenkin kohtelivat mua kaltoin ollessani lapsi ja seksuaalista hyväksikäyttöäkin oli kodin perintönä. Hyviäkin asioita oli, mutta nuo pahat jutut on aika raskauttavia. Vanhemmillakin on vastuunsa, eikä heidänkään rakastamisensa ole pakollista. Sen tajuaminen voi vapauttaa syyllisyydestä :)
Kyllä. Toivon että ehtisin vielä auttamaan heitä esim. taloudellisesti, kun he ovat auttaneet minua monessa asiassa vuosien varrella. Olen jo keski-ikäinen.
En voi sanoa että rakastan. Olen yrittänyt niin paljon olla läheinen ja tekemisissä, mutta minkäs teet kun vanhempia ei oikein kiinnosta. Välitän, mutta en rakasta.
En usko, mutta en minä taida kyetä tuntemaan sellaista pyyteetöntä, kestävää ja ymmärtäväistä rakkautta ketään kohtaan.
Toisesta korkeintaan tykkään. Toinen on lähinnä hyvän päivän tuttu
Luulen rakastavani toista heistä, mutten molempia.
Äitiä kyllä, mutta minua on lapsesta asti opetettu vihaamaan isää ja kaikkia muitakin miespuolisia sikoja.
Kyllä ja mulla on ihanat vanhemmat vaikkeivät ole täydellisiä.
Sen sijaan mieheni vanhemmat ovat aika pyllystä ja mieheni heistä tykkää, mutta en ihmettelisi jos miehen sisko ei edes rakasta. Ovat aina pummimassa rahaa, muuten tyttö ei kiinnosta. Vieläkään.
Jotkut ovat hyvää pataa appivanhempien kanssa, mutta varmaan riippuu mistä roikkuu.
En rakasta. Mutta koiraani rakastan sekä tietty vaimoani.
Tottakai rakastan.