Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?

Vierailija
08.11.2022 |

Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€

Kommentit (853)

Vierailija
401/853 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
402/853 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By Lyko Me-phoria kosmetiikka kalenteri.

https://lyko.com/fi/joulukalenterit/lyko-me-phoria2?utm_source=adtracti…

Lykon minäkin olisin halunnut, mutta ne myytiin tosi nopeasti loppuun. Ensi vuonna pitää olla haukkana kytiksellä. Stockmannin kalenterikin meni heti kuin kuumille kiville. No onneksi on vielä muita hyvin saatavilla ja kaikki ei ole edes vielä ilmestynyt myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/853 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan senkin 15 euroa sijoituksiin, tai lääkkeisiin. Eli en osta. Haluaisin kyllä, mutta aina tyydyn vain ihailemaan ja ajattelemaan, että sitten joskus myöhemmin.

Vierailija
404/853 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ideoita! Vihdoin kelpasi kalenteri valveutuneelle tytölleni: se Rescue yhdistyksen puuhaa koiran kanssa kalenteri <3

Kiitos vinkistä!

Vierailija
405/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli sukka ja siivousvinkkikalentereja, molempia oli Coolstuffilla, kannattaa katsoa sieltä.

Vierailija
406/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen suomalainen eli 24 lokeroinen nestetäytteinen...

Vierailija
407/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolippu,pääsee pois jouluhössötyksestä ja suomesta,parasta.

Vierailija
408/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Herkkäihoiset tietää varmaan itse kannattaako hankkia kosmetiikkakalenteri. Miksi seksistä tulee suorittamista lelujen kanssa? Rakkauden tunnustus pitäisi perheessä olla ihan arkista, kuten puhelut sisaruksille. Miten se Herkkukalenteri automaattisesti lihottaa? Eiköhän enemmän oo merkitystä sillä mitä sinne kitusiin työntää vuoden muinakin päivinä. Vai muuttuuko se herkku jotenkin lihottavammaksi nimenomaan joulukuussa?

Suklaapatukka joka päivä? Ja se ei ole mitään? Hyi saakeli.

On kyllä aika pihalla, jos kyselee, miten se herkkukalenteri automaattisesti lihottaa. Ymmärrätkö yhtään, miten monta kaloria jossakin suklaapatukassa on? Jos vedät sellaisen joka päivä ja syöt muuten ihan normaalisti, lihot about 1,5 kiloa sen takia. Tämä on just se syy, miksi ihmiset lihovat, kun ei ole mitään ymmärrystä siitä, mitä voi syödä. Suklaapatukkaa ei voi syödä kuukauden jokaisena päivänä ilman seurauksia! Siihen päälle vielä joulun muut herkut, tortut, piparit ja kinkut, joita nämä patukkakalenterin syöjät ihan varmasti vetävät päivätolkulla, lihot aivan varmasti uuteen vuoteen mennessä useamman kilon. Mutta omapa on kroppaasi ja kalenterisi, nauti rauhassa.

Jos sulla on paino ongelmia, se ei tarkoita että kaikilla muillakin olisi. Mä oon viimeiset 15 vuotta pysynyt samassa painossa. (50kg) enkä ole tarkka siitä mitä suuhuni pistän.

Vierailija
409/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Herkkäihoiset tietää varmaan itse kannattaako hankkia kosmetiikkakalenteri. Miksi seksistä tulee suorittamista lelujen kanssa? Rakkauden tunnustus pitäisi perheessä olla ihan arkista, kuten puhelut sisaruksille. Miten se Herkkukalenteri automaattisesti lihottaa? Eiköhän enemmän oo merkitystä sillä mitä sinne kitusiin työntää vuoden muinakin päivinä. Vai muuttuuko se herkku jotenkin lihottavammaksi nimenomaan joulukuussa?

Suklaapatukka joka päivä? Ja se ei ole mitään? Hyi saakeli.

On kyllä aika pihalla, jos kyselee, miten se herkkukalenteri automaattisesti lihottaa. Ymmärrätkö yhtään, miten monta kaloria jossakin suklaapatukassa on? Jos vedät sellaisen joka päivä ja syöt muuten ihan normaalisti, lihot about 1,5 kiloa sen takia. Tämä on just se syy, miksi ihmiset lihovat, kun ei ole mitään ymmärrystä siitä, mitä voi syödä. Suklaapatukkaa ei voi syödä kuukauden jokaisena päivänä ilman seurauksia! Siihen päälle vielä joulun muut herkut, tortut, piparit ja kinkut, joita nämä patukkakalenterin syöjät ihan varmasti vetävät päivätolkulla, lihot aivan varmasti uuteen vuoteen mennessä useamman kilon. Mutta omapa on kroppaasi ja kalenterisi, nauti rauhassa.

Jos sulla on paino ongelmia, se ei tarkoita että kaikilla muillakin olisi. Mä oon viimeiset 15 vuotta pysynyt samassa painossa. (50kg) enkä ole tarkka siitä mitä suuhuni pistän.

No sä olet kyllä melkoinen poikkeus jos 1 suklaapatukka per päivä ei vaikuta yhtään mitään.

Vierailija
410/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipsi

Vierailija
411/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkakalenterin

Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri

Sama

Vierailija
412/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adventtikalenerin ostin, partiolaisten. Saan avata 3 luukkua enemmän.

Se on muutenkin paras. Kuva muuttuu aina sitä mukaa kuin luukkuja avaa ja huumoriakin on yleensä mukana. Sen ostan minä myös joka vuosi.

Vierailija
413/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakupiippu klaneteri

Vierailija
414/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxus-MEGA-kalenteri. Luukkuissa on luksus-kelloja, koruja, autoja, lahjakortteja luksus kohteisiin yms. Hintaa kalenterille tulee melkein miljoona. 

Vierailija
415/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette sipsikalentereja löytäneet? Taffel ei tee tänä vuonna.

Vierailija
416/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer patukat ja Baileys joulukalenterit tavallisen suklaakalenterin lisäksi 😋👍

Vierailija
417/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sipsi, limu ja patukkakalenterin itselleni m35

Ja joulun jälkeen rakas minusta on tullut pulla ohjelmaan? 😂😂😂

No ei tule

Vierailija
418/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

By Lyko Me-phoria kosmetiikka kalenteri.

https://lyko.com/fi/joulukalenterit/lyko-me-phoria2?utm_source=adtracti…

Sama täällä.

Vierailija
419/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)

Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
420/853 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIlasin OFsta erään sisällöntuottajan kalenterin, joka päivä tulee yksityisviestinä herkullinen kuva/video. Suomalainen isotissinen ruskettunut upea blondi.

M34

+respect mission passed