Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eläinrääkkäystä?

Vierailija
08.11.2022 |

10- vuotias koira saa päällepäin tuntuvia kasvaimia ja karvanlähtöä ja ihon hilseilyä.

Omistaja hoitaa akupunktiolla. Toisen koiralla rähmivä silmätulehdus, hän tilasi kaukoparannuksen energiahoitajalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
2/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

Niin minunkin mielestä. Jos eläimen ottaa se on raaskittava viedä lääkäriin eikä maksettava puoskareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoito? Jos sillä lähtee rähmä silmästä, niin lähtisiköhän tämä selkäkipukin itseltä. Kerro tuloksista, odotan jännityksellä.

Mutta joo, mikäli lääkäri on tutkinut koiran, voi akupunktio olla hyväkin hoito. Osa lääkäreistä antaa sitä itse muun hoidon ohessa. Silmätulehduksen voisi ehkä hoitaa vähän veikeämminkin... Tai ainaki lääkkeillä sen etähoidon lisäksi. Tuskin mistään energiasta haittaa on muuta, kuin tilin kannalta.

Vierailija
4/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tee eläinsuojeluilmoitus. Sairas eläin täytyy viedä hoitoon. Oikeaan hoitoon.

Vierailija
5/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Eläin kärsii, ellei se saa ammattitaitoista hoitoa. En usko vaihtoehtoiseen lääketieteeseen, enkä noitatohtoreihin.

Vierailija
6/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää puoskarointia, minä voin auttaa ja rukoilla koirille apua herraltamme Jeesukselta niin ei tarvitse kaiken maailman huuhaa hoitoja.

Vierailija
7/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää eläinlääkärissä niin ei tuolle mitään ole tehtävissä. Itse olen huomannut, että Suomessa alkaa yhä enemmän yleistymään sellainen amerikkalainen ajattelutapa, ettei lemmikin kärsimystä tarvitse vältellä tai lyhentää, vaan nivelvaivat, iho-ongelmat, toistuvat virtsatietulehdukset yms. on yhä useamman eläinlääkärin ja lemmkinomistajan mielestä ns. "normaaliin elämään kuuluvia asioita", joista lemmikin annetaan kärsiä vuosikausia, eikä välttämättä esim. kipuilevia niveliä tutkita tai edes lääkitä millään kippulääkkeillä, puhumattakaan että eläintä käytettäisiin fysioterapiassa jotta nivelten liikkuvuus pysyisi parempana ja kivut vähenisi.

Minua ei sinällään haittaa jos vaivaista eläintä pidetään hengissä, mutta mielestäni siinä on sitten edellytyksenä hoitaa ja kuntouttaa eläintä, eikä vain antaa sen jäykistyä ja tulla yhä sairaammaksi tekemättä mitään. Ja tällainen hoitaminen ja kuntouttaminen on ihan pirun kallista, helposti useampia satasia/kk.

Jos ei käytä eläinlääkärissä, niin sitten kannattaa kyllä tehdä tuo muiden mainitsema ilmoitus.

Vierailija
8/8 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole päivänselvä asia että on. Antibiootti silmätipat silmätulehdukseen, samat mitä ihmisille. Ja nuo kasvaimet, voi luoja, mars eläinlääkärin pakeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän