-SYYSTOIVEET VK 45-
Kommentit (22)
Lueskelin pinoa ja huomasin, että ootte miettineet mitä mulle kuuluu. Ihana huomata, ettette ole unohtaneet!
On ollut vähän pakko olla poissa täältä, kun tuntuu niin kurjalle... olisin niin halunnut tässä kuussa alkaa tosissaan yrittää kakkosta... mut sit tulee joku hiivatin tauti keuhkoihin ja kaikki pitää miettii uusiks. =(
Olen aika väsynyt ja uupunut. Tiistaina olis käynti yksityisellä keuhkolääkärillä ja toivottavasti sit tiedän, mikä mua vaivaa. Harmittaa kyllä vietävästi, että vauvahaaveet joutuu siirtämään taka-alalle just nyt. Olis ollu nyt niin upea kuumeiluporukkakin ja " tuttuja" , kun niin pitkään yhdessä kirjoiteltiin, olis ollu upeeta kasvatella masuja teidän kanssa!
Tepalle lämmin lohtuhali!!!
Västäräkille tärppionnea!! Samoin muille (Sorry, etten muista nimimerkkejä), joilla on nyt yritys vauhdissa!
Ja teille, joille testi on näyttänyt plussaa, toivon onnellista odotusta!!
Kaikille yhteisesti kaikkea hyvää ja iloa!!!
t. Sanjuska
Tänä aamuna sitten tein testin, ajattelin kans kivaa isänpäivälahjaa miehelle. Mutta, kyselenkin nyt sitten teitä arvon naiset kun en itse oikein osaa sanoa juuta enkä jaata.
Ensin testiruutuun ei tullut mitään, ihan valkonen, ei mitään. Pettymyshän oli valtava, kuten te kaikki varmasti arvaatte. Paiskasin testin takasi laatikkoon ja ylähyllylle (vieraita kylässä). En kuitenkaan saanu enää nukuttua ja menin takasi vessaan ja vilkasin vielä testiä ja siinähän olikin kovin kovin haalea viiva. Aikaa testin tekemisestä oli max. 15 min. Mieskin siinä viivan näki, varmistin siltä etten vauvakuumehoureissani ole alkanut näkyjä näkemään....
Testi oli siis apteekin raskaustesti, kuinkakohan tarkka tuo on? Kp:t mulla on nyt 28/28- jotain. Kun en tiedä tuota kierron pituutta, kun nyt on eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Pillereiden aikana kierto on ollut kyllä ollut jopa 31 päivää, mutta onko sillä mitään painoarvoa enää..Olisinko siis tehnyt testin vähän aikaisin, ajattelin yrittää uudestaan tiistaina tai keskiviikkona.
Vatta on kyllä turvoksis ja rinnat vähän arat, mutta uutta on tää huimaus. Äsken olin koiran kans lenkillä ja aivan todella huimasi ja sitä on nyt jatkunut sen jälkeenkin...Siis kannattaako nyt vielä heittää kirvestä kaivoon, vai voisko se olla mahdolista että se roskishaamu oliskin vahvistumaan päin..??? Toisaalta jos siinä viiva on, niin eikö sitä raskaushormonia pissassa oo, vaikkakin vähän...Voisko tää olla SITÄ? Toivoo hiljaa....