Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle koronasta, miten perheessä eletään jos yhdellä on korona? Pitääkö sairaan pitää maskia? Mitä koronan jälkeen, täytyykö paikat desinfioida?

Vierailija
07.11.2022 |

Kertokaa mulle koronasta, kellä on viimeaikoina ollut se, oliko lievä? Oliko samanlainen koko ajan vai sahasiko edestakaisin? Olitko riskiryhmäläinen koronassa, miten toimit? Kävitkö lääkärissä? Miten riskiryhmä vaikuttaa koronaan? Mulla on nivelreuma, pitääkö tehdä jotain erityistarkkailuja tai toimenpiteitä sen vuoksi?? Mitä koronan jälkeen, pitääkö paikat desinfioida, säilyykö korona kotona pinnoilla tartuttamassa uudestaan??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla eletään kuin minkä tahansa muunkin flunssan kanssa.

Vierailija
2/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on korona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas eristäytyy yhteen huoneeseen ja jos on asiaa huoneen ulkopuolelle esim. vessaan, käyttää maskia (mieluiten ffp2, koska kirurgisista maskeista ei ole paljon apua omicronissa).

Vierailija
4/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa mitään eristämisiä ei voi tehdä. Eikä olla enää tehty isompienkaan, tänä syksynä jokainen kolmesta teinistä ollut vuorollaan koronassa, ja tässä ovat pyörineet kuntonsa mukaan. Itse en ole vielä saanut sitä. Teineillä ollut tosi lievänä; päivän kuume, kurkkukipu ja sen jälkeen pari päivää tukkoinen nenä. En tiedä minkälaisena itselle sit tulis

Vierailija
5/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talous saa tartunnan ja sairastaa taudin pois.

Vierailija
6/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli löytyy kesämökki, muut tai sairastunut sinne kunnes kotitesti ei enää näytä viivaa.

Mikäli ei mutta varaa vuokrata sellainen viikoksi, vuokrata kannattaa.

Mikäli asunto suuri, ikkunoita auki, sähkölämmittimiä päälle ja eri aikoihin vessaan, sairastuneelle ruoka oven taakse, maskit käyttöön niin paljon kuin mahdollista.

Mikäli asunto pieni, sairastunut sairaalaan tai kadulle tai putkaan, miten vain jotta muut välttää.

Vierailija
7/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä.olet ollut viimeiset kaksi vuotta?

Vierailija
8/8 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli löytyy kesämökki, muut tai sairastunut sinne kunnes kotitesti ei enää näytä viivaa.

Mikäli ei mutta varaa vuokrata sellainen viikoksi, vuokrata kannattaa.

Mikäli asunto suuri, ikkunoita auki, sähkölämmittimiä päälle ja eri aikoihin vessaan, sairastuneelle ruoka oven taakse, maskit käyttöön niin paljon kuin mahdollista.

Mikäli asunto pieni, sairastunut sairaalaan tai kadulle tai putkaan, miten vain jotta muut välttää.

Voi luoja, taitaa koronahöpisijä itse keksiä näitä aloituksia, jotta vois vastata jotain näin pöljää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi