Jos ette ole redaaneja, niin miksi?
Voisitte saada punaa poskillenne, sekä mainostaa kaikille olevanne ideologisen syömisen uusimmassa trendissä.
Kommentit (18)
Syön paljon vihreää ni ei pysty alkaa redaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on redaani?
Ideologinen redaani syö vain ruokaa jossa punaista väriä tuoreena. Esimerkiksi paprika, retiisi, lohi, nauta, linssit.
Tämä on muunnos vanhasta aasialaisesta ruokaihanteesta jossa joka aterialla pitäisi olla 5 eri väriä.
Mä voisin alkaa tähä. Onhan suklaassa punaista? Joissain oluissa ainaki pitäis olla mutta jos ei oo niin viiniä tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Voih, teinit on niin tyhmiä
Kerro toki lisää oi wanha ja wiisas setamies
Retardi kirjoitti:
Miksi olet retardi?
Ootko ite gepardi?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin alkaa tähä. Onhan suklaassa punaista? Joissain oluissa ainaki pitäis olla mutta jos ei oo niin viiniä tilalle.
Ainakin punaisissa M&M'seissä on. Syön vain niitä, koska olen tarkka ruokavaliostani. Terveys ennen kaikkea!
Saako redaanit kaikki vitamiinit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin punaisissa M&M'seissä on. Syön vain niitä, koska olen tarkka ruokavaliostani. Terveys ennen kaikkea!
Sen punasen pitää olla siinä raaka-aineessa. Esim. ruskea jauheliha on ok koska ollut punaista lihaa alunperin. Suklaa punaisessa kääreessä ei oo ok.
Terveyden kanssa tällä ei oo mitään tekemistä vaan on ideologinen rajoite ruuassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko redaanit kommareita?
Se voi olla mahollista mutta ei varmaan oo pakko olla kommari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko redaanit kommareita?
Se voi olla mahollista mutta ei varmaan oo pakko olla kommari.
Voiha sitä olla vaikka konmari
Onko tää taas niitä ihme hippijuttuja kuten veganismi tai se outo omena homma mitä Jobs harrasti nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää taas niitä ihme hippijuttuja kuten veganismi tai se outo omena homma mitä Jobs harrasti nuorena?
Vähä sellaselta kuulostaa. Ideologinen ruokavalio on aina väärin.
Minähä on luovu mun vaaleasta lihasta. Pakko olla kanaa joka aterialla.