Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää deittailupari?

Vierailija
07.11.2022 |

Haluaisinkin jättää tapailemani miehen, mies on ihan innoissaan minusta, viestittelee kokoajan jne haluaa nähdä.
Minä haluaisin lopettaa jutun mutta mahdollisimman vähän loukata miehen tunteita.
Mitä sanon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vaan sanoa totuutta. Valkoisetkin valheet loukkaavat enemmän kuin totuus.

Vierailija
22/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että eksäsi otti yhteyttä etkä voi jättää tätä tilaisuutta väliin kokeila uudestaan, koska olet edelleen niin rakastunut eksääsi. Siinä pitäisi tyhmemmänkin älytä astua sivuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mä selitän, ei vaan romanttiset tunteet ole herännyt? Ja ehkä minulla on joku muu kiikarissa kuin hän. Ikävää olla kahden miehen välissä.

Ap

Vierailija
24/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mä selitän, ei vaan romanttiset tunteet ole herännyt? Ja ehkä minulla on joku muu kiikarissa kuin hän. Ikävää olla kahden miehen välissä.

Ap

Sanot vaikkapa just tuolla tavalla: ei ole romanttiset tunteet heränny ja että sulle se on tärkeää, ja haluat olla nyt rehellinen hänelle. Sitte vaan kiitti ja heipat.

Vierailija
25/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
26/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko savumerkein?

Vierailija
27/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerrot näin:

On nyt tapailtu x kk ja minulla on ollut todella mukavaa ja pidän sinusta. Mutta jostain syystä en koe, että tässä olisi edetty tunnetasolla. On jääty enemmän kaveruustasolle. Ja kysyt, mitä mieltä hän on.

Vierailija
28/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt Laitoin viestiä ettei romanttiset tunteet ole herännyt. Ja että sanotaanko heipat hyvillä mielin. Voiettå helpotti!

Ap

Vierailija
29/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että eksäsi otti yhteyttä etkä voi jättää tätä tilaisuutta väliin kokeila uudestaan, koska olet edelleen niin rakastunut eksääsi. Siinä pitäisi tyhmemmänkin älytä astua sivuun.

Nii on ja sanot että exä kävi astumassa sut tiineeksi kuin pullean possun ja menokin oli niin syntistä, että hän ei pystyisi samaan mikroni luokan nysällään

Vierailija
30/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt Laitoin viestiä ettei romanttiset tunteet ole herännyt. Ja että sanotaanko heipat hyvillä mielin. Voiettå helpotti!

Ap

Rehellisyys on aika hyvä asia parisuhdeasioissa.

Vierailija
31/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiesin, että kyselet asiasta täällä

Tuntuu tosi pahalle huomata ja löytää nää viestit

Vierailija
32/32 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiesin, että kyselet asiasta täällä

Tuntuu tosi pahalle huomata ja löytää nää viestit

Haluutko selittää? Onko koko juttu sulle vitsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi