Miten jättää deittailupari?
Haluaisinkin jättää tapailemani miehen, mies on ihan innoissaan minusta, viestittelee kokoajan jne haluaa nähdä.
Minä haluaisin lopettaa jutun mutta mahdollisimman vähän loukata miehen tunteita.
Mitä sanon?
Kommentit (32)
Sanot että eksäsi otti yhteyttä etkä voi jättää tätä tilaisuutta väliin kokeila uudestaan, koska olet edelleen niin rakastunut eksääsi. Siinä pitäisi tyhmemmänkin älytä astua sivuun.
Mitä ihmettä mä selitän, ei vaan romanttiset tunteet ole herännyt? Ja ehkä minulla on joku muu kiikarissa kuin hän. Ikävää olla kahden miehen välissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mä selitän, ei vaan romanttiset tunteet ole herännyt? Ja ehkä minulla on joku muu kiikarissa kuin hän. Ikävää olla kahden miehen välissä.
Ap
Sanot vaikkapa just tuolla tavalla: ei ole romanttiset tunteet heränny ja että sulle se on tärkeää, ja haluat olla nyt rehellinen hänelle. Sitte vaan kiitti ja heipat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerrot näin:
On nyt tapailtu x kk ja minulla on ollut todella mukavaa ja pidän sinusta. Mutta jostain syystä en koe, että tässä olisi edetty tunnetasolla. On jääty enemmän kaveruustasolle. Ja kysyt, mitä mieltä hän on.
Noniin, nyt Laitoin viestiä ettei romanttiset tunteet ole herännyt. Ja että sanotaanko heipat hyvillä mielin. Voiettå helpotti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanot että eksäsi otti yhteyttä etkä voi jättää tätä tilaisuutta väliin kokeila uudestaan, koska olet edelleen niin rakastunut eksääsi. Siinä pitäisi tyhmemmänkin älytä astua sivuun.
Nii on ja sanot että exä kävi astumassa sut tiineeksi kuin pullean possun ja menokin oli niin syntistä, että hän ei pystyisi samaan mikroni luokan nysällään
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt Laitoin viestiä ettei romanttiset tunteet ole herännyt. Ja että sanotaanko heipat hyvillä mielin. Voiettå helpotti!
Ap
Rehellisyys on aika hyvä asia parisuhdeasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiesin, että kyselet asiasta täällä
Tuntuu tosi pahalle huomata ja löytää nää viestit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiesin, että kyselet asiasta täällä
Tuntuu tosi pahalle huomata ja löytää nää viestit
Haluutko selittää? Onko koko juttu sulle vitsi?
Miksi et voi vaan sanoa totuutta. Valkoisetkin valheet loukkaavat enemmän kuin totuus.