Korona vie voimat :(
Oon etätöissä, mutta tää alkaa tuntua ylivoimaisen raskaalta. Sairaslomaa en voi hakea, kun ainoat oireet on nuha ja väsymys ja olen etätöissä.
Kommentit (5)
Täällä kohtalotoveri. Pahin väsymys on alkanut tässä parin viikon jälkeen jo helpottamaan eikä tarvitse joka päivä nukkua päiväunia, mutta tuo nuha on inhottavaa, nenä on koko ajan ihan tukossa. Minäkin teen etätöitä kotona mutta onneksi pystyn tekemään työt silloin kun itselle sopii, kukaan ei kyttää milloin olen koneella.
Minä olen jo neljättä viikkoa sairaana. Välillä on ollut pakko käydä työpaikalla, kun sairausloma on loppunut, enkä saa sitä lisää, vaikka olen aivan tohjona. Yhden työpäivän jälkeen saan sairastaa kolme päivää kotona ilman lääkärintodistusta.
Hirveä väsymys ja aivosumu. Tekemättömät työt painavat mieltä ja pelottaa, miten pitkään tämä väsymys vielä jatkuu. Ääni on painuksissa ja räkää riittää ja riittää. Kuume sahaa. Ei ole leikin assia tämä sairaus!
Verotus ja hintojen nousu vie voimat...onko enää vain yksi mahdollisuus se epätoivoisin?