Limaa keuhkoissa/hengitysteissä yhtäkkiä niin, että on tukehtuminen tunnetta ja oksennus meinaa tulla. Mistä voisi johtua?
Tämä alkoi tänään.
Ollut vatsa löysällä, palellut, outo olo. Paksua limaa tuossa kurkussa tuntunut olevan, joutunut yskimään niin, että päätä särkee ja oksennus meinaa tulla.
Lima ei ole minkään väristä.
Muita oireita ei ole, ei minkäänlaisia flunssan oireita muuten. Limaisuutta ja vatsa sekaisin.
Mistä voi johtua?
Koronan sairastin noin kuukausi sitten, sen jäljiltä olen ollut kunnossa.
Kommentit (12)
Uusi korona. Ois kannattanut ottaa rokote.
Astma voi oireilla noin. Kai senkin voi saada korren jälkitautina.
Vierailija kirjoitti:
On minulla kolme rokotetta ja juuri sairastettu korona.
Tuo korona oli ensimmäiseni mutta ei se tällainen ollut. Tämä mitä nyt on tuli aivan puun takaa, alkoi oikeastaan sillä, että vatsa meni sekaisin, sitten epämääräistä oloa ja todella paljon limaa nyt heingitysteissä.
Viimeksi alkoi ihan normaaleilla flunssan oireilla.
-ap
Mulla ihan samat oireet viime viikolla. Epäilin itse astmaa (jota ei ole minulla diagnosoitu kyllä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla kolme rokotetta ja juuri sairastettu korona.
Tuo korona oli ensimmäiseni mutta ei se tällainen ollut. Tämä mitä nyt on tuli aivan puun takaa, alkoi oikeastaan sillä, että vatsa meni sekaisin, sitten epämääräistä oloa ja todella paljon limaa nyt heingitysteissä.
Viimeksi alkoi ihan normaaleilla flunssan oireilla.
-ap
Varmaan sait toisen omikron-version. Kesän alussa meillä sairastettu korona oireili ap:n kuvaamin oirein. Oireet vaihtelee virusvariantista toiseen.
otappa pulloon vettä ja pilli ja ala puhaltamaan, paine laittaa limat liikkumaan ja saat ne pois syljettyä
ohjeet löytyvät vaik astmaliiton sivuilta
Mitäpä apua ajattelit meidän vastauksista olevan?
Diagnoosia en kykene antamaan mutta kokeilepa tätä olo helpottamaan. Laita litran pulloon pohjalle vettä. Tykkää sinne silikoniletku tms. Puhalla letkuun oikein keuhkojen pohjasta. Tämä helpottaa limaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Astma voi oireilla noin. Kai senkin voi saada korren jälkitautina.
Sitä ehkä. Lima on niin paksua ettei tunnu kunnolla lähtevän kovemmallakaan yskäisyllä, sitten tulee refleksi ja saa vähän irtoamaan.
Onneksi on varalta astmapiippu. Joskus ollut infektioastmaa mutta harvemmin, unohtunut sekin kun en ole tarvinnut.
-ap
uutta pöpöä pukkaa.