Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
701/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan akateeminen ei ole kiinnostunut prätkäilystä. Kouluttautumattomien ja tyhmien hommaa.

Ööö, mun yliopiston proffista kolmella oli prätkä. Ja neljäskin kulki skootterilla yliopistolle.

Puhut paskaa. Sä et ole yliopistoa saati proffia koskaan nähnytkään. Prätkiä kyllä.

Vierailija
702/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ihmettele, kun Petri ei ole innostunut Tiiasta. Suhteessa pitäisi mennä täysin Tiian vaatimusten mukaan. Tiiahan julisti, että hän ei tule muuttamaan Vihdistä mihinkään. Ei minkäänlaista keskustelua asiasta. Lisäksi hän aiemmin sanoi, että hyvä vaan jos ei pystytä töiden takia näkemään kuin harvoin, koska silloin ei kyllästy toisen naamaan. No sit kuitenkin hirveä valitus ohjelmassa, kun Petri teki töitä. Tiia on sulkeutunut ja kokee olevansa useimpien miesten yläpuolella julistamalla, että miehet jäävät hänen rinnallaan yleensä kynnysmatoiksi. Kylmä ja epäviehättävä ihminen.

Ei Tiia valittanut Petrin työssäolosta. Päinvastoin kannusti Petriä menemään tekemään töitä ja lähti itse festareille. Et taida ymmärtää Tiian kaltaista itsenäistä ihmistyyppiä.

Kyllä valitti ja syystäkin. Sanoi etteivät yhtään ole keskustelleet koska Petri tekee vain töitä ja paha on läppärin yli huudella.

Työnteko on hyvä ja kohtelias suojautumiskeino, kun toinen alkaa pyytämättä lähennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja vaikka slapeukkua nyt taas tuleekin, niin sanon että naisen ei kannata lähennellä. Miehet tuppaa olemaan metsästäjiä, joita lähentelevä nainen ei kiinnosta tai suorastaan ahdistaa.

Oot oikeassa. Tosin ei tiedetä olikse vitsi tai tarkoittiko hän sillä jotain käsivarteen koskemista, mut yleisesti toi on totta mun mielestä normaalielämässä, et jos nainen on helppo ja näyttää ihastuksensa, niin mieheltä katoaa metsästysfiilikset. Sitä ei jostain syystä sais sanoa ääneen. Tää formaatti nyt on vähän eri kun tässä tavallaan sitoudutaan jo aluks. 

Joo, mutta silti he eivät tunne toisiaan ja itseään tyrkyttävä nainen voi olla samalla tavalla turn off kuin ohjelman ulkopuolella.

Vierailija
704/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on liian tasokas Veeralle.

Petri on liian tasokas Tiialle. 

Jarkko on liian tasokas Emmalle.

Janne on liian tasokas Einolle. 

Tilda ja Rene ovat keskenään samalla tasolla, mutta Tildan kiukuttelu ja vaatimukset tuhoavat suhteen.

Vierailija
705/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hei kaikki ihan hyvin siellä?  

Vierailija
706/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan akateeminen ei ole kiinnostunut prätkäilystä. Kouluttautumattomien ja tyhmien hommaa.

Ööö, mun yliopiston proffista kolmella oli prätkä. Ja neljäskin kulki skootterilla yliopistolle.

Puhut paskaa. Sä et ole yliopistoa saati proffia koskaan nähnytkään. Prätkiä kyllä.

Itse puhut täyttä paskaa. Kai minä nyt tiedän mitä olen opiskellut.

Sitäpaitsi pystyn todistamaan väitteeni toisin kuin kaltaisesi paskanpuhujat:

MC Academia ei ole ainoa akateemisten moottoripyöräilijöiden kerho. Akavalla on omansa, Akateemiset motoristit.

Revi siitä, hahhah!

Vierailija
707/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MC Academia ei ole ainoa akateemisten moottoripyöräilijöiden kerho. Akavalla on omansa, Akateemiset motoristit.

Revi siitä, hahhah!

Niin, tämähän on google-halun ensimmäinen tulos. Osaat siis googlata, jee!!!

Vierailija
708/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revi siitä, hahhah!

Niin, tämähän on google-halun ensimmäinen tulos. Osaat siis googlata, jee!!!

No se ei näköjään osannut joka väitti ettei akateemisissa ole motoristeja. Jeejee. Löytyy useita kerhoja ja varmaan vielä enemmän sellaisia jotka eivät kerhoihin kuulu.

Vierailija
709/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veralle on aika mahdotonta olla mieliksi.

Hän on tehnyt selväksi, ettei homma toimi, mutta haluaa silti huomiota.

Matti ei saa sanoa vastaan, eikä olla samaa mieltä. Ole siinä sitten.

Vierailija
710/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota Tiian ammantinvalintaperustetta. "Täältä ylhäältä on niin komeat maisemat." Hmmm, eikös nokikolarin kuuluis katella sinne piipun suuntaan? Siitä se raha tulee, ei maisemien ihailusta.

Vierailija
711/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tiia on kiva ja huumorintajuinen sillä tavoin että sen hoksaa kun on samalla aaltopituudella. Mielestäni tyypillinen mahtava introvertti, joka paranee sitä mukaa kun oppii tuntemaan. Kauniskin hän on, joten hyvät lähtökohdat.

Miinusta siitä että omaan silmääni hänen tyylinsä on jämähtänyt johonkin kasarille/ysärille. Kiinnitän tähän huomiota kun olen saman ikäinen ja jokunen ikätoverini on samalla tavalla vähän jämähtänyt. Eli kun ottaisi hiuksista huonokuntoisia ohuiksi liruiksi menneitä latvoja 15 cm pois, sellaiseksi pitkäksi suoraan leikatuksi polkaksi, niin siihen tulisi skarppiutta, paksuutta ja tyyli päivittyisi tähän päivään. Vaatteet ovat myös hiukan samaa osastoa, eli kaipaisi vähän terästystä. 

Vierailija
712/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten saa ihmisen rassaamaan piippuja, kun valittavissa ovat kaikki maailman ammatit?

Vierailija
713/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ajatellut yhtenä selityksenä Veran kylmälle käytökselle, ettei hän halua nöyryyttää lastaan jos äiskä olisi telkkarissa ihastuneena hömppänä, mutta tämä kuvitelma romahti kunnolla kun puhui ensi jakson teaserissa siitä miten haluaa että mies nostaa hänet pöydälle ja panee :'D

Vierailija
714/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno formaatti :)

Yksi pari erosi heti. Rene lähti lätkimään. Petri tajusi, ettei ole valmis uuteen parisuhteeseen. Eino on usein sen näköinen, ettei homma voisi vähempää kiinnostaa.

Asiantuntijat yrittävät väittää,että kipinä löytyy, kun tarpeeksi vaan yrittää. Höpö höpö.

Kemiaa joko on tai ei ole.

Vierailija
715/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään tuota Tiian ammantinvalintaperustetta. "Täältä ylhäältä on niin komeat maisemat." Hmmm, eikös nokikolarin kuuluis katella sinne piipun suuntaan? Siitä se raha tulee, ei maisemien ihailusta.

Taidat olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
716/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tiia on kiva ja huumorintajuinen sillä tavoin että sen hoksaa kun on samalla aaltopituudella. Mielestäni tyypillinen mahtava introvertti, joka paranee sitä mukaa kun oppii tuntemaan. Kauniskin hän on, joten hyvät lähtökohdat.

Miinusta siitä että omaan silmääni hänen tyylinsä on jämähtänyt johonkin kasarille/ysärille. Kiinnitän tähän huomiota kun olen saman ikäinen ja jokunen ikätoverini on samalla tavalla vähän jämähtänyt. Eli kun ottaisi hiuksista huonokuntoisia ohuiksi liruiksi menneitä latvoja 15 cm pois, sellaiseksi pitkäksi suoraan leikatuksi polkaksi, niin siihen tulisi skarppiutta, paksuutta ja tyyli päivittyisi tähän päivään. Vaatteet ovat myös hiukan samaa osastoa, eli kaipaisi vähän terästystä. 

Samaa mieltä tästä tyylin totaalisesta jämähtämisestä vuosikymmenten taakse. 

Vierailija
717/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera oli selkeästi ajatellut että saisi ikäänkuin mittatilaustyöksi juuri sellaisen miehen jota toivoo ja suorastaan vaatii. Tapa millä kohtelee Mattia on karmiva, oli minusta hienoa että näytettiin tuo asiantuntijan kommentti siitä, että Matilla on aika vähän tehtävissä tässä kohtaa kun toisen ajatukset on niin mustavalkoisia.

Muutenkin tuntuu että nuo monenkin naisen odotukset on täysin epärealistia ja.miehet ahdistuu.

Einon ja Jannen energiatasot taitaa vaan harmillisesti olla eritasoa eikä suhteesta tule mitään vaikka ovat muuten symppiksiä.

Asiantuntijat ovat kivan puheliaita ja uskaltavat sanoa muutakin kuin itsestään selviä kliseitä, mutta harmi että parien valinnat näin menivät pieleen.

Vierailija
718/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla karkaa mopo jo ihan kokonaan

Vierailija
719/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hieman yksinkertainen.

Se on itse se, joka toista haukkuu.

Vierailija
720/4175 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten saa ihmisen rassaamaan piippuja, kun valittavissa ovat kaikki maailman ammatit?

Mikä saa sinut pilaamaan ketjun?

Lapsellisuus?

Huomionkipeys?

Tyhmyys?

Kateus?

Rasittava ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi