Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vera antoi sen taulun, Matti antoi kirjan. Nuo kaksi eivät vain sovi yhteen ja nuo lahjat symbolisoivat sitä enemmän kuin mikään keskustelu.
Ihan yleisellä tasolla, henkilökohtaisen hygienian puute olisi kyllä minulla aika ehdoton turn-off. Hienhaju, pahanhajuinen hengitys...
Kuntosalin tai muun hikiliikunnan jälkeen eri asia mutta jos pölähtelisi hieltä koko ajan... nounou.
Eikä tekisi mieli pussailla tai muuten lähentyä, jos henki haisee metrien päähän.
Yäks.
Siis tää on niin floppi koko ohjelma!! Mitenhän tekijät on suhtautuneet kun koko homma on kesken kuvausten murentunut kasaan ja ohjelma jo myyty ja luvattu ja päivämäärät lyöty lukkoon? Ihan kamalaa. Siis MIKÄÄN PARI ei ole onnistunut, ja jo aikaisin ennen kun ohjelma on loppumetreillä, se on ollut tiedossa. Noi kundit oli kivoimpia toisilleen, mutta niilläkin jo lähtökohtaisesti pitkä välimatka ja eri toiveet suhteelta - toinen haluaa yhteisen kodin ja elämän, toinen on ihan eri mieltä. Tiia olis ihana, mutta puoliso haluaa lapsia ja on tympeä, eikä jaksa edes tutustua enempää. Yhdet lopetti jo alttarilla! Tilda on herttainen, vaikkakin omalaatuinen, mutta ihan kestettävissä - Rene tässäKIN tositeeveessä jotain kokemuksia ja hömppäjulkisuutta hakemassa vaan. Rene oli alkuun enemmän intona, kuin Tilda, mutta Tilda olikin enemmän tosissaan koko ohjelman kanssa. Ja näin ollen, kun kaikki parit on kosahtanut, niin tässä seurataan eniten paria, joka oli heti alkuun HUONOIN. Ihan järkky toi Veera ja sen jutut.
Huh huh mikä pettymys koko ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että jännittääkö se Vera sen Matin kanssa niin paljon, että on aina melkein kuin seipään niellyt. On jotenkin niin jäykän oloinen keholtaan ja eleiltään ja ylipäätään kaikin puolin. Sitten kun haastatellaan kameran edessä yksin, niin on paljon eläväisempi ja rennompi sekä positiivisempi. Sanoo Matista ja yhteisistä asioista/kokemuksista ihan eri tavalla hyvää kuin Matin kanssa puhuessaan. Äänenpainoja ja -sävyjä erottuu myös ihan eri tavalla.
Toisaalta siellä polttariporukan kokoontumisessakaan hän ei kovin rennolta näyttänyt... ehkä ei vain osaa olla rennosti ja luontevasti vieraammassa seurassa, ja vaatii aikaa tustuakseen ja päästääkseen lähelle.
Tai sitten ajattelee Matin olevan niin ihastunut häneen (ai miksei muka olisi...?), ettei halua antaa niitä kuuluisia vääriä signaaleja. Matti-parkahan voisi ihan riehaantua innosta, jos tuollainen daami menisi puhumaan hänelle ystävällisesti. Eikös Matti todennutkin, että Vera ei oikein positiivisia tunteita osoita, vaikka ilmeisesti piknikistä ihan tykkäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleisellä tasolla, henkilökohtaisen hygienian puute olisi kyllä minulla aika ehdoton turn-off. Hienhaju, pahanhajuinen hengitys...
Kuntosalin tai muun hikiliikunnan jälkeen eri asia mutta jos pölähtelisi hieltä koko ajan... nounou.
Eikä tekisi mieli pussailla tai muuten lähentyä, jos henki haisee metrien päähän.
Yäks.
No me taidettiin kesällä vähän pölähdellä hieltä koko perhe täällä saunassa, jota asunnoksikin kutsutaan. Itse en lähtisi ihan suoraviivaisia johtopäätöksiä yleisestä p*skaisuudesta vetämään vielä tuostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää on niin floppi koko ohjelma!! Mitenhän tekijät on suhtautuneet kun koko homma on kesken kuvausten murentunut kasaan ja ohjelma jo myyty ja luvattu ja päivämäärät lyöty lukkoon? Ihan kamalaa. Siis MIKÄÄN PARI ei ole onnistunut, ja jo aikaisin ennen kun ohjelma on loppumetreillä, se on ollut tiedossa. Noi kundit oli kivoimpia toisilleen, mutta niilläkin jo lähtökohtaisesti pitkä välimatka ja eri toiveet suhteelta - toinen haluaa yhteisen kodin ja elämän, toinen on ihan eri mieltä. Tiia olis ihana, mutta puoliso haluaa lapsia ja on tympeä, eikä jaksa edes tutustua enempää. Yhdet lopetti jo alttarilla! Tilda on herttainen, vaikkakin omalaatuinen, mutta ihan kestettävissä - Rene tässäKIN tositeeveessä jotain kokemuksia ja hömppäjulkisuutta hakemassa vaan. Rene oli alkuun enemmän intona, kuin Tilda, mutta Tilda olikin enemmän tosissaan koko ohjelman kanssa. Ja näin ollen, kun kaikki parit on kosahtanut, niin tässä seurataan eniten paria, joka oli heti alkuun HUONOIN. Ihan järkky toi Veera ja sen jutut.
Huh huh mikä pettymys koko ohjelma!
Tää on niin epäonnistunut ohjelma kaikkinensa, että saisi jäädä tähän yhteen pitkäveteiseen ja tylsään kauteen.
Vaikka haisisi kilometrin päähän, niin sitä ei tarvi sanoa kameroiden läsnäollessa. Sanoisi kahden kesken asiasta eikä nolaisi julkisesti.
tää on pitkäveteinen ja floppi, samaa mieltä, MUTTA muiden maiden versiot on toiminut todella hyvin. ei mitään laatuviihdettä, mutta viihdettä todellakin. sääli ettei tähän tainnut olla riittävästi hakijoita, niin ei voitu löytää oikeita pareja.
Kiusallista katsoa tuota Veran avautumista noin 37. kertaa kuinka Matti ei ymmärrä huumoria. Veran huumori on yksinkertaisen ihmisen pilipaliläpändeerosta ja hän ei itse tajua esim sarkasmia, Matti kirpparijaksossa vähän yritti. Aika onneton sarkasmiyritys oli tosin sekin.
Ei kukaan ihminen ajattele että on huumorintajuton. Huumorintajuja on vain yhtä monenlaisia kuin on ihmisiä.
Vera olisi nyt hyvä "pelastaa" pois koko ohjelmasta.
Väärä ihminen aivan väärässä paikassa.
Pienellä paikkakunnalla maine jää pysyväksi ja mitä ilmeisimmin jatkossa tulossa runsaasti uutta ja ennennäkemätöntä materiaalia häneltä....
Julmaa pakottaa jatkamaan, jos siitä on kyse. Puolisoehdokaskin on turhan kovilla yrittäessään pärjäillä morsion kanssa, joka pelaa täysin eri sarjassa. Kummallekin varmasti puhdasta kidutusta.
Tuotantoyhtiöillä pitää olla vielä nykyisinkin sentään joku vastuu siitä mitä sarjassa tapahtuu ja mitä katsojille näytetään. Meno alkaa olla kohtalaisen absurdia jo.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista katsoa tuota Veran avautumista noin 37. kertaa kuinka Matti ei ymmärrä huumoria. Veran huumori on yksinkertaisen ihmisen pilipaliläpändeerosta ja hän ei itse tajua esim sarkasmia, Matti kirpparijaksossa vähän yritti. Aika onneton sarkasmiyritys oli tosin sekin.
Ei kukaan ihminen ajattele että on huumorintajuton. Huumorintajuja on vain yhtä monenlaisia kuin on ihmisiä.
Tämä :D Kiusallisinta on katsella miten ihminen asettaa itsensä jotenkin toisen yläpuolelle tajuamatta että itse on se osapuoli joka ei hiffaa. Fiksut aikuiset ihmiset eivät vaan jaksa enää tuota kaksimielistä ja laiskaa alakouluhuumoria noin lähtökohtaisesti. Toki jokin hauska lohkaisu jossain ihan spessutilanteessa voi olla osuvakin, mutta lähtökohtaisesti tässä vaiheessa aikuisuutta arvostetaan jo hieman toisen tasoista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vera olisi nyt hyvä "pelastaa" pois koko ohjelmasta.
Väärä ihminen aivan väärässä paikassa.Pienellä paikkakunnalla maine jää pysyväksi ja mitä ilmeisimmin jatkossa tulossa runsaasti uutta ja ennennäkemätöntä materiaalia häneltä....
Julmaa pakottaa jatkamaan, jos siitä on kyse. Puolisoehdokaskin on turhan kovilla yrittäessään pärjäillä morsion kanssa, joka pelaa täysin eri sarjassa. Kummallekin varmasti puhdasta kidutusta.
Tuotantoyhtiöillä pitää olla vielä nykyisinkin sentään joku vastuu siitä mitä sarjassa tapahtuu ja mitä katsojille näytetään. Meno alkaa olla kohtalaisen absurdia jo.
Kyllä, Vera on selvästi tilanteessa joka menee yli hänen kapasiteettinsa. Enkä sitä ihan hirveästi ihmettelekään, joten myötätuntoa on. Ei tulisi mieleenkään osallistua ko formaattiin, aika harva ihminen olisi siinä täysin edukseen.
Ja miksi olisikaan? Koko homma on vedetty aivan läskiksi. Parit heitetään hihasta ja katsotaan kuinka käy. Välillä joku "asiantuntija" tulee selittämään että kipinän voi löytää uudelleen tai muuta vastaavaa. Hei vastahan ne tapasivat, eivät suhteet ole väljähtyneet. Jos näistä jotain pareja tulee niin todella ihmettelen. Ihmiskoe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera on todella kontrollifriikki. Se, että Matti kertoo seuraavan päivän lounaasta mutta pitää paikan vielä salaisuutena, pistää Veran ihan sekaisin. Olisi iloinen, kun toinen panostaa mutta ei!
Itse en ole kontrollifriikki, mutta kyllä mäkin haluaisin tietää etukäteen mihin toinen on viemässä syömään. Miksi sellaista asiaa ei voi muka kertoa?
Miksi pitäisi kertoa? Mitä se muuttaa tietääkö ruokapaikan etukäteen vai ei?
Tykkään tutustua etukäteen tarjontaan. Ja mielelläni olisin mukana tekemässä valintaa siitä ruokapaikasta. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että minun pitäisi saada päättää tai kontrolloida!
Eli olet kontrollifriikki, jolla menee pasmat sekaisin, kun ei saakaan osallistua päätöksen tekoon. Tarjontaan ehtii tutustua siellä ravintolassakin ihan rauhassa. Sitä varten on ruokalista.
Juurihan sanoin, ettei se tarkoita tuota.
Oisko kannattanut käydä koulut loppuun, niin olisit oppinut edes lukemaan.Eikä ihmekään, että täällä keksitään Verastakin haukkumista ja päivittelyä päivästä toiseen ja aamusta iltaan, kun vedetään asioita omasta päästä ja tulkitaan (toivon mukaan) tahallaan väärin. (Koska todellakin toivon, ettei kenenkään luetunymmärrys ole oikeasti noin ala-arvoisella tasolla kuin sinulla.)
Saathan sinä sanoa, ettei tarkoita, mutta jos väkipakolla pitää aina päästä päätöksentekoon mukaan, niin kyllä se vaan tarkoittaa, että on kontrollifriikki. Se musta muutu valkoiseksi, vaikka miten selittelet ja yrität v'ttuilla muille lukutaidosta.
Eikös se Vera nimenomaan halunnut että mies ottaa ohjat eikä hänen tarvitse aina päättää? Nyt kun mies päättää ja yllättää niin paniikki on taas. Kontrollinhalu on kova.
En mä ainakaan jaksaisi edes hymähtää jollekin kassit tyhjänä "huumorille".
Noille osallistujille, tai siis osalle heistä, olisi voinut etukäteen käydä läpi, millaista käytöstä onnistunut parisuhde edellyttää. Jos on kova arvostelemaan koko ajan toista, elinperfektionistipiirteitä, niin sellaisen on kyllä tosi vaikea löytää kumppania, joka sitä sietää. Tai sitten että käskevään sävyyn kertoo millaista seksiä haluaa ja että aina pitää olla valmis. En minä ainakaan tuollaista jaksaisi katsoa. Eli pitäis katsoa vähän peiliin, voisiko vika olla omassa käytöksessä että kumppania ei vaan löydy. Ulkomuodossa ei minusta osallistujilla ollut nyt mitään vikaa, kaikki viehättäviä, mutta kyllä se käytös on se mikä pistää negatiivisena silmään. Sellainen minä minä - asenne, minä tiedän ja minä olen oikeassa... Harmi!
Erikoinen Veera. Matti liian tavallinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera yritti selittää että taulu on hauska huumorivitsi. Nauratti kun Matti vastasi että hän kun luuli että se on sanonta Raamatusta. :D
Olikohan taulu Verasta oikeasti hauska, vai hauska siksi että se oli niin spedetyylinen boomerivitsi?
Noh, huumorintajuero on joka tapauksessa aivan kriittinen epäkohta kirsikkana kaikkien muiden epäsopivuustekijöiden päälle.
Tämä ohjelman paritus on ollut täysin vitsi, mutta ehkä oli pakko parittaa kaikki hakijat jotka saatiin mukaan.Tämä oli kyllä ihan uskomaton kohta. Mattihan sanoi sen raamattujutun vitsillä (joka oli kaiken lisäksi ihan hauska), ja Veera syytti silti heti perään huumorintajuttomuudesta. Kuinka pahasti voi mennä ristiin?
Arvostan tätä paria kuitenkin siitä, etteivät ole jättäneet kesken.
Matilla on liian nokkela huumori, jotta Vera voisi sitä ymmärtää. Näkynyt monessa aiemmassakin kohdassa. Veraan uppoaa suoraviivainen lapsekas "kassit tyhjänä"-tyyppinen huumori. Matin huumori on sarkastista. Sarkasmi on taitolaji ja sen ymmärtäminen ei suju kaikilta.
No just näin. Matti pakkasi piknikille kaikkea Veran herkkua sekä nipun banaaneja. Eipä Vera siinä kohtaa älynnyt nauraa, vaikka on kuulemma tosi huumorintajuinen.
Aika totinen neito siihen nähden että on tosi hassuttelija.
Kassit tyhjänä on sellainen, minkä voin joskus varmaan heittää puolisolle. Tai kysyn kauppaan lähtiessä otitko kassit mukaan, niin hän voi vastata että ei ole kuin omat. Mutta en oikeastaan edes laske sitä huumoriksi, tai ei sille ainakaan kumpikaan naura. Ja missään nimessä se ei ole sellaista juttua, mitä heittäisin kameran edessä, luullen jotenkin sukkelaksikin sanailuksi. Ihan osaisin pitää sitä tyhmänä ja nolona noin niin kuin julkisesti. Ja ilmankin pärjäisin mainiosti esim. uuden tuttavuuden kanssa.
Huumori on minulle eri asia.
Eihän tuo Veera tiedä itsekään mitä haluaa. Hän on todella monta kertaa jankuttanut, että arvostaa sitä että mies ottaa ohjat ja päättää ja ottaa ja vie yms, mutta sitten ihan pienimmissäkin asioissa hyvin tylysti käskyttää edes kysymättä toisen mielipidettä. Siis toivooko että toinen alkaa riehumaan ja tappelemaan, siitäkö sitten syttyisi? Hän on hyvin kaunis, mutta asuinkumppanina olisi hyvin epämiellyttävä. Matti on ihan liian fiksu tuohon peliin. En toivo heille jatkoa.
Rene ei ollut tarpeeksi tosissaan ja toisaalta Tilda oli ehkä liiankin varma omasta viehätysvoimastaan. Korvaan särähti jossain alkujaksossa kun hän haastoi Reneä, että "mitä sinulla on minulle tarjota". Toisaalla sitten hän oli ajatellut että kun hän tekee kaikki ns. kotityöt, niin toinen olisi siitä hyvin otettu. No ehkä mies ei ollut tuolla piikaa etsimässä. Rene on liian lapsellinen osatakseen vielä arvostaa tuollaisia asioita. Tildalle sopisi vähän aikuisempi mies ja Rene ei vielä ole kypsä vakavaan suhteeseen. Molemmat ovat kuitenkin ihan kivoja ihmisiä.
Harmi että sen miesparin eteen tuli niin suuria vastoinkäymisiä, heistä olisi voinut tulla oikea pari.
Tästä samasta asiasta oli paljon keskustelua jo tuossa toisen ETA ryhmän kanssa. Niin kovasti arvosteltiin kesken jättämisestä, kun oma pari ei tuntunut oikealta ja olisi kuulemma ohjelman formaatin takia pitänyt muka pakolla yrittää. No lopputuloshan kertoo kaiken. Siellä sitä kaikkien parien naiset viettävät keskenään hauskan uuden vuoden juhlintaa Lapissa. Ihan reippaasti pitää osallistujan voida todeta, että tämän henkilön kanssa ei natsaa. Lopulta kuitenkin tulee ero, jos kumppani ei tunnu sopivalta kummastakin osapuolelta.