Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan itseäni

Vierailija
07.11.2022 |

Olen ihan tyhmä. Haluaisin jotenkin satuttaa itseäni, olen ihan tyhmä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kehittää itseäsi?

Vierailija
2/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime mun kullia, tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa ,ei vihaa.

Vierailija
4/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kehittää itseäni, ja olen yrittänytkin mutta en jotenkin onnistu. Ehkä tarvitsisin terapiaa, mutta pelkään, että se on yleistä diibadaabaa, että keskity nyt vaan tähän hetkeen ja hengitykseen.

Vierailija
5/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kehittää itseäni, ja olen yrittänytkin mutta en jotenkin onnistu. Ehkä tarvitsisin terapiaa, mutta pelkään, että se on yleistä diibadaabaa, että keskity nyt vaan tähän hetkeen ja hengitykseen.

Sellaista terapiaa on missä keskitytään tähän hetkeen kuten ratkaisukeskeinen terapia.

Älä vihaa itseäsi, olethan hyvä ja mukava Luojan luoma ihanuus.

Voimia ja tsemppiä, olen hengessä mukana kun keräät voimia jaksaa!

Vierailija
6/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä suihinotolla tosiaan voisin vahingoittaa itseään. Hyvä vinkki. Ja hyvä tietää, että av:lla on niin avarakatseista porukkaa, että suihinotossa ei tarvitse tietää suihinottajan sukupuolta. ;)

Vierailija
7/7 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan terapiassa läsnäolon hyödyistä puhuttu. Tongittiin menneitä lähinnä, josta ei silleen ollu itelle apua. Loppupeleissä ihmisen ei oikeasti tarvis muuta kuin keskittyä tähän hetkeen, mutta se voi olla hirmu vaikeaa varsinki jos ei erota itseään mielestä. Kun on ajatuksia, ihminen on se joka ne ajatukset on "kuulemassa", eikä ne ajatukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi