Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten psykologin lausunto on voinut kadota omakannasta?

Vierailija
07.11.2022 |

Onko omakanta-järjestelmään tullut jotain muutoksia tai uudistuksia joka voisi tämän selittää? Vielä alkuvuodesta lausunto oli mun nähtävissä, nyt sitä ei enää ole omakannassa?! :O

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa kaikki psykan lausunnot ei ole siellä. Olisiko joku tietoturvajuttu, tai niillä eri systeemi?

Vierailija
2/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jos tuon lausunnon saisi ihan paperisena? Mahtaako psykologi vastata s-viestiin jos nyt tiedustelen vuoden takaisen asioiden perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan ap

Vierailija
4/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että jos tuon lausunnon saisi ihan paperisena? Mahtaako psykologi vastata s-viestiin jos nyt tiedustelen vuoden takaisen asioiden perään?

Pitäis vastata.

Vierailija
5/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät joskus peitellä tekemisiään. Ehkä sitä on muokattu jälkikäteen ja se on päätetty piilottaa sulta.

Oikeus sulla toki on lausuntoon mutta voivat halutessaan väittää ettei sellaista olekaan.

Vierailija
6/11 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei psykologin lausunto saa missään omakannassa näkyä.

Vierailija
7/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Mulla näkyi vielä alkuvuodesta, nyt ei enää.. Mitä mun nyt kannattaisi tehdä?- ap

Vierailija
8/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku voinut poistaaa sen?

Onko käynyt mielessä?

Voisko olla näin, että poistettu?

Vierailija
9/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku voinut poistaaa sen?

Onko käynyt mielessä?

Voisko olla näin, että poistettu?

Joo, voisihan se olla näin, mutta kuka poistanut ja mistä syystä johtuen? Mistä minä saan sen nähtäväksi?

Vierailija
10/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy ja pitääkin näkyä.

Hyvin vähissä tiedot joita ei laiteta potilaan nähtäville, jos hakee omat kertomukset. Ja tuommoiset vaatii jo kovemman luokan hulluutta.

Vierailija
11/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen pitää päästä oman elämänsä tietoihin käsiksi. Mutta siitä huolimatta järjestelmissä on virheitä.

Tiedän ihmisen, joka ei saanut omia terveystietojaan, kun niitä ei enää ollut. Ne tiedot ovat siis ajalta ennen omakantaa, joten pyysi ne arkistosta vanhanaikaiseen paperityyliin. Ei kuitenkaan puhuta myöskään mistään vanhoista asioista, vaan nuoresta ihmisestä on kyse.

On luonnollisestikin laiton tilanne, että ihminen ei saa tietoonsa omaa terveyshistoriaansa. Ja kun hän ei itse sitä muista, niin nyt elää ja hoidetaan arvailujen varassa. Eikö olekin hienoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan