Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihminen joka herättää vihaa vaikka istuisin hiljaa paikoillani

Vierailija
07.11.2022 |

ja hymyilisin vienosti. Vaikka kehuisin muita ja olisin ystävällinen. Pelkkä olemukseni herättää vihaa ja tämä on ihan totta. Riittää, että kävelen huoneen poikki ja ihmiset katsovat vihaisesti.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni todisti vasta tällaista tilannetta ja näin kuinka hämmästyi vaikka ei myöntänyt. Ei ollut vieras ihminen kyseessä, mutta puhuttiin kuinka mieheni oli puhunut tilanteessa enemmän ja suoremmin ja minä sain vihat ylleni.

Ap

Vierailija
22/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisen henkilön. Eivät kaikki häntä tietenkään vihaa ja hänellä on paljon ystäviä. Mutta jostain syystä hän ärsyttää joitakin ihmisiä, enkä tiedä miksi. Hän itsekin miettii, että mikä hänessä on, kun hänelle ollaan niin usein vihaisia. Kaikki exät ovat yhä hänelle vihaisia, kun esimerkiksi itse olen exieni kanssa ihan hyvissä väleissä. Myös työelämässä hän ajautuu vastakkain ihmisten kanssa, sekä miesten että naisten. En usko, että syynä on kateus. 

Mä olen juuri tällainen. Jokaisessa työpaikassa aina hirveästi draamaa ja selän takana puhumista. Aina minusta halutaan päästä eroon. Ihmissuhteet miehiin ovat todella dramaattisia ja päättyvät kuin seinään. Usein myös ystävyyssuhteet päättyvät ennen kuin alkavatkaan.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ole kaksi eri asiaa. On eri asia herättää vihaa kuin vetää puoleensa hulluja.

Vierailija
24/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa! Busseissa juopot änkeävät viereen ja saattavat kailottaa täyteen ääneen kuinka tämän kiltin uskovaisen (!!) viereen tulevat jne. Exät kyllä ovat jääneet kaipaamaan vaikka itse ovat olleet jättäjiäkin.

Vierailija
25/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapu. Sinulla on harhaluuloja. Siellä opetetaan miten olla käpertymättä itseensä ja päästään kuvitelmista että kaikki pyörii napasi ympärillä ja kaikki mitä muut tekevät olisi kohdistettu sinuun.

Vierailija
26/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa ole kaksi eri asiaa. On eri asia herättää vihaa kuin vetää puoleensa hulluja.

Melko sama. Yleensä ihmiset saavat olla rauhassa myös hulluilta.

Vierailija
27/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiapu. Sinulla on harhaluuloja. Siellä opetetaan miten olla käpertymättä itseensä ja päästään kuvitelmista että kaikki pyörii napasi ympärillä ja kaikki mitä muut tekevät olisi kohdistettu sinuun.

Oliskin, mutta kuten sanoin puolisoni huomannut saman 🤔

Vierailija
28/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko muutaman vinkin, miten tuo tehdään? Vai onko sulla esim. sarvet?

Sori kulta, et tule koskaan tuntemaan empatiaa toisia kohtaan. Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.

Vierailija
29/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ollaan yleensä aina ystävällisiä ja vieraatkin vastaantulijat usein hymyilevät minulle. En tiedä miksi. Eilen sattui poikkeus: kaupassa n. ikäiseni nainen katsoi todella vihaisesti - suorastaan inhoten. Taisi olla paha päivä, muuta syytä en keksi.

Vierailija
30/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisen henkilön. Eivät kaikki häntä tietenkään vihaa ja hänellä on paljon ystäviä. Mutta jostain syystä hän ärsyttää joitakin ihmisiä, enkä tiedä miksi. Hän itsekin miettii, että mikä hänessä on, kun hänelle ollaan niin usein vihaisia. Kaikki exät ovat yhä hänelle vihaisia, kun esimerkiksi itse olen exieni kanssa ihan hyvissä väleissä. Myös työelämässä hän ajautuu vastakkain ihmisten kanssa, sekä miesten että naisten. En usko, että syynä on kateus. 

Mä olen juuri tällainen. Jokaisessa työpaikassa aina hirveästi draamaa ja selän takana puhumista. Aina minusta halutaan päästä eroon. Ihmissuhteet miehiin ovat todella dramaattisia ja päättyvät kuin seinään. Usein myös ystävyyssuhteet päättyvät ennen kuin alkavatkaan.

N25

En halua tutustua. Kaikkia näitä yhdistävä tekijä olet sinä. Jotta voisit välttyä tältä, pitääkö sinun, a) muuttaa maailman kaikkia ihmisiä, b) muuttaa itseäsi?

Vierailija
31/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alanuolista. Voisiko tuo draamailu olla joissakin piireissä yleisempää, eli se kohdistuu moneen joillakin, ei yhteen. Ja toisissa piireissä vähemmän. Joskus ihmiset loukkaantuvat tai tulee väärinkäsityksiä. Alkoholi lisää draamaa ja ihmisten omat ongelmat.

Vierailija
32/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ollaan yleensä aina ystävällisiä ja vieraatkin vastaantulijat usein hymyilevät minulle. En tiedä miksi. Eilen sattui poikkeus: kaupassa n. ikäiseni nainen katsoi todella vihaisesti - suorastaan inhoten. Taisi olla paha päivä, muuta syytä en keksi.

Monelle miehelle käy näin kotona.

Vierailija
33/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aloittaja tunteen. Minulle aina känätetään kaikesta ja herätän ärtymystä ihmisissä. Olen pidättyväinen ihminen ja oman tieni kulkija mutta ihan tavallinen ihminen ja peruskohtelias. 

Vierailija
34/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni todisti vasta tällaista tilannetta ja näin kuinka hämmästyi vaikka ei myöntänyt. Ei ollut vieras ihminen kyseessä, mutta puhuttiin kuinka mieheni oli puhunut tilanteessa enemmän ja suoremmin ja minä sain vihat ylleni.

Ap

Onko miehesi jämäkkä ja sellainen ettei reagoi paskanpuhumisen?

Vierailija
35/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

En halua tutustua. Kaikkia näitä yhdistävä tekijä olet sinä. Jotta voisit välttyä tältä, pitääkö sinun, a) muuttaa maailman kaikkia ihmisiä, b) muuttaa itseäsi?

Ei sun tarvikaan haluta. En halua muuttaa itseäni. Olen itsevarma ja oma itseni enkä esitä mitään.

Vierailija
36/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle miehelle käy näin kotona.

Voimia 😘

Vierailija
37/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Kaikki hullut kiinnostuu..

Sama..Ratikassa aina tulee joku sekopää/juoppo viereen istumaan.

Katselen aina vain ikkunasta ulos/selaan puhelinta, ja silti siihen lyöttäytyy joku epämääräinen tapaus.

Olen ihan tavis, 54v.

Tästä tuli mieleen aikainen lauantaiaamu lähes tyhjässä metrossa:

Tympeän oloinen ukko änkee viereen istumaan👿. Vaihdoin paikkaa.

Vierailija
38/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihan sama. Puolisoni tätä on usein ollut todistamassa ja ihmetellyt miksi minua kohtaan ollaan niin avoimen vihamielisiä. Eikö mun tarvitse tehdä mitään eikä sanoa mitään, riittää että olen olemassa. Olen varautunut ja varovainen ihmisten kanssa, mutta en ikinä käyttäydy huonosti/epäystävällisesti, mutta toisaalta en teeskentelekään mitään. Usein myös ihmissuhteet katkeaa yllättäen vaikkei mitään riitaa ole ollut. Tai että minulle ikinä sanottaisiin syytä, että olisin jotain typerää tehnyt/sanonut. Toisaalta työpaikat saan aina, jos pääsen haastatteluun asti, eli työnantajat pitää minusta, muu maailma ei :)

Vierailija
39/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että herätät vihaa. Suomessa vaan mulkoillaan hassusti kaikkia ja ollaan epäluuloisia.

Olet varmaan ihan hyvä tyyppi ja haluat kunnioitusta ja arvostusta. Mieti omia vahvuuksiasi, missä olet hyvä ja missä olet erittäin hyvä. Tsemppiä paljon!

Vierailija
40/40 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että herätät vihaa. Suomessa vaan mulkoillaan hassusti kaikkia ja ollaan epäluuloisia.

Olet varmaan ihan hyvä tyyppi ja haluat kunnioitusta ja arvostusta. Mieti omia vahvuuksiasi, missä olet hyvä ja missä olet erittäin hyvä. Tsemppiä paljon!

Tässä kommentissa on kyllä totuuden jyvä siinä, että kyllä muitakin katsotaan "pahasti". Moni ei vaan edes huomaa sitä, ja ne jotka huomaavat eivät vaan kerro siitä muille. Tästä sitten tulee helposti sellainen olo, että ainoastaan itseä jotenkin inhotaan ja kavahdetaan, etenkin jos alkaa verrata itseään joihinkin tosi mukaviin, sosiaalisiin ja suosittuihin tyyppeihin.