Oletko sitä miestä, että "if he wanted, he would" pitää paikkansa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. No, poikkeuksena se jos nainen on todella poikkeuksellisen kaunis, että kelpaisi suoraan Victoria's Secrettiin, olen todistanut että tällaisia naisia ei kaikki miehet uskalla lähestyä.
Tällaisia naisia lähestyvät vain spurgut, joilla ei ole mitään menetettävää. Kauniit naiset saavat täysin väärän kuvan markkina-arvostaan ja heillä on usein siitä johtuen huono itsetunto ja he oikeasti päätyvät yhteen näiden spurgujen tai läskipalleroiden kanssa.
.... onkohan tää nyt asiallista kieltä. Läskipallero.
Totta on.
Kyllä se mies kosii pyytämättäkin, jos hän todella sen haluaa tehdä. Pätee kaikkeen muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. No, poikkeuksena se jos nainen on todella poikkeuksellisen kaunis, että kelpaisi suoraan Victoria's Secrettiin, olen todistanut että tällaisia naisia ei kaikki miehet uskalla lähestyä.
Tällaisia naisia lähestyvät vain spurgut, joilla ei ole mitään menetettävää. Kauniit naiset saavat täysin väärän kuvan markkina-arvostaan ja heillä on usein siitä johtuen huono itsetunto ja he oikeasti päätyvät yhteen näiden spurgujen tai läskipalleroiden kanssa.
En ole victoria's secret -tasoinen mutta keskivertoa paremman näköinen ja kyllä, pääasiassa lähestyvät miehet ovat aika järkyttävää settiä. Huomaan että komeatkin miehet katsovat minua kiinnostuneesti, esim. juuri tässä yks päivä sain yhdeltä superkomistukselta sellaisia pitkiä katseita joiden laadusta ei voi erehtyä, mutta jostain syystä nämä eivät koskaan tule tekemään lähempää tuttavuutta. Tinder taitaa olla ainoa mahdollisuus.
Komeat miehet saavat muista miehistä poiketen lähestymisyrityksiä naisilta (suohirviöitä ja läskipalleroilta), joten he ovat siinä väärässä käsityksessä, että se olisi naisen tehtävä lähestyä ja kiinnostunut nainen tekee niin. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... onkohan tää nyt asiallista kieltä. Läskipallero.
Sattuuko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole victoria's secret -tasoinen mutta keskivertoa paremman näköinen ja kyllä, pääasiassa lähestyvät miehet ovat aika järkyttävää settiä. Huomaan että komeatkin miehet katsovat minua kiinnostuneesti, esim. juuri tässä yks päivä sain yhdeltä superkomistukselta sellaisia pitkiä katseita joiden laadusta ei voi erehtyä, mutta jostain syystä nämä eivät koskaan tule tekemään lähempää tuttavuutta. Tinder taitaa olla ainoa mahdollisuus.
Komeat miehet saavat muista miehistä poiketen lähestymisyrityksiä naisilta (suohirviöitä ja läskipalleroilta), joten he ovat siinä väärässä käsityksessä, että se olisi naisen tehtävä lähestyä ja kiinnostunut nainen tekee niin. Ei ole.
Naiset kyllä yleensä aika hyvin tietävät oman tasonsa, sen mihin on mahdollisuuksia. En usko että on kovin yleistä, että suohirviöt yrittävät komistuksia. Sukupuolet toisin päin asia on sitten taas toinen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia naisia huijataan yhtä lailla. Ei hyväksikäyttö uhkaa vain rumia ihmisiä.
Noooh, jos mies ei ole puheista huolimatta vierellä, niin ei ilmeisesti ole suhdettakaan. Joko on tai ei ole, ei kai se sen vaikeampaa ole. Katsoo vain viereensä onko siinä ketään.
Voinko odottaa naiselta samaa eli kyllä hän ottaa yhteyttä jos todella haluaa minut? Entä jos kumpikin ajattelee tällä tavalla?
Ujo mies
hyvä aloitus.joo kallistun siihen kantaa että jos avioliittotarjousta ei tule ,niin ei ole kiinnostusta siihen. ja suhde on väliaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Voinko odottaa naiselta samaa eli kyllä hän ottaa yhteyttä jos todella haluaa minut? Entä jos kumpikin ajattelee tällä tavalla?
Ujo mies
Ujona naisena uskallan kyllä laittaa viestiä mutta numeroa en uskalla pyytää. Sama somessa, en uskalla pyytää kaveriksi mutta viestittää kyllä. Ei kannata odotella tuollaista tapahtuvan. Ja uskon, että ei kannata odottaa vastaavaa ujoilta miehiltäkään.
Mitä tuo tarkoittaa, jotain siansaksaako on?
Ei, ole sitä mieltä että, hih mokia jklomst kjammout.
Mene nyt persee seen typerine kyselyinesi sa atanan ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ujo mies
tunnetasolla lähtökohtaisesti kyllä. kyllä nainenkin jos on tosissaan kiinnostunut, ihastunut tai rakastunut laittaa viestiä miehelle/näyttää kiinnostuksena miehelle, olipa se tavanomaista naisen tehdä tai en. minä olen laittanut kiinnostavalle miehelle viestiä ja ehdottanut treffejä. kulttuurissamme vaan aloitteen teko mielletään usein miehen hommaksi. toki sinun on hyvä harjoitella rohkaistumista naisten kanssa, ettei mene onni ohitse
Luuletko vaikuttavasti jotenkin tosi hienolta 🤣🤣🤣🤣🤣 miksi tuota ei voi sanoa suomeksi? 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Luuletko vaikuttavasti jotenkin tosi hienolta 🤣🤣🤣🤣🤣 miksi tuota ei voi sanoa suomeksi? 😂😂😂😂
Mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Elämästäni katosi huonot miehet kun tajusin kaksi asiaa, ensimmäinen juurikin otsikon kuvaama "jos hän haluaisi, hän toimisi" ja toinen "älä rakastu potentiaaliin".Toisin sanoen ainoastaan sillä mitä mies tekee on väliä, kauniit sanat ovat tyhjää helinää jos teot eivät tue niitä. Jos mies haluaisi panostaa sinuun ja suhteeseen kanssasi, mikään ei häntä siinä estäisi. Toki tämä pätee myös toisin päin, naisetkin panostavat ja käyttäytyvät ihan eri tavalla suhteessa jossa ovat tosissaan kuin sellaisessa hengastelusuhteessa jossa koko ajan toivotaan jotain parempaa ilmestyvän.
Moni nainen takertuu illuusioon siitä, mitä mies "voisi olla" tai mitä suhde on "parhaimmilla hetkillä" sivuuttaen sen tosiasian että todellisuudessa suurimmaksi osaksi suhde on paskaa eikä siitä koskaan tule muuta kuin paskaa.
Tämä oli varmaan paras ikinä lukemani kommentti täällä.
Kiitos paljon, tuon tekstin kirjoittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusperiaatteena kyllä.
Ihmisillä voi kuitenkin olla keskenään vastakkaisia toiveita ja tarpeita. Esim. itselleni on tärkeää pitää kiinni terveydestäni ja ADHD:n hoitotasapainosta siten, että vastailen tekstiviesteihin ja vastaaviin vain kerran päivässä - tai jos on pidempi ja paneutuva viestikokonaisuus, johon haluan oikeasti paneutua ja käyttää aikaa, niin kerran viikossa.
Tapailin aiemmin miestä jonka mielestä tämä merkitsi että en ole hänestä kiinnostunut. Väärässä oli, mutta kiinnostus loppui kyllä siinä vaiheessa kun hän alkoi painostaa minua tällä argumentilla viestittelemään useammin.
Itse vain inhoan viestittelyä enkä mielellään viestittele edes perheenjäsenten kanssa. Kommunikaation pitää tapahtua kasvokkain. Yksi mies myös otti tämän mielenkiinnon puutteena ja valkkasi naisen, joka roikkui hänesttä kuin koira luussa.
Eli etsi naisen jonka kanssa tarpeet kohtaavat paremmin. Niinhän meidän kaikkien pitäisi tehdä.