Onko ystäväpiirissäsi entisiä huumeidenkäyttäjiä?
Voiko heihin ikinä luottaa?
Kaverilla huumenuoruus, sen jälkeen satunnaista pilven polttoa. Ex-miesystävänsä poltteli päivittäin, nykyään ystäviä. Kaverini ystävissä bilehuumeiden ja pilven käyttäjiä. Nykyinen mies käyttänyt paljon nuoruudessaan, viimeksi poltti pari vuotta sitten kun olivat jo yhdessä kaverini kanssa.
Olen ottanut etäisyyttä, teenkö oikein? Itse en käytä ja lopetin juomisenkin.
Kommentit (30)
Oma nuoruus meni Mellerin runon "Pääkallolipun alla" tyyliin... viimeiset 25-vuotta olen ollut kunniallinen kansalainen täysin vailla mitään ongelmia minkään päihteiden kanssa (=en käytä niitä).
Se on aina ihmisestä kiinni.
Kaikki ovat jo kuolleita, itse raitistuin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaveria jotka nuorena kiskoneet huumeita, nykyään kärsivätkin kaikenlaisista oudoista ongelmista. Kummallakin sattumoisin paniikkihäiriö ja muita ihme hermostollisia terveysongelmia.
Kannabiksen käyttäjillä ph on varsin yleinen.
Sun ph arvo on varmasti happaman puolella.
Mutta eihän tuo kaverisi ole mikään raitistunut ex-nisti kun edelleen polttelee ja hengailee aineita käyttävien kanssa. Jättänyt siis takaportin auki tuohon maailmaan.
On. Ihan normaaleja ihmisiä. Osa luotettavia, osa ei. On akateemisia ja varakkaita, pienituloisia, perheellisiä, perheettömiä.
Ei kai mikään päihde määrittele kenenkään loppuelämää. Ellei nyt sitten olen ihan alkoholisti tai narkkari.
Tunnen myös nykyisiä viihdekäyttäjiä. Erityisesti rahapiireissä ja julkkispiireissä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaveria jotka nuorena kiskoneet huumeita, nykyään kärsivätkin kaikenlaisista oudoista ongelmista. Kummallakin sattumoisin paniikkihäiriö ja muita ihme hermostollisia terveysongelmia.
Kyllä, en tiedä yhtään kannabiksen käyttäjää jonka ph olisi 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en tiedä yhtään kannabiksen käyttäjää jonka ph olisi 0.
Jos mennään stereotypian mukaan niin käyttäjän ph on makean puolella. Karkki on hyvää ja suklaa on vielä parempaa.
Niin no entinen käyttäjä ja nykyinen käyttäjä ovat kaksi täysin eri asiaa. Moni lopettanut on täysin absolutisti. Eli käyttävät siis päihteitä tasan nolla ja väittelevät jopa lääkärin määräämiä kolmiolääkkeitä jne. Viihdekäyttäjät ja viikonloppujuojat ovat täysin eri asia kuin käytön lopettanut ihminen, usein siihen vaaditaan koko elämänsuunnan muutos eivätkä he voi olla enää edes viikonloppuryyppääjiin tekemisissä.
Veljeni. Käytti nuorena huumeita. Nyt skitsofrenia. Kauhea sairaus. Älkää koskaan edes kokeilko mitään huumeita! Pilaa aivot!
Mutta alkoivatko lääkitä paniikkia kannabiksella? Kumpi oli ensin? Muna vai kana?