Mistä johtuu, että myötätunnon sijaan mies tuntee vihaa?
Esim. Kun isäni kuoli, tai kun lapseni sairastui, mies oli vihainen minulle.
Kommentit (71)
Exäni oli myös tuollainen. Suhtautui samalla tavalla kaikkien sairauksiin, myös äitinsä, jolla on vakava sydänvika. Minulla oli myös kuulemma liikaa sairauksia ja tuntui, että seurustelee sairauden kanssa.
Yllätyin todella, kun nyt lähes 20v myöhemmin on aktiivinen keulakuva hyväntekeväisyystempauksissa lastensairaalan puolesta. Omaa perhettä ei tietääkseni ole.
Miehet joutuu tappeleen pojat poikia vastaan miehet miehiä vastaan niiden on PAKKO JOTEN KASVATA POIKASI MIEHEKSI älä syötä sille soijaa ja pue hameeseen.
Joo miehet takoo rautaa tehtaalla kun sä vaihdat kuukautisrättiä . On siinä eroa .
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa ärsyttämään kun kuukausi kaupalla vellotaa siinä surussa ja sitä surua käytetään tekosyynä että nainen ei todellakaan voi tehdä mitään ja sitä surua käytetään siihen että vaaditaan miestä tekemään jatkuvasti naisen hyväksi asioita. Kuolema kuuluu elämään ja surrakin saa mutta sitä ei tarvi jatkaa kuukausia tai jopa vuosia eikä sen kuulu hallita koko elämää
Paljonko sinulta on kuollut ihmisiä? Onko sinulla ylipäätään ystäviä?
Miehet rakentaa rautateitä ja sä valitat.
Varmaan siksi, että on lapsesta saakka oppinut sen olevan ainoa reaktio eli myötätuntoa ei ole tullut sen enempää kipeänä kuin vaikka fillarilla kaatuessakaan vaan pelkkää raivoamista ja huutoa.
Näin siis itsellä ja ei irtoa empatiaa tai myötätuntoa minustakaan mutta perheettömänä ikisinkkuna ei ole väliksikään.
Miehet tekee asfaltti teitä ja sä poraat sun tauteja. Meillä on lääkärit sitä varten.
Hyviä miehiä jotka opettaa sua pärjäämään että opit miten ajat pyörää kaatumatta . Ja miten jatketaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on oltava voimaa rakentaa taloja autoja kouluja sairaaloita käydä armeija ajaa rekkoja kaataa puita kuljettaa tavaraa ja ne käynyt jo koulut kuin armeijat kuin tekee työtä EI NE VOI KÄSITTÄÄ ETTÄ JOKU VALITTAA YHTENÄÄN ne olettaa että ei valiteta vaan hoidetaan asiat . Mitä helvettiä oikeasti poraat .
Jonkun isä ei varmaan kuole ihan hirveän montaa kertaa elämässä.
Pysy erossa suhteista tai ole samanlaisen miehen kanssa jos et kestä normaalia tunne elämää.
Tuo on muuten henkistä väkivaltaa. Tai olis, jos ikinä pääsisit naisen kanssa suhteeseen.
Ainiin, mutta ethän sä siitä piittaa.
Lääkäriin jos ei kestä arkielämää ja kun on naarmuja tai haavoja .
Raiskauksen jälkeen myös lääkäriin pesemättä että saa DNA näytteen ja siemen neste. Kuin käy isyystestissä sekä mies että nainen kumpikin on huijattavissa kuin huijaajia.
KAIKILTA KUOLEE LÄHEISIÄ VUOSIEN SAATOSSA NIIN KAVEREITA SUKUA KUIN ISOVANHEMMAT EIKÄ KUKAAN VOI JÄÄDÄ SIIHEN SINÄKIN KUOLET ME KAIKKI KUOLLAAN. SE ON SYNTISTEN OSA TÄÄLLÄ MAAN PÄÄLLÄ. OPETTELE KÄYTTÄYTYMÄÄN.
Juu ja äidit isät käy useimmin työssä jos täysjärkisiä ! Siinä on pennut hiljaa . Ja pennut käy ilmaisen koulun vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siittä että kun mies itse sairastuu tai miehen läheinen kuolee naine suuttuu ja alkaa huutamaan miehelle että se sairastuminen tai läheisen kuolemasta ei saa vaikuttaa mitenkään mihinkään vaan miehen on pakko tehdä kaikki asiat samalla tavalla kun terveenä ja ilman surua.
Itsehän naiset on omalla käytöksellään tuon käytösmällin opettanut.
Naisten keskuudessa on ihan yleinen käsite se "miesflunssa" millä mitötöidään miehen sairaus tai sairastaminen
En ole ikinä tehnyt noin.
Ja siis sä kostat "naisten" käytöksen viattomalle?
Kostathan sinäkin naisena viattomillekin miehille sen että jotkut miehet on väkivaltaisia raiskareita.
Kuten te naiset itsekin sanotte "niin kauan kaikki miehet kunnes ei yksikään mies"
Onko se viattomien syyllistäminen vain naisten oikeus?
Kyllästymiseen asti yritetään selittää teille inceleille, että on turhaa kysyä "miksi naiset ajattelevat/tekevät niin tai näin", koska ei ole sellaista ryhmää kuin naiset, jotka ajattelevat kaikesta aina samalla tavalla ja toimivat samoin.
Mä esimerkiksi näen nyt ensimmäistä kertaa tuo sinun esittelemässä sitaatin, jota mielestäsi "naiset" yleisesti sanovat.
Että älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siittä että kun mies itse sairastuu tai miehen läheinen kuolee naine suuttuu ja alkaa huutamaan miehelle että se sairastuminen tai läheisen kuolemasta ei saa vaikuttaa mitenkään mihinkään vaan miehen on pakko tehdä kaikki asiat samalla tavalla kun terveenä ja ilman surua.
Naisten keskuudessa on ihan yleinen käsite se "miesflunssa" millä mitötöidään miehen sairaus tai sairastaminen
Kostathan sinäkin naisena viattomillekin miehille sen että jotkut miehet on väkivaltaisia raiskareita.
Kuten te naiset itsekin sanotte "niin kauan kaikki miehet kunnes ei yksikään mies"
Kultaseni. Olen seurustellut neljästi ja kolme heistä on käynyt muhun käsiksi, viimeisin pahoinpiteli melkein kolme vuotta (huudat kuitenkin jotain ma mu ista, ihan kantasuomalaisia ne oli). Edes mä en syytä ja syyllistä muita siitä, olen saanut tavata ja tutustua myös aivan ihaniin ja lämpimiin miehiin ja mulla on elämässä miehiä, jotka ei ikinä edes ajattelisi pahalla. On myös mieli harjaantunut siihen, että aika helposti otan takapakkia jos joku tuntuu yhtään epämiellyttävältä. Hakeudun myös turvallisen miesolennon seuraan joukossa.
Sä ainakin suhtaudut kovin aggressiivisesti "kaikkiin naisiin" eikä sulla ole vaihtoehtonakaan, että meissäkin on ihan omia ja erilaisia persoonia. Että en tiedä ootko yhtään parempi kuin se joku väkivaltainen.
Mä osaan sentään katsoa peiliin ja funtsia, mikäköhän se yhdistävä tekijä on ollut mun suhteissa. Sä et kykene (moni muu mies varmasti kykenee, en yleistä sun käytöksen takia).
Mutta hei, on varmaan kiva kuvitella olevansa oikeassa, pysy tossa sit ja pilaa elämäs tolla katkeruudella.
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa ärsyttämään kun kuukausi kaupalla vellotaa siinä surussa ja sitä surua käytetään tekosyynä että nainen ei todellakaan voi tehdä mitään ja sitä surua käytetään siihen että vaaditaan miestä tekemään jatkuvasti naisen hyväksi asioita. Kuolema kuuluu elämään ja surrakin saa mutta sitä ei tarvi jatkaa kuukausia tai jopa vuosia eikä sen kuulu hallita koko elämää
Luuletko, että se huutamalla paranee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästymiseen asti yritetään selittää teille inceleille, että on turhaa kysyä "miksi naiset ajattelevat/tekevät niin tai näin", koska ei ole sellaista ryhmää kuin naiset, jotka ajattelevat kaikesta aina samalla tavalla ja toimivat samoin.
Mä esimerkiksi näen nyt ensimmäistä kertaa tuo sinun esittelemässä sitaatin, jota mielestäsi "naiset" yleisesti sanovat.
Että älä viitsi.
Turha tuon kanssa on väitellä kun se on päättänyt mitä mieltä ne kaikki naiset on ja uskoo siihen vakaasti. Eihän siinä itsessään voi olla mitään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Joo miehet takoo rautaa tehtaalla kun sä vaihdat kuukautisrättiä . On siinä eroa .
Ihana kun mies kunnioittaa toisia ja pitää naista tasavertaisena 😊
Tosi vetävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität ja mistä sä nää sun kaikki naiset olet oikein löytänyt?
Suussa on tosi paha karma, onneksi en joudu sun kanssa samaan tilaan.
Miehillä on oltava voimaa rakentaa taloja autoja kouluja sairaaloita käydä armeija ajaa rekkoja kaataa puita kuljettaa tavaraa ja ne käynyt jo koulut kuin armeijat kuin tekee työtä EI NE VOI KÄSITTÄÄ ETTÄ JOKU VALITTAA YHTENÄÄN ne olettaa että ei valiteta vaan hoidetaan asiat . Mitä helvettiä oikeasti poraat .