Aiotko alkaa maksaa Twitteristä 8 $/kk?
Se on muuttumassa maksulliseksi. Olin juuri päässyt sisään sinne ja löytänyt kiinnostavia seurattavia, mutta en taida alkaa maksaa siitä ilosta mitään. Harmi että Musk meni pilaamaan sen.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muskille sananvapaus tarkoittaa lisää rahaa. Sillä on kalliit avaruusharrastukset.
Ei välitä vihapuheesta pätkääkään, mikä on aika outoa.
Twitter ei kyllä ole mikään sananvapauden synonyymi. Sananvapaus ei ole sitä, että saa älämölöä pitää somessa.
Joku voi minä hetkenä hyvänsä päättää että kommenttisi on vihapuhetta, niin tulee käymään kun aletaan rajoittamaan. Kannattaa miettiä mitä toivoo.
Joku voisi ottaa elämäntehtäväkseen päästää nämä muskit ja bezosit päiviltään.
Maksu koskee henkilöitä, jotka tahtoo että heidän profiilissaansa on se sininen merkintä.
Ilmaiset käyttäjät tulevat saamaan kai 100% enemmän mainoksia tulevaisuudessa. Eli ne ilmaiset käyttäjät näkevät jatkuvalla syötöllä mainoksia.
Itse en aio maksaa, tosin ei minulla twitteriä edes ole. En ole kokenut, että sitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Maksu koskee henkilöitä, jotka tahtoo että heidän profiilissaansa on se sininen merkintä.
Ilmaiset käyttäjät tulevat saamaan kai 100% enemmän mainoksia tulevaisuudessa. Eli ne ilmaiset käyttäjät näkevät jatkuvalla syötöllä mainoksia.
Itse en aio maksaa, tosin ei minulla twitteriä edes ole. En ole kokenut, että sitä tarvitsen.
Twitter on hyvä, koska sen kautta pääsee puhumaan suoraan ja julkisesti esimerkiksi poliitikoille, instituutioille ja julkkiksille, ja muut seuraajat näkee mikä näiden reaktio on mihinkin juttuun.
Loistava keino paljastaa kaikenlaisia vilunkisteja esimerkiksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi ottaa elämäntehtäväkseen päästää nämä muskit ja bezosit päiviltään.
Kas, vasemmistoanarkistikin heräsi.
Hyvä esimerkki joitain päiviä sitten, valkoisen talon tili valehteli, että eläkkeiden nostaminen on nykyisen pressan ansiota.
Twitter lisäsi tekstin josta ilmeni, että tuo eläkkeiden nousu inflaation mukana on ollut voimassa jo vuodesta 72, jolloin Nixon allekirjoitti sen pykälän.
Sitten hetken päästä valkoinen talo poistikin valheensa, mutta kuva tuosta twiitistä kiertää nyt ympäri maailmaa ja tietysti naurattaa toisia, ja harmittaa toisia.
Tuommonen se vapaa ideoiden areena pitää ollakin, kenellekään ei anneta mitään erioikeuksia puhua paskaa.
En todellakaan. Onneksi tuli poistettua jo ajat sitten koko tili. Nyt tuntuu turhalta koko kapistus.
en missään nimessä aio maksaa mitään twitterin käytöstä. poistun alustalta jos se menee tuohon suuntaan lisää.
Ei ole tiliä eikä tule. Saa maksaa vaikka kympin tai viiskymppii.
Vierailija kirjoitti:
en missään nimessä aio maksaa mitään twitterin käytöstä. poistun alustalta jos se menee tuohon suuntaan lisää.
Itse palaan alustalle jos Timpoista, Karviksista, Hiekkiksistä ja Feijoista voi oikeasti keskustella.
Mainostajat kaikkoaa sellaisella vauhdilla, että Muskilla on jo paljon isompi hätä. Saa nähdä kauanko sananvapausristiretki kestää, kun se pitää rahoittaa omasta lompakosta.
Ddr takaisin teille luupäille niin ette saa pitää älämölöä kuin valvotusti.