Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko alkaa maksaa Twitteristä 8 $/kk?

Vierailija
06.11.2022 |

Se on muuttumassa maksulliseksi. Olin juuri päässyt sisään sinne ja löytänyt kiinnostavia seurattavia, mutta en taida alkaa maksaa siitä ilosta mitään. Harmi että Musk meni pilaamaan sen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddr takaisin teille luupäille niin ette saa pitää älämölöä kuin valvotusti.

Vierailija
22/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muskille sananvapaus tarkoittaa lisää rahaa. Sillä on kalliit avaruusharrastukset.

Ei välitä vihapuheesta pätkääkään, mikä on aika outoa.

Twitter ei kyllä ole mikään sananvapauden synonyymi. Sananvapaus ei ole sitä, että saa älämölöä pitää somessa.

Joku voi minä hetkenä hyvänsä päättää että kommenttisi on vihapuhetta, niin tulee käymään kun aletaan rajoittamaan. Kannattaa miettiä mitä toivoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi ottaa elämäntehtäväkseen päästää nämä muskit ja bezosit päiviltään.

Vierailija
24/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu koskee henkilöitä, jotka tahtoo että heidän profiilissaansa on se sininen merkintä.

Ilmaiset käyttäjät tulevat saamaan kai 100% enemmän mainoksia tulevaisuudessa. Eli ne ilmaiset käyttäjät näkevät jatkuvalla syötöllä mainoksia.

Itse en aio maksaa, tosin ei minulla twitteriä edes ole. En ole kokenut, että sitä tarvitsen.

Vierailija
25/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksu koskee henkilöitä, jotka tahtoo että heidän profiilissaansa on se sininen merkintä.

Ilmaiset käyttäjät tulevat saamaan kai 100% enemmän mainoksia tulevaisuudessa. Eli ne ilmaiset käyttäjät näkevät jatkuvalla syötöllä mainoksia.

Itse en aio maksaa, tosin ei minulla twitteriä edes ole. En ole kokenut, että sitä tarvitsen.

Twitter on hyvä, koska sen kautta pääsee puhumaan suoraan ja julkisesti esimerkiksi poliitikoille, instituutioille ja julkkiksille, ja muut seuraajat näkee mikä näiden reaktio on mihinkin juttuun.

Loistava keino paljastaa kaikenlaisia vilunkisteja esimerkiksi siis.

Vierailija
26/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi ottaa elämäntehtäväkseen päästää nämä muskit ja bezosit päiviltään.

Kas, vasemmistoanarkistikin heräsi.

Vierailija
27/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki joitain päiviä sitten, valkoisen talon tili valehteli, että eläkkeiden nostaminen on nykyisen pressan ansiota.

Twitter lisäsi tekstin josta ilmeni, että tuo eläkkeiden nousu inflaation mukana on ollut voimassa jo vuodesta 72, jolloin Nixon allekirjoitti sen pykälän.

Sitten hetken päästä valkoinen talo poistikin valheensa, mutta kuva tuosta twiitistä kiertää nyt ympäri maailmaa ja tietysti naurattaa toisia, ja harmittaa toisia.

Tuommonen se vapaa ideoiden areena pitää ollakin, kenellekään ei anneta mitään erioikeuksia puhua paskaa.

Vierailija
28/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Onneksi tuli poistettua jo ajat sitten koko tili. Nyt tuntuu turhalta koko kapistus.

Vierailija
29/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä aio maksaa mitään twitterin käytöstä. poistun alustalta jos se menee tuohon suuntaan lisää.

Vierailija
30/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiliä eikä tule. Saa maksaa vaikka kympin tai viiskymppii.

Vierailija
31/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en missään nimessä aio maksaa mitään twitterin käytöstä. poistun alustalta jos se menee tuohon suuntaan lisää.

Itse palaan alustalle jos Timpoista, Karviksista, Hiekkiksistä ja Feijoista voi oikeasti keskustella.

Vierailija
32/32 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajat kaikkoaa sellaisella vauhdilla, että Muskilla on jo paljon isompi hätä. Saa nähdä kauanko sananvapausristiretki kestää, kun se pitää rahoittaa omasta lompakosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän