Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen joulu

Vierailija
06.11.2022 |

Tuleva joulu on minulle luultavasti viimeinen. Tai voi olla että näen vielä seuraavankin joulun, mutta silloin olen jo tosi huonossa voinnissa että tuskin pystyn järjestämään mitään.

Mutta nyt pohdin, että miten tästä saisi jotenkin erityisen? Pyhät vietämme kotona tai ehkä voisimme mennä ekaa kertaa mökille. Lapsia kolme (10v, 19v ja 22v), joista vanhinkin tulee kotiin jouluksi. Joulukirkkoon menemme 3 vuoden tauon jälkeen. Mutta mitä muuta? Mitä ikimuistoista te tekisitte, jos tietäisitte viettävänne viimeistä joulua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap ja kaikkea hyvää. Itse olen sellainen outo tyyppi, että vaikka minulla on perhe niin tykkään sairaana olla yksin. Jotenkin kivuissani en jaksa muita. Mutta tee sinä kaikkea mukavaa perheesi kanssa. Menkää vaikka kylpylään,mökille tms mihin jaksat mennä. Pelatkaa lautapelejä ja pitäkää hauskaa.

Vierailija
2/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin kotona yhdessä tai sitten siellä mökillä, jos siellä kivat puitteet. Rauhassa nautittaisiin toistemme seurasta, luotaisiin niitä viimeisiä muistoja, mitä voivat sitten muistella toivottavasti myös hyvillä mielin kun olen poissa.

Voimia sinulle ap ja ihanaa Joulua <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pohdi sitä oman perheesi kanssa? AV-raadin mielipiteitten mukaanko aiot joulusi viettää?

Vierailija
4/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas vastauksia. Mikä teitä ihmisiä vaivaa.

Ap, muistathan miksi joulua vietetään.  Silloin iloitsemme siitä että Taivaan Jumala lähetti poikansa , maailman vapahtajan maailmaan. Voisitte vaikka lukea yhdessä joulun evenkeliumin, se löytyy Luukkaan evankeliumin alusta.

Toivon että saat lisää jouluja, ja että tämä silti jää erityiseksi perheellenne hyvällä tavlla. Siunausta sinulle. Jos haluat enemmän kuulla Jeesuksesta pyydä keskusteluaikaa seurakunnastasi, tai mistä tähänsä lähelläsi olevasta kirkosta.

Vierailija
5/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivot pipareita perheen kanssa ja laitat osan pakkaseen niin niitä on silloinkin kun sinua ei enää ole?

Vierailija
6/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, muistathan miksi joulua vietetään.  Silloin iloitsemme siitä että Taivaan Jumala lähetti poikansa , maailman vapahtajan maailmaan. Voisitte vaikka lukea yhdessä joulun evenkeliumin, se löytyy Luukkaan evankeliumin alusta.

Toivon että saat lisää jouluja, ja että tämä silti jää erityiseksi perheellenne hyvällä tavlla. Siunausta sinulle. Jos haluat enemmän kuulla Jeesuksesta pyydä keskusteluaikaa seurakunnastasi, tai mistä tähänsä lähelläsi olevasta kirkosta.

Eiköhän me kaikki olla kuultu Jeesuksesta ihan tarpeeksi kun sitä on pakkotuputettu 9 vuotta kouluaikana ja niille jotka kävi lukion niin sielläkin. Jos Jeesus nyt vain yrittäisi arvostaa muitakin eikä aina koita tehdä itsestään keksipistettä.

Vierailija
7/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua jeesustelijaa vaivaa?

Vierailija
8/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema vetää jeesustelijoita puoleensa.

Ap:lle: itse tuossa tilanteessa yrittäisin varmaan palata henkisesti niihin jouluihin, kun lapset olivat pieniä, ja tehdä samoja asioita kuin silloin. Ikään kuin vahvistaa vanhoja muistoja.

Vierailija
9/9 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema vetää jeesustelijoita puoleensa.

Ap:lle: itse tuossa tilanteessa yrittäisin varmaan palata henkisesti niihin jouluihin, kun lapset olivat pieniä, ja tehdä samoja asioita kuin silloin. Ikään kuin vahvistaa vanhoja muistoja.

No niin tuntuu vetävän joo. Nää jeesuksen kaverit on kuin haaskalintuja. Lukisivat uskonsa historiaa, niin tajuaisivat, millä polulla taivaltavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi