Mitä normaalit ihmiset tekevät pyhäinpäivänä?
Kommentit (20)
Yritin mennä shoppailemaan, mutta kaupat olikin kiinni. Tunsin itseni vähän tyhmäksi, luulin että pyhäinpäivä olisi ollut jo viime viikonloppuna.
Kävin sitten leffassa katsomassa Kulkuset, kulkuset, kävin pienellä lenkillä ja tein ruokaa.
En tiedä asun yksin? Kävin AamustaHonkanummenhautaus maa ,sieltä Malmin hautausmaalle.Ystäväni autolla, joka lähti töihin sen jälkeen.Ollut yksin koko päivän iltan asti ja sauna tänän.Sit nukkumaan .
Nukkuu pitkää, siivoaa, tekee ruokaa, katsoo ohjelmia, ehkä kävelylle. Tai sitten passaa vieraita tai menee kylään.
Sitä samaa mitä muina viikonloppuina.
Vierailija kirjoitti:
Yritin mennä shoppailemaan, mutta kaupat olikin kiinni. Tunsin itseni vähän tyhmäksi, luulin että pyhäinpäivä olisi ollut jo viime viikonloppuna.
Kävin sitten leffassa katsomassa Kulkuset, kulkuset, kävin pienellä lenkillä ja tein ruokaa.
Kaupat olivat kyllä auki. Kävin Tokmannilla ja Prismassa. Aukioloajat ovat vapaat.
Mietin lähinnä sitä, onko asiallista lähettää iloisia tekstareita, vai ovatko kaikki jossain hautausmaalla. ( Lähetin jo) ap
Toivottavasti tuntevat edes vähän morkkista ällöttävyyksistä mitä tehty yhdelle naiselle.
Juovun aamusta ja jatkuu koko päivän. Stolichnaya saa suuni napsumaan.
Olin aamulla kuoron kanssa laulamassa pyhäinpäivän messussa. Loppupäivän röhnöttänyt kotona perus viikonlopun vietossa.
En mä vaan tiedä. Mä olin lapsen kanssa tallilla ja yhtä hevostapahtumaa järkkäämässä, mieheni teki kotona remonttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupat olivat kyllä auki. Kävin Tokmannilla ja Prismassa. Aukioloajat ovat vapaat.
Kun puhutaan shoppailusta, niin luultavasti tarkoitetaan vaatekauppoja eikä Tokmannia ja Prismaa..
Vietii lapset mummolaan, avattiin punkkupullo, tehtiin ruokaa, juotiin pullo tyhjäksi, sänkyhommia ja nyt rentoudutaan sohvalla
Mies poikkeuksellisesti töissä tänään. Erittäin hidas aamu. Pesin aamusta koneellisen pyykkiä. Vähän ennen puoltapäivää lähdettiin teinin kanssa käymään lähikaupassa ja sieltä mäkkäriin hakemaan lounasta. Kotiin kun tultiin niin syötiin ja sen jälkeen tsekattiin teinin talvitakkitilanne ja talvikenkätilanne. Liian pienet myyntiin. Sit teinin peitto ja patjansuojus pesuun. Kahvinjuontia ja viestittelyä takkiostajan kanssa. Ruoanlaittoa ja jutustelua miehen kanssa. Nyt sohvalla katsotaan telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Askaroin vähän poravasalla.
SINÄKÖ SE OOT???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askaroin vähän poravasalla.
SINÄKÖ SE OOT???
Ei se ole oikea, vasa vasta.
Nukuin päiväunet, söin lounaan, kävin kiertämässä luontopolun, tein päivällisen ja syötiin miehen kanssa, sitten kävin kiertämässä pari hautausmaata kynttilämerestä nautiskellen. Nyt kahlailen vähän netissä ja menen sitten sänkyyn lukemaan hetkeksi ennen nukkumaan alkamista.
tehdään vauvoja 👍
Raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava