Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi? Ärsyttää, kun miesystäväni on aina pahantuulinen, kun hänellä on lapset

Vierailija
05.11.2022 |

Vielä sen jälkeenkin, kun on vienyt lapset äidilleen, hän on jonkin aikaa kireänä ja purkaa sen minuun. Mistähän se voi johtua? Jos yritän puhua asiasta, mies suuttuu. Pitäisikö vain vältellä miestä niinä päivinä?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko parempi jos mies ja lapset olisi keskenään.

Olen jo ollutkin enemmän poissa silloin. Mies on puhelimessakin kireä ja seuraavana päivänä, kun lapset ovat lähteneet.

Ap

No enpä minä ainakaan soittelisi silloin, en edes viestittelisi. Enkä kyllä olisi muutenkaan ärtyisän miehen kanssa.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kunnioittaakseen mies sinua ollenkaan vai oletko hänelle vain toinen maksaja ja reikä?

Kunnioittaa ja pitää hyvää huolta. Ei koko suhde ole huono vaan miehen mieliala lapsiviikonloppuina.

Ap

Minusta on, jos mies suuttuu siitä, että kysyt häneltä miksi hän on äreä ja vihamielinen. Jos hän ei suostu mitenkään avaamaan ärsyttää, vaan jatkaa sitä uudelleen ja uudelleen, niin se ei ole mielestäni kunnioittavaa käytöstä.

Vierailija
82/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko parempi jos mies ja lapset olisi keskenään.

Olen jo ollutkin enemmän poissa silloin. Mies on puhelimessakin kireä ja seuraavana päivänä, kun lapset ovat lähteneet.

Ap

No enpä minä ainakaan soittelisi silloin, en edes viestittelisi. Enkä kyllä olisi muutenkaan ärtyisän miehen kanssa.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kunnioittaakseen mies sinua ollenkaan vai oletko hänelle vain toinen maksaja ja reikä?

Kunnioittaa ja pitää hyvää huolta. Ei koko suhde ole huono vaan miehen mieliala lapsiviikonloppuina.

Ap

Avaatko hieman tuota kirjoittamaasi kohtaa, että mies pitää sinusta hyvää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi