Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi? Ärsyttää, kun miesystäväni on aina pahantuulinen, kun hänellä on lapset

Vierailija
05.11.2022 |

Vielä sen jälkeenkin, kun on vienyt lapset äidilleen, hän on jonkin aikaa kireänä ja purkaa sen minuun. Mistähän se voi johtua? Jos yritän puhua asiasta, mies suuttuu. Pitäisikö vain vältellä miestä niinä päivinä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano, että pitää turbansa kiinni tästä eteenpäin ja jos hän alkaa sitä aukomaan väärällä tavalla, niin annat tulla kovaa ja korkealta takaisin. Minä en ainakaan kuuntelisi yhtään asiatonta kiukuttelua keneltäkään.

Olenkin sanonut, että minuun ei saa purkaa ärtymystään. Purkakoon lapsiinsa, jos he sen olon aiheuttavat.

Ap

No enpä tiedä ansaitsevatko lapset mitään ärtymystä, varsinkaan jos isukki ei välitä nähdä heitä edes paljon ollenkaan. Lapsiparat.

Minkä takia mies on eronnut lastensa äidistä? Minkälaiset välit heillä on nyt?

Mistä mies oikein kiukuttelee? Onko siinä aina sama aihe? Minkälaista teillä on silloin, kun lapset ovat paikalla?

Mies haluaisi nähdä heitä useamminkin. He erosivat, koska lasten äiti oli saamaton, sotki kotia, pihtasi seksiä ja piti omat rahansa itsellään. Nämä eivät ole miehen sanoja vaan perhetuttujen.

Mies on siis pinna tiukalla, tiuskii minulle ilman syytä. Ei räyhää vaan on kireä.

Ap

Vierailija
42/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko parempi jos mies ja lapset olisi keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihmetytä, miksi tuollaiselle miehelle on tullut jo ero aiemminkin. Luonnevikainen.

Mies jätti lasten äidin, joka ei olisi halunnut erota.

Ap

Vierailija
44/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieniä lapset ovat ja kuinka usein he ovat teillä? Miten mies on lastensa kanssa, osaako hän edes olla heidän kanssaan vai oletko sinä vastuussa lapsista?

15 ja 17. Mies on ihan yksin vastuussa heistä, hän ei odota minulta mitään.

Ap

Äh, luulin, että lapset ovat lapsia, mutta nuohan ovat jo isoja! No eiköhän kohta lapsilla ole parempaakin tekemistä kuin tulla isänsä haukuttaviksi.

Mieskin on ilmeisesti jo keski-ikäinen, joten taitaa äksyily olla ikääntymistä.

Nimenomaan mies ei hauku heitä ja he haluavat edelleen tulla pienempänä sovitun rytmin mukaisesti isälleen. Mies on minulle kireä ja tiuskiva silloin.

Ap

Siisti parisuhde. Olet kolmas pyörä, sinua ei tarvita. Oletko kokeillut pysyä muualla lasten ollessa isällään ja kotiutua vasta päivä tai pari heidän lähtönsä jälkeen? Minkälaiset välit teillä muuten on?

Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja hän ei tiuski minulle koskaan. Jokainen saa olla pahalla tuulella joskus, mutta kiukkuisuus, jatkuva ärtyisyys ja puhumattomuus tilanteesta eivät ole millään tavoin hyvän parisuhteen merkki.

Vierailija
45/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo ollutkin enemmän poissa silloin. Mies on puhelimessakin kireä ja seuraavana päivänä, kun lapset ovat lähteneet.

Ap

Vierailija
46/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa niitä lapsiaan, kuormittuu. Haluaisi olla vain rauhassa. Asia, jota ei voi ääneen sanoa ja siksi raivostuttaa.

Vierailija
47/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano, että pitää turbansa kiinni tästä eteenpäin ja jos hän alkaa sitä aukomaan väärällä tavalla, niin annat tulla kovaa ja korkealta takaisin. Minä en ainakaan kuuntelisi yhtään asiatonta kiukuttelua keneltäkään.

Olenkin sanonut, että minuun ei saa purkaa ärtymystään. Purkakoon lapsiinsa, jos he sen olon aiheuttavat.

Ap

No enpä tiedä ansaitsevatko lapset mitään ärtymystä, varsinkaan jos isukki ei välitä nähdä heitä edes paljon ollenkaan. Lapsiparat.

Mistä mies oikein kiukuttelee? Onko siinä aina sama aihe? Minkälaista teillä on silloin, kun lapset ovat paikalla?

Mies haluaisi nähdä heitä useamminkin. He erosivat, koska lasten äiti oli saamaton, sotki kotia, pihtasi seksiä ja piti omat rahansa itsellään. Nämä eivät ole miehen sanoja vaan perhetuttujen.

Mies on siis pinna tiukalla, tiuskii minulle ilman syytä. Ei räyhää vaan on kireä.

Ap

Vai että "perhetutut" ovat sanoneet näin... Miten he kehuivat miestä? Mies on varmaan ollut aina täydellinen upea ja ihana aviomies? Joopa joo. Kaikenlaisia miehiä sitä maa päällään kantaakin ja sinunlaiset naiset heidät huolivat. Onnea matkaan vaan!

Vierailija
48/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo ollutkin enemmän poissa silloin. Mies on puhelimessakin kireä ja seuraavana päivänä, kun lapset ovat lähteneet.

Ap

No enpä minä ainakaan soittelisi silloin, en edes viestittelisi. Enkä kyllä olisi muutenkaan ärtyisän miehen kanssa.

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kunnioittaakseen mies sinua ollenkaan vai oletko hänelle vain toinen maksaja ja reikä?

Vierailija
49/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työkaveri pitää lapsiaan joka toinen vkl (mies) ja aina jaksaa valittaa kuinka raskasta lapsien kanssa on. Olen joskus kysynyt, että eikö tosiaan haluaisi tavata lapsiaan ollenkaan (minusta joka toinen vkl on tosi vähän), niin kiemurtelee ja on todennut, että se voisi olla jopa parempi. Että en tiedä, eipä kaikista miehistä oikein isäksi ole, varsinkaan jos ei ole lapsen äidin kanssa parisuhteessa.

Vierailija
50/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että kysymys on isästä joka avioliiton aikana ei ole osallistunut lastenhoitoon, eikä suuremmin kotitöihinkään ja vaimo on kyllästynyt ja ottanut eron. Nyt ex-vaimo saa omaa aikaa kun lapset on isällään, mutta isää ei edelleenkään kiinnosta, tulee vaan vaivaa.

Vierailija
51/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on näitä miehiä jotka eivät pysty olemaan puolisoita ja isiä samaan aikaan. Isämoodissa työnnetään puolisoa poispäin ja päinvastoin. Siksi varmaan on eronnutkin kun ei osannut tukea lastensa äitiä taloudenpidossa, kuten rakastava puoliso tekee. Sinä mahdut hänen mieleensä vain kun lapset eivät ole paikalla. Tällaisia naisiakin on.

Vierailija
52/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hahhaaaahhha!!! Perhetutut=miehen tutut. Kumma juttu että perhetutut tietää tällaisia asioita. Olisikohan ihan miehen välittämää näkemystä asiasta ja selittelyä erolle. Kerro vielä että suhteenne on alkanut ennen hänen eroaan.

Kai tajuat että mies on tehny 2 lasta ja elänyt jo ennen sitä tuon naisen kanssa jos tuo sotkeminen ja rahan puhtaus on totta niin sellainen näkyy kyllä nopeasti ka jos on suhteeseen sellaisen kanssa ryhtynyt ja ollut vielä vuosia niin melko outo syy erota.

Vierailija
53/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa lapsiaan eikä pohjimmiltaan haluaisi huolehtia heistä, uskoisin. Tai saattaa nauttia lasten kanssa olemisesta, mutta kuormittuu silti. Tätä ei tietenkään myönnä, koska ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää. Toivottavasti kuitenkin tsemppiä lastensa kanssa niin, ettei liikaa näy läpi.

Sinuna en silti ottaisi vastaan mitään kiukuttelua. Saa olla väsynyt ja näin, mutta omia ahdistuksia ei pureta kumppaniin.

Vierailija
54/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia?

Vierailija
55/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pieniä lapset ovat ja kuinka usein he ovat teillä? Miten mies on lastensa kanssa, osaako hän edes olla heidän kanssaan vai oletko sinä vastuussa lapsista?

15 ja 17. Mies on ihan yksin vastuussa heistä, hän ei odota minulta mitään.

Ap

Äh, luulin, että lapset ovat lapsia, mutta nuohan ovat jo isoja! No eiköhän kohta lapsilla ole parempaakin tekemistä kuin tulla isänsä haukuttaviksi.

Mieskin on ilmeisesti jo keski-ikäinen, joten taitaa äksyily olla ikääntymistä.

Nimenomaan mies ei hauku heitä ja he haluavat edelleen tulla pienempänä sovitun rytmin mukaisesti isälleen. Mies on minulle kireä ja tiuskiva silloin.

Ap

Kuulostaa jotenkin siltä, että miestä hävettää uusi puoliso lastensa edessä. Ehkä silloin ei kannata tavata kun miehellä on lapsiviikko. Itse en ainakaan menisi äksyttelyä kuuntelemaan.

Vierailija
56/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli tuon perhetuttujen ja miehen sanoman voi kääntää niin, että nainen ei passannut miestä, eikä siivonnut tämän jälkiä, vaan jätti miehen rojut paikoilleen tai jopa nakkeli ne jonnekin sivuun sieltä missä niiden paikka ei ollut. Hän ei alkanut mylskään paljävomaan ja ylistämään miestä, vaikka mies olisi halunnut paistatella ylhäisyydessään myös kotona. Naista ei kiinnostanut seksi miehen kanssa, joka ei arvostanut häntäkään niin kuin ei arvosta nyt aloittajaakaan ja nainen ei halunnut, että mies tuhlaa naisen työstään saamat rahat johonkin turhuuksiin.

Mies taas on ekstrovertti, eli huomionkipeä tyyppi, joka haluaa olla äänessä koko ajan. Jos nainen laittaakin lasten hyvinvoinnin miehen edelle, niin se on miehestä uskomaton loukkaus! Mies ei edes yritä ymmärtää hiljaisempia ja omaa tilaa haluavia ihmisiä, vaan odottaa muiden palvovan häntä ja hänen juttujaan. Mies on omasta mielestään hauska ja huumorintajuinen, mutta hän ei ole sellainen perheensä mielestä.

Nyt miehen pinna on kireällä, kun hän huomaa, että uusikin akka rätkyttää hänelle eikä palvo hänen tekemisiään.

Vierailija
57/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä? Osaako mies olla koskaan ystävällinen ja aidosti mukava?

Vierailija
58/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä lapsia?

Ap kirjoitti jo, että 15 ja 17 vuotiaat.

Vierailija
59/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hahhaaaahhha!!! Perhetutut=miehen tutut. Kumma juttu että perhetutut tietää tällaisia asioita. Olisikohan ihan miehen välittämää näkemystä asiasta ja selittelyä erolle. Kerro vielä että suhteenne on alkanut ennen hänen eroaan.

Kai tajuat että mies on tehny 2 lasta ja elänyt jo ennen sitä tuon naisen kanssa jos tuo sotkeminen ja rahan puhtaus on totta niin sellainen näkyy kyllä nopeasti ka jos on suhteeseen sellaisen kanssa ryhtynyt ja ollut vielä vuosia niin melko outo syy erota.

Naisen omat kaverit itse asiassa.

Ap

Vierailija
60/82 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette olleet yhdessä? Osaako mies olla koskaan ystävällinen ja aidosti mukava?

Osaa todella ja on hyvin huomaavainen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan