Pyhäinpäivä. Ketä sulla on ikävä?
Minä ajattelen ja ikävöin äitiä. Hän kuoli rintasyöpään 43-vuotiaana, 4 vuotta vanhempana kuin minä nyt.
Kommentit (47)
Kaikkia edesmenneitä sukulaisia, heitä on ikävä.
Isä ja äiti kuolleet ja isovanhemmat. Kaikki ns. vanhuuteen iäkkäinä ja rauha heidän sieluilleen. En ikävöi enkä sure, vaan olen kiitollinen.
Aviomiestäni.
Kuoli kolme vuotta sitten syöpään.
Mun parturii, liike kiinni tänään ja avaa seuraavaks vasta maanantaina, joten hiustenleikkuu siirtyy viikolla.
Kurssitoveriani
Nuoruudenystävääni
Serkkuani
Koiriani
Kynttilä palaa hämärässä huoneessa.
Vaarini. Häntä ikävöin. Omaa kuolemaani pelkään, sitä että elämäni loppuu kesken. Syöpähoidot ovat juuri päättyneet.
Itsemurhan tehnyt serkkuni puoli vuotta sitten.
ei tänään kaipaa suuremmin ketään paitsi omaa kumppania / miestä jota ei ole. olen ihastunut erääseen ja häntä kaipailen kovasti viereeni ja haluaisin hänen syliinsä pideltäväksi ja halittavaksi.
edesmenneiden kaipuu osuu usein muuhun aikaan kuin Pyhäinpäivään. äidinäitiä kaipaan ja pappaa
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhan tehnyt serkkuni puoli vuotta sitten.
Voi, niin surullista :(
Voimia ja tsemppiä paljon ja osanottoni
Vierailija kirjoitti:
Vaarini. Häntä ikävöin. Omaa kuolemaani pelkään, sitä että elämäni loppuu kesken. Syöpähoidot ovat juuri päättyneet.
Paljon voimia ja tsemppiä Sinulle. hoidot olivat varmasti raskaita ja pelottavia.
Hyvää terveyttä ja pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin
haluaisin vain sanoa, että n. 20 vuotta luulin ,etten enää tapaa äitiäni. emme olleet tekemisissä.
viime kuussa löysin hänet ja olemme tavanneet pari kertaa.
olen niin kiitollinen siitä, että saan nähdä äitini elossa ja mahdollisimman hyvässä kunnossa. <3
Rakastan sinua äiti!
Kissaani :(
Kaipaan meidän leikkejä ja sitä, kun hän tuli viereen nukkumaan.
Ikävöin aviomiestäni, hän kuoli 11 vuotta sitten.
Eijaa. Joukoa. Marjoa. Katria. Pasia.
Äitiä. Kuoli 6 vuotta sitten syöpään. Oli niin rakas ja läheinen mulle ja lapsilleni 😔
Ikävä stolichnaya pulloa. Stolichnaya paras ystävä ja luotettava. Ei petä.
Äitiä, joka kuoli vuonna 1997.
Ystävääni Heidiä, joka kuoli 44-vuotiaana vuonna 2005.