Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut deittailla vanhempia miehiä..

Vierailija
05.11.2022 |

Koska mulle ikäero on se juttu ja nautin kun mies on kypsä ja isällinen. Se on ihanaa.

Mutta on alkanut tympiä ne jutut heiltä. Ties mitä vaivoja närästystä, sydänvaivoja jne käydään läpi. Tyyli ja musiikkimaku on vanhanaikainen, toivovat että pidän korkokenkiä ja sukkanauhoja. Miten jaksan tätä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, elämä menee nopeasti eteen päin, kohta olet itsekkin viiskyppinen.

N55

Vierailija
2/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliksi tämän paljastaa tietämättömyytesi. Ei me vaadita korkkareita, tai sukkanauhoja. Musiikkimakuja meilläkin useita, ja kuullaan kyllä uudetkin biisit radiosta. Harvemmalla on sydänongelmia, ja närästystä on nuorillakin yhtä lailla. Luulen, että olen kuitenkin mielestäsi tällainen vanha. Olen 45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 8-kymppinen kelpaa, niin täältä löytyy sellainen, jonka sänkypuheet keskittyvät partneriin eikä omaan napaan. Välillä voin kyllä kertoa, kuinka hyvältä tunnut. Mutta jos on kieli klitalla, silloin ei paljon puhe onnistu.

Vierailija
4/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan täydellinen 54-v rakastaja. Kokemus on se juttu. On hyvin nuorekas eikä mitään vaivoja. Mielellään pukeudun seksikkäisiin alusvaatteisiin meidän tapaamisiin. N49

Vierailija
5/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole vieraita naisia hakemassa, mutta itsekin eläkkeellä ja 70-luvun disco- ja rokkisukupolvea. Ei silloin kuunneltu kuin discoissa tanssimusaa ja muuten rockia, Pink Floydia unohtamatta. Niitä ja poppia kuunneltu koko ikä tähänkin mennessä. Ei rock mihinkään poistu kun sen on nuorena omaksunut.  Vaimo samaa rotua, joten ei ole sukkanauhojan nähtykään ei kyllä korkkareitakaan. Seksuaalinen vapaus oli jo silloin ja on edelleen. 

Vierailija
6/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut jo pitempään yli 2v vanhempi mies.

n.56

Vierailija
7/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 vuotias ja katson tinderistä vain +50 vuotiaita. Minun ikäisiä naisia taas tuntuu katsovan 30 vuotiaat miehet. Mutta vanhemmat enemmän mun makuun 👌

Vierailija
8/11 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 vuotias ja katson tinderistä vain +50 vuotiaita. Minun ikäisiä naisia taas tuntuu katsovan 30 vuotiaat miehet. Mutta vanhemmat enemmän mun makuun 👌

Meilaa 55 v. miehelle. metsa67@meiliboxi.fi

Vierailija
9/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä melkein 30 vuotta vanhempi mies yllätti aikansa flirttailtuaan ehdottamalla treffejä. Jo toiset treffit päättyi sänkyyn. Mies on kiva, nuorekas, huomaavainen ja taitava. Se, että hän on neljä vuotta mun isää vanhempi, tuntuu tuhmalta ja sellaisena kiihottavalta. Taitavan suuseksin ja kestävyyden ansiosta tulen helposti ja useamman kerran. Mitään seurustelua miehen kanssa en voisi ajatellakaan. Julkisesti näyttäytyminen yhdessä hotelliin mentäessä nostaa aina häpeän punan poskille.

Vierailija
10/11 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olen kuitenkin mielestäsi tällainen vanha. Olen 45.

Nuori mies vielä, parhaimmillaan. Vastaa reilua kolmikymppistä naista. Jos elää fiksusti, niin kymmeniä vuosia hyvää elämää edessä. 

Vierailija
11/11 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoo. kasva nyt ensin siksi, 'aikuiseksi naiseksi' jota kaikki naiset aina toivovat olevansa. ja sitten jätä noi lapselliset ja naivit pissispimbonjutut pois heti!

ajan päästä. kun olet sitten jotain n.75-95v välillä, niin voit tarkastelia tuota (selkeästi syvästi sia ) vaivaamaasi asiaa, aivan 'uusin silmin' (/tai, implantein mikäli näköä löytyy vähän ailloin sulla vielä). onnea vaan!