Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äänet pois WA-videoista?

Vierailija
05.11.2022 |

Kuulun oman koululuokkani Wappiryhmään, jonne muut opiskelijat lisäävät usein videoita. Haluaisin usein vilkaista videot nopeasti ilman ääntä, mutta en yksinkertaisesti löydä mitään kaiutinkuvaketta josta äänet saisi pois. Käytän Iphone SE-mallia ja vaikka otan itse puhelimesta äänet pois, ei se vaikuta millään tavalla Wa-videoihin, ne huutavat täysillä siitä huolimatta. Käytännössä en siis katso mitään videoita koska joka videossa on äänet täysillä enkä saa niitä muutettua.
Sanomattakin on selvää, etten osaa oikein mitään hienouksia näiden sovellusten ja puhelimien kanssa eikä kiinnostustakaan oikein ole. Mutta miten voi olla yksi äänen hiljentäminen näin vaikeaa? Löysin "mykistä ryhmä"-kuvakkeen, mutta se sitten vain lopettaa ryhmien ilmoitusten näyttämisen, eli ei sekään toimi.

Mikä avuksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltor kuulosuojaimet. Niitä saa radiollakin.

Vierailija
2/2 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toki sekin on vaihtoehto :) Lähinnä tässä on se ongelma, etten haluaisi esim. julkisissa tiloissa huudattaa väkisin jotain omia videoitani ja häiritä kaikkia muitakin vain sen vuoksi, etten osaa laittaa ääniä pois/ hiljentää niitä. Samoin aamusella kun muut vielä nukkuu, olisi ihan kiva ettei videon katsominen herättäisi muita. Toistaiseksi olen jättänyt käytännössä kaikki videot katsomatta tämän vuoksi, mikä on sinänsä ikävää, että usein niissä olisi ihan siis koulutuksenikin kannalta hyödyllistä asiaa. Ja joo, olen ihan käsi näiden kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme