Vieläkin niin hyvä fiilis kun on oppinut nauttimaan elämästä ilman alkoholia
Ai että mä sanon. Kun alun totuttelusta pääsee yli, niin oikeesti on niin kivaa viihteillä selvin päin! Keikat, esitykset, tapahtumat ja sosialisointi muutenkin on niin paljon antoisampaa kokonaisuudessaan ilman alkoholia. Kyse on opetettavissa olevasta elämäntaidosta, että osaa löytää suurta aitoa nautintoa ja iloa asioista ilman päihteitä.
Voi laittaa kevyemmin päälle, kun pääsee autolla ovelta ovelle. Se hienompi takki ja korkeammat kengät. Ei tarvitse jonottaa narikassa kun voi jättää takin autoon. Ei tarvitse jonottaa vessaan tai tiskille. Ja kun ilta on ohi, siitä vaan autoon ja kotiin. Tänään heräsin itsestään ennen yhdeksää hyvin levänneenä ja iloisella tuulella. Rahaa meni keikkalippujen lisäksi 0€ +polttoaine ja kahvit kotimatkalla huoltoasemalta.
Ei todellakaan jää ikävä yöbusseja ja odottelua ulkosalla. Sitä, että täytyy varustautua olemaan ulkona ja kävelemään pidempiäkin matkoja. Kantaa kassissa kamoja. Jonottaa narikkaan, jonottaa tiskille, jonottaa vessaan vähän väliä. Ei ikävä krapulaa. Ei ikävä ylimääräisiä kaloreita.
Suosittelen ihan kaikille.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykysin saat samat kiksit siitä että nostat itseäs muiden yläpuolelle?
You think youre better than me!?!?
im am betterer then you
Vierailija kirjoitti:
Se, että apn teksti sai sut tunteen alemmuudentunnetta, ei välttämättä tarkoita, että ap olisi nostanut itseään muiden yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että apn teksti sai sut tunteen alemmuudentunnetta, ei välttämättä tarkoita, että ap olisi nostanut itseään muiden yläpuolelle.
Tollasia tosikkoja ihmisistä tulee kun ne raitistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomauttaa sun juntista käytöksestä on yhtä kuin tosikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan tosikkoutes vaan vahvistuu haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan tosikkoutes vaan vahvistuu haha.
Olen eri kuin lainattu haha. Te alkoholistit ootte niin hemmetin tympeitä ja vainoharhaisia darrassa.
Samaa mieltä.
Olen vähän alle 30, mutta alkoholin kanssa läträämisen lopetin muutama vuosi sitten. Ei vain enää jaksa kiinnostaa. Korona teki myös sen kun baarit oli kiinni, että ei edes kiinnosta mennä niihin. Humalaisia ihmisiä, kalliita juomia, pitkät jonot tiskille... ei kiitos.
Ennemmin nykyään harrastetaan puolisoni kanssa, keskityn opiskeluihin, rahaa jää matkusteluun. On ihanaa mennä aikaisin nukkumaan ja herätä aamulla hyvin levänneenä, ilman krapulaa.
Selvinpäin festareista ja keikoista jää nykyään paremmat muistot kuin sieltä täältä hämäriä muistikuvia.
No jos suoraan sanon ajtukseni niin ihmiset jotka ei juo on helvetin tylsiä, en ainakan halua vapaa-aikaa viettää sellaisten kanssa. Siis tietty urheilua harrastetaan selvinpäin, shoppailua yms mitä arkena kavereiden kanssa tehdään mutta illanvietto selvinpäin ei kiitos. Ennemmin katon kotona hyvän leffan tai vaikka vauvapalstailen. Kun ihmiset juo niin he myös avautuu, päästään tosi syvällisiin keskusteluihin ja toisaalta myös helvetin hauskoihin. Vaatii rohkeutta molemmat ja selväpäiset ei tähän pysty.
Vierailija kirjoitti:
No jos suoraan sanon ajtukseni niin ihmiset jotka ei juo on helvetin tylsiä, en ainakan halua vapaa-aikaa viettää sellaisten kanssa. Siis tietty urheilua harrastetaan selvinpäin, shoppailua yms mitä arkena kavereiden kanssa tehdään mutta illanvietto selvinpäin ei kiitos. Ennemmin katon kotona hyvän leffan tai vaikka vauvapalstailen. Kun ihmiset juo niin he myös avautuu, päästään tosi syvällisiin keskusteluihin ja toisaalta myös helvetin hauskoihin. Vaatii rohkeutta molemmat ja selväpäiset ei tähän pysty.
Valitse parempaa seuraa. Mä ainakin olen iloisempi, rohkeampi, tanssin paremmin ja kerron parempia juttuja kun olen selvin päin. Nousu/humalassa alan sulkeutua, horjahdella, tulen epävarmaksi itsestäni ja surumielisyys puskee esiin. Mulla ei ole minkään valtakunnan vaikeuksia heittäytyä asioihin, elämään ja hullunkurisiin tilanteisiin selvästä päästä. Ehkä voisit löytää hauskoja tyyppejä vaikkapa (harrastaja)teatteriporukoista? Siellä uskalletaan ja täytyykin uskaltaa.
Syvällisistä humalaisista keksusteluista voi olla montaa mieltä. Paremmat olen ainakin itse käynyt selvin päin, kun keskustelussa lauseet jopa liittyy toisiinsa eikä ole pelkkiä semiaforistisia one-linereita.
Vierailija kirjoitti:
Vai että syvällisiin keskusteluihin alkoholin avulla :D en ees sano tähän mitään
Vierailija kirjoitti:
Sitten sulla on kyllä väärä kaveripiiri tai oma asenne esteenä, jos koit ettei selvinpäin voi olla hauska tai saa aikaan syvällisiä keskusteluja.
Monet kerrat meillä ollut kavereiden kanssa hauskaa ja keskustelu syvällisistä, myöskin rankoista aiheista selvinpäin. Ei ole kyse rohkeudesta, vaan siitä että henkilökemiat kohtaa.
En ymmärrä täysraittiutta alkoholin tilalle. Kannabiskin on keksitty, eikä tule krapuloita..
Itse jouduin luopumaan rakkaasta alkoholista kun haima poksahti. Elämä on ollut siitä lähtien äärimmäisen vaikeaa ja hermot on kireällä joka sekuntti. Mitään korvaavaa tuotetta ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä täysraittiutta alkoholin tilalle. Kannabiskin on keksitty, eikä tule krapuloita..
Sama juttu raivoraittius on ihan omituista. Kannabiksen oikeastaan ainoa haitta on sen laittomuus.
Hei hienoa Ap kun olet löytänyt juttusi ja saat siitä voimaa ja iloa!
Itse tykkään ottaa maltillisesti ( 1-2 juomaa tilaisuudessa ) ajoittain eli ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Se sopii mulle. mutta aiemmin olen ryypännyt ja juonut humalahakuisesti ja sellaista ei tee mieli enää tehdä. krapulakin olisi niin hirveä tässä iässä.
Onnea vielä sulle ja kaikkea hyvää
N45