Rintaimplantit 40v
Onko kukaan laittanut tissejä 40 vuotiaana? Paraneeko hyvin? Tuleeko semmonen olo että pitää muutakin vanhaa roikkuvaa alkaa fiksaan? Ootteko käyneet jossakin korjausleikkauksissa ikääntymisen vuoksi? Itsellä harkinnassa nuo tissit.
N42
Kommentit (8)
No minulla 3 lasta imettäneenä kyllä roikkuu
Mulla roikkuu myös (vaikka ei ole lapsia) mutta en kyllä enää välitä ulkonäöstä niin paljon että menisin sen takia mihinkään leikkauksiin. Jos joskus miehen haluan (tällä hetkellä en halua) niin ikäiseni tai vanhemman joka tuskin vaatii tytön kroppaa, tai jos vaatii on niin pinnallinen ettei minua kiinnosta.
Ne arvet on kyllä niin rumat että pilaa kaiken. Push upp liivit jeesaa.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Ne arvet on kyllä niin rumat että pilaa kaiken. Push upp liivit jeesaa.
Niinkö? Paljonhan tissejä nykyään laitetaan, tuskin ne arvet nyt niiiiin pahat on.
Otin implantit 20 vuotiaana ja poistatin 34 vuotiaana. Toinen niistä alkoi kutisemaan oudosti ihon alla välillä ja sain sille puolelle punaisia pikku läiskiä ihoon. Esteettinen lopputulos oli hyvä, mutta pidemmän päälle luulen että ne kävivät terveyden päälle. Kannattaa siis pitää mielessä että implantit eivät välttämättä ole ikuiset. Nyt mulla on 2 puoltyhjää pikku rintaa eikä esteettisesti ole hyvät. Ehkä pitäisi tehdä kohotus, mutta enpä taida.
Ainiin, arvet ei yleensä ole pahat. Ne jäävät rinnan alapoimuun piiloon. Paraneminen leikkauksesta kestää pari kk, sen jälkeenkin rinnat laskeutuu ja pehmenee vielä pari vuotta. (Omia kokemuksia)
-6
Vierailija kirjoitti:
Mitä roikkuvaa? Mulla ainakin ihan terhakat vielä , mutta ei olekaan lapsia.
Ok, mulla taas roikkui just ennen lapsia ja litteä nänni oli kohti lattiaa. Just lasten jälkeen raskaat tissit muuttui terhakkaammiksi ja nänni nousi esteettisempään suuntaan eikä olekaan enää sellainen litteä alue vaan nänneistä tuli pienet, nätit ja kovat
Mut ei kannata ottaa implantteja missään iässä.
Mitä roikkuvaa? Mulla ainakin ihan terhakat vielä , mutta ei olekaan lapsia.