Lempipahis ihan mistä vaan elokuvasta?
Mulla:
Darth Vader
Agent smith
Hannibal lecter
Jigsaw
Alonso harris (training day denzel)
Kommentit (106)
Ehkä Norman Bates siinä mielessä, että hän on hyvännäköinen ja käytökseltään miellyttävä ja joka kerta siinä alkukohtaamisessa pidän häntä ihastuttavana. Siksi Psyko on erityisen riipivä. :D Ehkä jopa hyvä muistutus naisille olla varpaillaan erilaisten persoonallisuushäiriöiden suhteen, jotka piiloutuvat miellyttävän käytöksen taakse.
Jokeri (Erityisesti Jack Nichosonin esittämä)
Bellatrax Black
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Norman Bates siinä mielessä, että hän on hyvännäköinen ja käytökseltään miellyttävä ja joka kerta siinä alkukohtaamisessa pidän häntä ihastuttavana. Siksi Psyko on erityisen riipivä. :D Ehkä jopa hyvä muistutus naisille olla varpaillaan erilaisten persoonallisuushäiriöiden suhteen, jotka piiloutuvat miellyttävän käytöksen taakse.
Olin häneen kovin ihastunut 16vuotiaana ja luulin että minussa on jotain vikaa :D Mutta Antohony Perkins oli hyvännäköinen nuorena ja Norman tosiaan on jotenkin älyttömän suloinen.
En näe häntä pahiksena vaan uhrina,
Paras pahis on minusta Ray Winstone, aina kun esittää pahista. Mutta nuo on sellaisia rooleja, että pahuus on oikeasti pelottavaa, ei mitään evil mastermind-pahuutta. Esim.
Platoon-elokuvan kersantti Barnes. Ikävä ihminen, mutta ottaisin tuollaisen pomoksi kovaan paikkaan koska vaan.
Tom Hardy Taboossa. Vaikka en ole varma oliko se pahis vai hyvis.
Hans Landa ja Dieter Hellstrom kunniattomista paskiaisista
Madame Merteuil elokuvasta Valmont.
javier bardem bondissa
Toisaalta vielä karmaisevan parempi tuo oli "no country for old men" leffassa.
gary oldman missä tahansa
imelda staunton potter leffoissa oli niin karmea että tuo oli suorastaan loistava, nythän tuo näyttelee qe-2 sarjassa
Gabriel Byrnen tulkitsema paholainen "End od Dayssä"
Hyvä kakkosena toinen vanha vihtahousu "Constantinessa" mutta tämän näyttelijän nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Ne ihme örkit siitä Cabin in the woods elokuvasta, kun mä näin sen elokuvan aikoinaan mä olin ihan äimän käkenä miten hienosti ja omaperäisesti se loppu oli tehty ku ne menee sinne johonki maan alle missä on niitä kaikkia örkkejä, ja sit se koko systeemi missä niille jollekki jutuille pitää antaa uhrilahjoja ettei ne tuhoo maapalloo.
Kas, toinenkin fani! Yleensä kun otan tuon leffan puheeksi sitä vain dissataan.
Myös arkkivihollinen Saatana oli tuossa hyvä, vaikkei kovin laajaa roolia ollutkaan. Kelmeä kaapuhyypiö.
Draco Malfoy. Olen Tom Feltonia nuorempi ja olin lapsena ihastunut Dracoon.
Kyllä se on Le Tenia elokuvasta Irreversible. Vie jalat alta.
John Milton (Al Pacino) Paholaisen asianajajassa.
Jaws 007 rakastettuni