Norjassa myydään jauhenlihaa!
Epäilijöille tiedoksi, että Norjasta sitä saa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/93c3a10b-e4cd-481e-accc-c7db5c17a427
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Ja porkkanoista joutuu pulittamaan...
Taitaa olla ettei Magnesium ole äidinkieleltään suomalainen vai googlekääntäjälläkö lienee tehnyt jutun.
Oho, Magnus onkin kääntynyt magnesiumiksi 🤣
Liekö kuitenkin kyse jahvenlihasta?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen otus se jauhe oiken on?
Onhan täällä mytologisia olentoja. ja sellasiakin joille on ihan NYKYAIKANA on annettu termejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Liekö kuitenkin kyse jahvenlihasta?
Olemme yhtä kauraa kaikki. jahvenlihaa ja jeesuksen viintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurikokoinen hirvieläin, elää Norjan vuoristossa.
Mikä se on sitten se mystinen myskihärkä? joka erittää kiveksistään yksistään myskiä. ja naisia alkaa kerääntyy ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön moka toimittajan näppäimistöltä, nauratti kyllä.
Aiemmin se oli kirjoitettu jauhenlihana kahteen kertaan tuossa artikkelissa. Kuvatekstin alta se on nyt näemmä korjattu mutta edelleen yhdessä kuvassa se on jauhen.
Taisi toimittaja oikeasti luulla sitä jauhenlihaksi
Vierailija kirjoitti:
Saisi pikkuhiljaa nousta Suomessakin hinnat Norjan tasolle.
Mieluummin palkat ja eläkkeet sekä sosiaaliturva kuin hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätön moka toimittajan näppäimistöltä, nauratti kyllä.
Miten niin moka.
No kyllä toimittajalta toivoisi enemmän. Koska jauhelihasta on tullut jauhenliha?
Jauhen er ekte norsk råvare. Eat shit, finnjævlene!
Jauhelihahan tuossa on mainittu. Suklaapatukka kustantaa jotain tuon mukaan. Ei se kustanna vaan siitä täytyy maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihahan tuossa on mainittu. Suklaapatukka kustantaa jotain tuon mukaan. Ei se kustanna vaan siitä täytyy maksaa.
Ylläripylläri se on korjattu sinne.
Tämä jauhenlihajuttu ei uppoa niille jotka eivät ole avlla viettäneet pitkiä aikoja.
Olen tämän ketjun aloittaja ja kiitän toimittajaa tästä ilakoinnista jonka jauhenliha meille tarjosi.
Enkä pahalla sitä tuonut julki vaan ilolla, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän ketjun aloittaja ja kiitän toimittajaa tästä ilakoinnista jonka jauhenliha meille tarjosi.
Hauska! Olen lukenut ton lehtijutun varmaan neljästi, alkuperäisen ja korjatun. Ilakoin myös tästä avauksesta.
Mutta: emmekö reissaakkaan av-väki Norjaan??? (Kiireisemmät varmaan jo odottaa Heimo Huimaa bussipysäkillä -hih)
Vierailija kirjoitti:
Jauhi, ei jauhe.
Taivutushan menee:
Jauhi - jauhen
Jauhe - jauheen
vrt
Vuohi - vuohen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska! Olen lukenut ton lehtijutun varmaan neljästi, alkuperäisen ja korjatun. Ilakoin myös tästä avauksesta.
Mutta: emmekö reissaakkaan av-väki Norjaan??? (Kiireisemmät varmaan jo odottaa Heimo Huimaa bussipysäkillä -hih)
Missä se alkuperäinen näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se alkuperäinen näkyy?
Aloituksessa oli alkuperäinen liitteenä. Jauhenliha. Nyttemmin korjattuna siis. Siihen samaan liitteeseen.
Kuulemma jauhen syttyy tuleen melko helposti joten kannattaa varata lähelle jauhensammutin jos aikoo tehdä ruokaa.
Norjassa myös tunnettu tämä jauhenjengi.
Ja porkkanoista joutuu pulittamaan...
Taitaa olla ettei Magnesium ole äidinkieleltään suomalainen vai googlekääntäjälläkö lienee tehnyt jutun.