Kuka poliitikko on antanut itsestään sympaattisimman kuvan?
Aloitan tyhjentämällä pajatson: Antti Rinne. Hän oli Veitolan Yökylässä-ohjelmassa juuri ennen koronaa ja olin yllättynyt miten mukavan ja maanläheisen oloinen kaveri oli. Ei ollut yhtään feikki, toisin kuin loput hänen ohjelmassaan olleet poliitikot.
Kommentit (53)
Nykyisistä poliitikoista?
Demareista Tytti Tuppurainen ja Niina Malm ovat ihan mukavan oloisia myös henkilöinä.
Antti Rinne on varmaan yksityisessä elämässä ihan reilu tyyppi, uskoisin.
Kepun Petri Honkonen on mukavan oloinen.
Kokoomuksessa Saara-Sofia Siren on aika symppiksen oloinen.
Aikoinaan eduskunnassa vaikuttanut Aimo Heppi. Oli asiallinen ja hoiti tehtävänsä.
Iiris Suomela, Krista Kiuru ja Saarikko.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Iiriksen henk.koht ja hän on kyllä oikeasti yksi hyväsydämisimmistä ihmisistä ketä tiedän.
Sinikka Mönkäre, Claes Andersson, Tarja Filatov, Atte Kaleva ja Sauli Niinistö.
Minä profiloin poliitikkoja myös sen pohjalta, että minkälaista yhteiskuntamallia kanattavat- joka näkyy ainakin osittain puolueen valinnasta. Esimerkiksi köyhien ja heikkojen potkijapuolue kokkarit -sen kannattajaa vaikea pitää kivana ihmisenä.
Onneksi ei ollut feikki vappusatasineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Iiriksen henk.koht ja hän on kyllä oikeasti yksi hyväsydämisimmistä ihmisistä ketä tiedän.
Siis yhtä tyhmä kuin miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho
Älykäs ja sivistynyt, hyvä huumorintaju.
Maria O. kirjoitti:
Aikoinaan eduskunnassa vaikuttanut Aimo Heppi. Oli asiallinen ja hoiti tehtävänsä.
Hoiteliko miehiä vai naisia - vai molempia?
Kaikki ajavat sinun ja sinun lastesi j o u k k o t u h ontaa ja te kannatatte näitä, uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Sinikka Mönkäre, Claes Andersson, Tarja Filatov, Atte Kaleva ja Sauli Niinistö.
Olin aikomassa sanoa tuon Claes Anderssonin.
Ei siellä taida olla yhtään henkisesti vahvaa ja omilla jaloillaan seisovaa ihmistä.
Tykkäsin Johannes Virolaisesta, varsinkin kun oli eläkkeellä ja kiertelivät kaiken maailman karjalaisten kissanristiäisissä Kyllikin kanssa.