Ootteko ostanut vaimolle sellaista anaalitappihäntää
Ootteko ostanut vaimolle sellaista anaalitappihäntää?
Miten suhtautui?
Oon miettinyt
Kommentit (42)
laitetaanko teillä sisään heti terska kun tapin ottaa veke vai kieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten tehdään, jos haluaa sisälle anneliin, mutta olis kiva jos sen hännän nostaa pystyyn tai siirtää sivulle? Missä se häntä pysyy, ei mahdu sivusta sisään, jos sisällä?
En mä tiedä. Vissiin täytyy ottaa pois silloin. Eikös sekin kivaa
Mun kokemus anaalitapeista on että pois ottaminen tuntuu paskantamiselta ja usein haiseekin ihan samalta. Toki kivaahan se paskantaminenkin omalla tavallaan tietysti on. Mutta mikä kenenkin seksihaluja nostattaa tai laskee.
Enemmän saisi olla paskat mukana anaalihommissa.
Jos vaimolla olisi tuolainen peppu kuin videossa niin ostaisin. Valitettavasti ei ole.
Sillä on joulun kunniaksi kanelitanko perseessä.
Vaimollani on ihan täydellinen peppu ilman jotain pervoperseilyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on joulun kunniaksi kanelitanko perseessä.
Ja edessä joulupipari😁
Vierailija kirjoitti:
Parwmpu perse pivossa kuin kymmenen oksalla.
Vierailija kirjoitti:
Harmin vähän naiset käy täällä seksiosiossa 😭
Yksikään nainen ei halua mitään anaalitappia prseeseensä. Naisen anaali on vain ulostamista varten.
Miehet täällä satuilee tapeista kun eivät kehtaa suoraan olla toisen miehen kanssa. Mikä siinä on että pitää väkisten olla naisen kanssa naista kiusaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei halua mitään anaalitappia prseeseensä. Naisen anaali on vain ulostamista varten.
Miehet täällä satuilee tapeista kun eivät kehtaa suoraan olla toisen miehen kanssa. Mikä siinä on että pitää väkisten olla naisen kanssa naista kiusaamassa?
Ai kyllä meillä vaan muija ehdotti itse
Vierailija kirjoitti:
Juu
Ikinä ei kannata mitään leluja käyttää, 60 vuotta vaan samalla lailla
Mtiä sitä turhaan!
Oot kyllä tylsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Ulostaminen on vain yksi tehtävä. Anaalilla on paljon muita jännittävimpiä tehtäviä.
Anaalitappi voisi mitata suolen lämpötilaa, pierupainetta,sykettä ja suolimurinaa sekä tarkkailla kameralla sekä suolensisältöä että takamusten ulkotilaa. Tiedot ja kuvat voisivat tulla kännykkään tarkkailua ja tilastointia varten.
Vierailija kirjoitti:
Anaalitappi voisi mitata suolen lämpötilaa, pierupainetta,sykettä ja suolimurinaa sekä tarkkailla kameralla sekä suolensisältöä että takamusten ulkotilaa. Tiedot ja kuvat voisivat tulla kännykkään tarkkailua ja tilastointia varten.
Jos tappiin sais peruutuskameran ja -äänen, niin laittaisin itellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tappiin sais peruutuskameran ja -äänen, niin laittaisin itellekin.
Kouraisuvahti ja salamakamera kourijan kuvaamiseen voisi olla optiona kaiken muun lisäksi.
Olen kerran bileissä päässyt todistamaan , kun minihameen alta vilkkui hännän kärki. Jysähti aika saman tien, vaikka jälkeenpäin mietin, millä todennäköisyydellä tuo oli kuminauhalla vyötäisillä kiinni.
Stringit voisi korvata anustapista lähtevällä suojuksella,mikä peittää naisen sukuelimen limakalvo-osan ja raon. Reunakummut voivat toki jäädä näkyville. Etuosa kiinnittyy ihoon laastarimaisella tarralla heti raon yläpuolelle. Tämä kävisi varmaan uimarannallekin uimapukuna.
Vaimo inhoaa anaalitouhuja. Minä taas näen unissa usein anaalitouhuista, nuolemisesta, tapeista,sormettamisesta. Mitä tehdä?
kysy naapurin a- h-media ajoon sillä on kokemusta nuoruudesta kun se toimi bacha barzi hommissa nöösinä
Häntäanustappi on kiva joululahja kotona, firman pikkujouluissa ja muissa paikoissa,missä jaetaan pikkujoululahjoja. Sitä arvostetaan.
Mun kokemus anaalitapeista on että pois ottaminen tuntuu paskantamiselta ja usein haiseekin ihan samalta. Toki kivaahan se paskantaminenkin omalla tavallaan tietysti on. Mutta mikä kenenkin seksihaluja nostattaa tai laskee.