Oletteko asentaneet kotiin valvontakameroita sisälle?
Kommentit (17)
Kolme Reolinkin ip-kameraa valvoo yötä päivää asuntoani.
Onhan niitä vähän joka paikassa. Onko sinulla jotain salattavaa??
On ja tänäänkin siitä oli apuja. Minulla on myös selvä huomautus esillä kamerasta. Ei voi olla huomaamatta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
miksi valvontakameroita
Ei vielä sisällä, mutta ulkona on. Naapurin mamma tykkää käydä pihalla kaivelemassa ja mm. Kesäkukkia on lähtenyt mukaan. Kerta vielä ja sitten lähtee kuvat tulosteina poliisille ja naapureiden postikaatikkoon.
Kotona on kamerat lähinnä sen takia, että seuraamme pentukoiran sopeutumista uuteen kotiinsa.
En ota edes selfietä 😆
Niin paljon pyörin alasti kotonani ja lauleskelen kotona, että olisihan se vapauttavaa varmaan jakaa tuollaista materiaalia "ei mitään hävettävää"-periaatteella. Muistan nähneeni joskus painajaisen jossa olin Truman Show'ssa. Sen jälkeen taisin päättää, että olen kotona oma itseni enkä häpeä vaikka huonoa lausumista lauleskellessani tai hokiessani jotain opeteltua inspiroivaa puhetta johon olen tykästynyt. Epävarmuus ja heikkous vahvuudeksi you know? Siitä tuli sitten oma nolo juttu seinien sisällä.
Macho Man Randy Savage Cream of the Crop omia lemppareita millä avata ääntä. Imitoiden toki. "Unjustifiably in the position I'd rather not be!!! But the cream rises to the top!!! Oooh Yeaaah!
Kyllä,
Valitettavsti sen jälkeen, kun olin muuttanut uuteen asuntoon.
Tein keittiössä aamupalaa ja yllättäen oveni aukeaa..
Isännöitsijä tuli sanomatta sisään omilla avaimilla.
Hän tuijottaa Muo, mä olen et WTF??
Oli hän siinä vähän nolona kun selitteli jotain vesimittarin luvuista.
Hänelle oli ilmoitettu väärä päivämäärä kun muutan..
Tän jälkeen halusin vain mielenrauhan. Ja kyllä, laitoin myös turvalukon, sellaisen kettingin.
Mutta pieni kamera nurkkaan olohuoneeseen, ja siinä on muistikortti.
Päivän jälkeen kun töistä tulin katsoin oliko liikettä..
ulkokamerat on näkevät pimeässäkin... miksi ihmeessä sisällä niitä pitää?
Vierailija kirjoitti:
ulkokamerat on näkevät pimeässäkin... miksi ihmeessä sisällä niitä pitää?
Kaksi kertaa rhyöstetty kotini. Siksi.
Mitähän niillä asunnossa tekee, kun oikea paikka johon ne pitäisi asentaa kerrostalossa on rappukäytävä.
Sillä saisi hullut kuriin!
Nää "ei oo todistajii", no, kyllähän niitä todistajia olis, jos mentäis naapureilta kysymään. Noin tyhmiä ovat tämän seutukunnan kriminaalit!
En, mutta KRP/Supo on asentanut minuun kotiin teknisiä tarkkailulaitteita.
#GangStalking
#EnnaltaEstäväToiminta
#OrganisoituVainoaminen
#Poliisivainoaminen
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse itsesi isoveli?
Mulla ei ollut isoveljeä kun olin pieni sieni.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta KRP/Supo on asentanut minuun kotiin teknisiä tarkkailulaitteita.
#GangStalking
#EnnaltaEstäväToiminta
#OrganisoituVainoaminen
#Poliisivainoaminen
Millaisia? Eikö niitä löydä vaikka kuinka etsisi?
Tuolla se laatikossa venyy ja toinen on jo varastettu! Se joka piti laittaa kirjahyllyyn.Mutta en osaa tekniikkaa.