Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikein teette hiuksillenne, että saatte ne takkuun?

Vierailija
04.11.2022 |

Itse en edes omista hiusharjaa, kun on ihan turha väline.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän.

Vierailija
2/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnonkiharat hiukset, se riittää. Päivän aikana syntyy takunalkuja, ja mökkiviikonloppuna saan alkamaan vaikka hyvät rastat, jos uiskentelen paljon ja annan hiusteni olla villeinä. Myös nutturalla ollessaan hiukseni hautovat aikeita mennä takkuun.

Vierailija
4/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon taipuiset hiukset, joten yöllä kyllä sitten luonnollisesti taipuuvat takkuun. Harjaan ne toki aamuisin.

Vierailija
5/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en harjaa päivittäin tulee takut. Joskus kehkeytyy sellaiset möykyt, että puolet hiusten pituuksista on takkupalloa. Eli ei niinkään mitä teen, vai mitä jätän tekemättä. Mulla on sellaiset paksut ja karheat hiukset, ja nyt ne on kasvanu alaselkään asti, joten takkuja tulee väkisin. Tulkoon, silti helpompaa kuin lyhyempien hiusten aikaan kun piti käyttää muotoilutuotteita.

Vierailija
6/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on pahaa luonnonkiharalle hiukselle; nukkuminen ja seksi.

Vierailija
7/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä seksi märillä hiuksilla tuottaa satavarmasti panotakun takaraivolle

Vierailija
8/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi on pahaa luonnonkiharalle hiukselle; nukkuminen ja seksi.

Sama toimii suorillekin hiuksille. Takku on aina niskassa.

Ruotsin kieli tuntee hienon termin knullrufs.

Vierailija
9/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes luonnonkiharat, ehkä vähän laineikkaat mutta pitää kyllä useasti päivässä harjata. Aina kun on käyttänyt takkia, aamulla ja nukkumaan mennessä. Karheat hiukset on ja niitä on paljon.

Ap:lla on varmaan ns. lasimaiset hiukset. Sellaiset ei mene takkuun, mutta eivät myöskään oikein kiharru kihartamallakaan. Tai kihartuvat hieman, mutta kiharat eivät pysy.

Vierailija
10/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes luonnonkiharat, ehkä vähän laineikkaat mutta pitää kyllä useasti päivässä harjata. Aina kun on käyttänyt takkia, aamulla ja nukkumaan mennessä. Karheat hiukset on ja niitä on paljon.

Ap:lla on varmaan ns. lasimaiset hiukset. Sellaiset ei mene takkuun, mutta eivät myöskään oikein kiharru kihartamallakaan. Tai kihartuvat hieman, mutta kiharat eivät pysy.

Mulla löytyy erilaisia hiuslaatuja päästä, on tuo lasimaista, erittäin liukasta hiusta myös. Mulla ainakin menee hiukset tosi helposti takkuun. Esim. kun olen tallitöissä, pidän hiuksia ponnarilla, joka on letillä (ts. letti on kiinni ylhäältä ja alhaalta). Kun koko päivän tekee ruumiillista työtä, letistä irtoaa hiuksia (koska hiukset ovat niin liukkaat) ja ne sitten hierautuvat takkuun. Ainoa tapa, jolla hiukset eivät mene takkuun, on kaksi lettiä, mutta en muuten vain tykkää pitää hiuksia niin.

Vierailija
11/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, eli en pese enkä harjaa hiuksia noin viikkoon pariin. Laadultaan hiukset ovat lievästi kiharat. Aika kauheat takkupesäkkeet pääsee muodostumaan.

Vierailija
12/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan takkuuntuva hiuslaatu. Tää on tällainen laineileva surffitukka, joka takuttuu erityisesti niistä kohdin, missä on pyörteitä. Mulla on suihkussakäyntiä lukuun ottamatta aina hiukset kiinni, niin eipä nuo takut pahemmin tästä mustasta tukasta erotu.

En jaksa pahemmin aukoa, välillä oion pahimpia sormin. Hiusharjaa en käytä kun ehkä joskus ja jouluna, silloinkin lähinnä siloittelen päällimmäiset, en siis jaksa raastaa kaikkia takkuja auki. Katkeilee vaan turhaan ja tuntuu ikävältä, seuraavana aamuna on uudelleen kahta pahemmassa pörrössä.

Vierailija
13/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seison tuulessa. Letitän hiukset yöksi ja aamulla on rastaletti.

Mutta aika jännä, että joku kuvittelee kaikilla olevan sama hiuslaatu kuin itsellään.

Vierailija
14/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantiepyöräily, hiusten pesu, seksi, nukkuminen kostealla hiuksella, kaulaliina takuttaa ym.

Vierailija
15/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

istun avoautossa tai moottoripyörän kyydissä, takuuvarma takku

Vierailija
16/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun istut moottoripyörän kyydissä, laita hiukset takin alle. Hullua niitä on vapaana pitää.

Vierailija
17/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun istut moottoripyörän kyydissä, laita hiukset takin alle. Hullua niitä on vapaana pitää.

hyvä vinkki kiitos.

Vierailija
18/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 60 cm pitkät, taipuisat hiukset. Pidän ne ponnarilla ja nukkuessani Pikku Myy -sykeröllä. Aamuin, illoin on pitkät hiukset pakko kammata. Ehkä ap:lla on sänki tai kalju.

Vierailija
19/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja elän ja hengitän. Parhaiten selviän takuitta pitämällä hiukset letillä. Ne on myös joka päivä pestävä. Jos olen pari päivää pesemättä hiuksia, äsähtävät ne niskan puolelta kammottavaan, karheaan sojotustakkuun, vaikka harjaisin niitä välillä.

Pahin temppu on lähteä ulos hiukset auki, esim. laittautua nätiksi ja ajatella siirtyvänsä vaikka sen 10 min matkan pikkujouluihin ilman lettiä tai nutturaa. Kai takki jotenkin hankaa liikkuessa ja pikarastoittaa hiukset. Jos haluaa tehdä ihan leikkaamista vaativan takun, jokin muotoilutuote, esim. lakka, kannattaa laittaa hiuksiin ennen uloslähtöä.

Vierailija
20/59 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitän. En ymmärrä itsekään mutta näillä mennään. Tyttärellä sama juttu eli perinyt äitinsä takkupään :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän