Olen onnekas mies, onko muitakin?
Tätä palstaa lukiessani olen tullut tulokseen, että olen onnekas mies. Niin paljon on täällä haluttomuutta, estoisuutta, puolison mitätöintiä ja jopa suoranaista nais- ja miesvihaa.
Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä nuoresta asti, ja seksiä on ollut aina. Tietysti esimerkiksi pikkulapsivaiheessa ja sairauden (masennus) aikana se oli vähäisempää, mutta koskaan se ei ole loppunut kokonaan.
Vaimoni on minun silmissäni kaunis ja haluttava. Saan häneltä suihinottoja ja hän tykkää, kun nuolen ja sormetan häntä.
Hänellä on omaan makuuni erittäin seksikäs pyöreä peppu, jota aina kehun. Usein hän tarjoaa sitä minulle oma-aloitteisesti, kun tietää, kuinka tykkään takaapäin-asennosta. Kalua hän ei halua peppuun, mutta silloin tällöin sormetan häntä myös peppureikään. Hänellä on aina ollut myös kauniit rinnat, jotka jäivät lasten saannin jälkeen aiempaa suuremmiksi mutta eivät juurikaan roiku.
Seksimme ei ole mitenkään kinkyä vaan melko perusseksiä. Tärkeintä on toisen huomioonottaminen ja vastavuoroisuus. Nuoruuden 69:t ovat jääneet, mutta vastaavasti olemme hankkineet seksileluja piristykseksi. Vaimo ei myöskään ole pahoillaan, kun välillä läpsin hänen pyllyään, pikemminkin se tuntuu kiihottavan häntä.
Olemme nyt 40+ ikäisiä ja seksi on rennompaa kuin nuorena. Enemmän nautiskelua, vähemmän suorittamista.
En taatusti ole ainoa, jolla asiat ovat näin hyvin. Olisi kiva kuulla muudenkin seksielämäänsä tyytyväisten tarinoita. Jos ette halua kertoa niitä täällä, niin muistakaa kertoa ainakin kumppanillenne.
Itse aion pitää vaimoani taas viikonloppuna hyvänä ja rakastella pitkän kaavan mukaan.
Kommentit (28)
Olen myös hyvin tyytyväinen ja onnellinen mies. Olin hyvin seksuaalisesti estoisen naisen kanssa kimpassa 20 vuotta, mutta loppuaika oli jo täynnä riitoja ja ärtymistä. Jopa itsetyydytykseni kuulemma loukkasi häntä. Vaikka tein sen kun ei ollut kotona. Suihinottaminen oli tylsää jne. Mutta hänelle oli tärkeää että hoidin aina orgasmin. Ja jos en sitten itse saanut niin sitten alkoi miettimään että hänessä on vika.... OMG!!! Sitten löysin naisen joka on hyvin kaunis ja vapaa seksuaalisesti, sekä omaa vahvan libidon. Ottaa suihin ja nielee. Joskus ihan vain siis hoitaa minut. Saan suukotella hänen ihania rintojaan, nuolla pillua, persettä. Voin runkata kun olemme molemmat kotona. Ja sen jälkeen hän yleensä vielä antaa aikaa rauhoittua, eli ei tule "häiritsemään". Tykkää katsoa itsekin kauniita naisia, eikä ole mustasukkainen. Saan kulkea kotona vaikka aamustondis päällä enkä tunne että minua tuomittaisiin. Elämä on ihanaa!
N33 kirjoitti:
Eikö kumpaakaan koskaan harmita, ettei ole päässyt kokeilemaan erilaisia seksikumppaneita?
Ollakseni rehellinen on todettava, että joskus nuorempana se kävi mielessä. Siis ajatus siitä, että jäänkö jostain paitsi, kun olen vain yhden naisen kanssa. Olen kuitenkin hyvin uskollista sorttia. Pettämään en ole ryhtynyt, vaikka elämän varrella tilaisuuksia olisi ollut. En myöskään ole ehdottanut suhteen avaamista, koska tarve kokea muita ei ole niin suuri.
Näin vanhemmiten asia ei ole juurikaan mietityttänyt. Olen tehnyt tietoisen päätöksen olla yhden naisen mies ja pysynyt päätöksessäni. Tietenkin minulla on naispuolisia kavereita ja ystäviäkin, mutta se onkin eri juttu.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitus herättää minussa toivoa siitä, että tulisi vielä päivä kun voisin ajatella, että tämä nykyinen hetki on vain pitkän suhteen heikompi hetki.
Olen 50v nainen ja saman miehen kanssa 30 vuotta. Onnellinen olin ja seksielämämme oli runsasta ja hyvää. Mieheni masentui ensimmäistä kertaa n. 5kk sitten ja sen jälkeen on kaikki muuttunut. Välillä olen vain surullinen ja välillä surun yli iskee hirveä huoli, rakastan edelleen. Kaipaan vain kovin läheisyyttä, seksiä ja yhdessä tekemistä.
Kokemuksesta tiedän, että masennuksesta voi toipua. Itselleni auttoi lääkityksen ja terapian yhdistelmä. Terapiaan ei ole helppo päästä, mutta vaivannäkö kannattaa. Ja pitää tietenkin olla valmis ottamaan apua vastaan.
Toivon, että kyseessä todellakin on vain heikompi hetki suhteessanne. Noin pitkään suhteeseen mahtuu monenlaisia vaiheita, kuten on mahtunut omaanikin.
- ap
Onpas tämä harvinaisen asiallinen viestiketju ollakseen tällä palstalla. Hieno juttu! Mutta siis.. ihmeen paljon näitä seksiongelmia pariskunnilla tuntuu kyllä olevan, sen oon pannut merkille lukiessa palstan kirjoituksia. Siis tyyliin kerran kuussa tai kerran puolessa vuodessa seksiä tai jopa harvemmin.. näitä tuntuu riittävän.
Ollaan oltu vaimon kanssa parikymmentä vuotta ja seksiä ollut koko suhteen ajan. Alussa tietty ehkä enemmän ja lasten saannin aikoihin vähän vähemmän, mutta muutoin taukoja ei ole juuri ollut seksin harrastamisessa. Viikottain on noin 2-3 seksikertaa. Jos olen lähdössä työreissuun muutamaksi päiväksi, niin aina lähtöä edeltävänä iltana tyhjennetään kassit ja takaisin tullessa sama juttu kun vaimo saa reissutuliaisina ottaa vastaan siemensyöksyn. :) Käytännössä seksiä on silloin kun haluaa, tosin joskus arkikiireet siirtää seuraavaan päivään, mutta ei juuri sen pidemmälle. Jos on päivän aikana panetusta, niin usein sovitaan viesteillä, että illalla hoidetaan hommat.
Panojen lisäksi myös käsihoitoja ja sitten myös kinkympää silloin tällöin sitomis- ja alistusleikkien merkeissä. Viimeksi viikko sitten käytössämme oli käsiraudat ja köydet.. Sitomista ollut lähes koko suhteen ajan, mutta kuitenkin suht harvakseltaan. Se on sellainen lisämauste seksihommiin, josta molemmat pitää.
M43
Näin paljon hyviä kokemuksia ja positiivisuutta keskellä marraskuun harmautta. Kiitos kommentoijille!
- ap
Just meinasin samaa tulla sanomaan! Ei ainaista valitusta ja haukkumista, vaan aitoa rakkautta ja siinä himoa, ihan parasta!
Kiva lukea että on vielä viisaasti parisuhteesta ja myös parisuhteen seksielämästä ajattelevia ihmisiä. Onnea ja menestystä teille, kenellä menee myös sillä rintamalla hyvin.
M53
No tuota vähän kyseenalainen juttu kokeilla monia naisia. Kun näitä nettisivuja, erinäisiä seksitutkimuksia ja lehtien artikkeleita naisten seksiongelmista, orgasmien saamisten vaikeuksista, ahdasmielisyydestä, epätietoisuudesta omasta seksuaalisuudestaan yms seksiin liittyvistä ongelmista lukenut, niin aika ison riskin olisin ottanut yrittäessäni löytää seksuaalisesti vapautuneen itsetietoisen ja orgasmeja (tavalla tai toisella) saavan naisen. Itseäni aina kiinnostanut naisten kauneus ja viehätys, mutta seksissä kaikella muulla, kemioiden sopimisella ja myös henkisellä aspektilla on eniten merkitystä. Todennäköisyys löytää syttyvä ja syttyttävä orgasmeja saava nainen olisi ollut huono. Varsinkin kun kotoa on löytynyt halukas kaluani himoitseva orgasmeja saava vaimo. Olen onnitellut itseäni siitä, että nuoresta iästäni huolimatta ymmärsin pitää hyvästä naisesta kiinni ja hyvää huolta, kun sellaisen löysin. Ei ole tarvinnut syytää itseään siitä, että olisin ryssinyt koko jutut ja pitäisi haikailla menetettyä naista tai ylipäätään haikalla seksiä nuoruuden rakkaan kanssa. Ei pidä hukata onneaan jos sellaisen löytää.