Olin viikonloppuna yökerhossa pitkästä aikaa ja näin sattumalta vanhan tuttuni vuosien takaa
Hän ei aluksi halunnut tunnistaa minua kunnes tajusin syyn: hän tanssi jonkun ihan muun miehen kanssa kun oman aviomiehensä kanssa. Jätin asian sikseen sillä en halunnut työntää lusikkaa siihen soppaan.
Kun lähdin baarista, näin lapun että sinä iltana baarissa oli valokuvaaja ja kaikki ketkä tuli baariin, oli antanut luvan tulla kuvatuksi mainostarkoituksiin. Naureskelin itsekseni lappua ja totesin että karma hoitaa jos on tarvetta 🤭
Kommentit (24)
Millainen on Ap:n suhde jos pitää olla eronnut jotta voi lähteä "luvan kanssa" viihteelle..? Ja tanssia vielä vieraan miehen kanssa!? Taitaa Ap istua neljän seinän sisällä ja anella lupaa mieheltä poistua keittiöstä 😃
Joo mulle kans käy tätä yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-mies jäi aivan oikeasti pettämisestä kiinni tällä tavalla. Kaverini huomasi hänen kuvansa erään baarin face-sivuilla. Kuvassa näkyi kun exä pussasi vierasta naista
Varmasti joo
Minun ex-mies jäi aivan oikeasti pettämisestä kiinni tällä tavalla. Kaverini huomasi hänen kuvansa erään baarin face-sivuilla. Kuvassa näkyi kun exä pussasi vierasta naista