Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viikonloppuna yökerhossa pitkästä aikaa ja näin sattumalta vanhan tuttuni vuosien takaa

Vierailija
03.11.2022 |

Hän ei aluksi halunnut tunnistaa minua kunnes tajusin syyn: hän tanssi jonkun ihan muun miehen kanssa kun oman aviomiehensä kanssa. Jätin asian sikseen sillä en halunnut työntää lusikkaa siihen soppaan.

Kun lähdin baarista, näin lapun että sinä iltana baarissa oli valokuvaaja ja kaikki ketkä tuli baariin, oli antanut luvan tulla kuvatuksi mainostarkoituksiin. Naureskelin itsekseni lappua ja totesin että karma hoitaa jos on tarvetta 🤭

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies jäi aivan oikeasti pettämisestä kiinni tällä tavalla. Kaverini huomasi hänen kuvansa erään baarin face-sivuilla. Kuvassa näkyi kun exä pussasi vierasta naista

Vierailija
22/24 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Ap:n suhde jos pitää olla eronnut jotta voi lähteä "luvan kanssa" viihteelle..? Ja tanssia vielä vieraan miehen kanssa!? Taitaa Ap istua neljän seinän sisällä ja anella lupaa mieheltä poistua keittiöstä 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle kans käy tätä yhtenään.

Vierailija
24/24 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mies jäi aivan oikeasti pettämisestä kiinni tällä tavalla. Kaverini huomasi hänen kuvansa erään baarin face-sivuilla. Kuvassa näkyi kun exä pussasi vierasta naista

Varmasti joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan